האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

הקרב על אוונס

מה הייתם עושים אם הייתם מגלים שהחבר הכי טוב שלכם יוצא עם אהובת ליבכם?



כותב: זאבה בודדה
הגולש כתב 21 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 2811
4 כוכבים (4.25) 4 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: pg13 - פאנדום: דורה! ברור שהארי פוטר - זאנר: רומאנס/הומור - שיפ: לילי/ג'יימס, סיריוס/לילי - פורסם ב: 26.11.2012 - עודכן: -- המלץ! המלץ! ID : 3796
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש
כל הזכיות שמורות לג'יי. קיי. רולינג:) מה עכשיו?" שאלה לילי בכעס. "רוצה לצאת איתי?" שאל ג'יימס בפעם המיליון. "לא ג'יימס אני לא רוצה לצאת איתך" אמרה לילי והמשיכה בדרכה. ג'יימס נאנח. זאת השנה האחרונה שלהם והוא חייב לגרום ללילי לצאת איתו. מעניין איפה כולם חשב לעצמו ושקע בתוך התא. *** באותו זמן לילי חיפשה תא פנוי. היא חשבה שמישהו קורה לה כשיד חזקה משכה אותה לתא פנוי ושמה יד על פיה. היא ניסתה להשתחרר או לצרוח ללא כל הצלחה. "תרגעי זה אני" לחש סיריוס לתוך אוזנה. "משוגע! הבהלת אותי" אמרה לילי והפסיקה להילחם בו. "מי חשבת שאני?" הוא שאל וכרך את ידיו סביב מותניה. "ג'יימס" מלמלה והניחה את ידיה על כתפיו. "הוא שוב הציע לך לצאת איתו?" שאל סיריוס, הוא נראה ללילי מודאג. "סיריוס אנחנו צריכים לספר לו..." מלמלה. סיריוס התישב על המושב מושך את לילי אחריו כך שהיא יושבת על ברכיו. "הוא לא ישמח הוא יכעס, גם עלי על עליך" סיריוס ליטף את ראשה של לילי. "זה עדיף מאשר שנשקר לו" מלמלה לילי ונתנה לו נשיקה קצרה על שפתיו. "נדבר איתו כשנגיע" חייך אליה סיריוס ונישק אותה. ********** "ג'יימס אני צריך לדבר איתך" אמר סיריוס. "מה רך-כף?" שאל ג'יימס כשהיו בדרך לאולם הגדול. "בוא לחדר המועדון..." מלמל. ג'יימס בחוסר עניין מוגן הלך אחריו. לילי חיכתה לשני הבנים בחדר המועדון. היא הייתה לחוצה. ג'יימס לא יאהב את זה והוא ינתק את הקשר עם סיריוס וזה רק בגללה. שני הבנים נכנסו לחדר המועדון, "אפשר לדעת מה אתה רוצה רך-כף?" שאל ג'יימס. "יש לנו משהו להגיד לך" אמר סיריוס ללא הבעה. "מי זה לנו?" שאל ג'יימס "מה הולך פה?". "לי ולסיריוס" מלמלה לילי ונעמדה לצד סיריוס. סיריוס הניח יד על מותניה ומשך אותה אליו. "אתם...אתם...לא!?!? אתה לא יכול לעשות לי את זה! אתה אמור להיות החבר הכי טוב שלי!" צעק ג'יימס. "אני מצטער קרניים..." מלמל סיריוס ונראה אומלל. "אתה גורם לה להיות עוד אחת מהחברות שלך לשעבר" אמר ג'יימס בסלידה. "הוא לא אשם..." מלמלה לילי. "את לא רצית להיות חברה שלי בגלל שאני יצאתי עם המון בנות אבל איתו שהוא יצא עם כל הבנות בעולם הקוסמים אין לך בעיה לצאת?" צרח עליה ג'יימס. "קרניים עזוב אותה..!" אמר סיריוס ומשך את לילי לאחור. "לא! אני רציתי להסכים לצאת איתך שנה שעברה...באמת הייתי מאוהבת בך ואז אתה הרסת הכל! עם התעלול המפגר שלך! אפילו לא שמת לב כמה פגעת בי!" צעקה עליו לילי כשדמעות זולגות על לחייה "אבל סיריוס כן שם לב...והוא היה איתי בזמן שאתה צחקת עלי כי אני לא הסכמתי לצאת איתך". "לילי...אני..." מלמל ג'יימס ונגע בלחייה. "תעזוב אותה!" נהם סיריוס. "ג'יימס נעץ בו מבט כועס "מי אתה חושב שאתה?". "החבר שלה!" אמר סיריוס בכעס ומשך את לילי לזרועותיו. ג'יימס צפה בחברו הכי טוב ובאהובת ליבו מתחבקים. "הוא סתם משתמש בך...את עוד תראי! ואז אני יוכיח לך שאני אוהב אותך! כי בניגוד אליו לי יש מצפון!" אמר ג'יימס ויצא בסערה מחדר המועדון. "אני מצטערת..." מלמלה לילי בעצב. "זה לא אשמתך" אמר סיריוס ושיחק בשערותיה. "בוא נלך לחדר שלי, לא בא להיות כאן" אמרה לילי ומשכה את סיריוס בעקבותיה. חדר המדרכים של גריפינדור היה ריק למזלם והם נכנסו לחדרה של לילי. "מגניב שיש לך חדר רק שלך" אמר סיריוס והצמיד אותה אליו. "אתה כועס עלי?" שאלה לילי. מתעלמת מהפלירטוט של סיריוס. "למה אני אמור לכעוס עלייך?" שאל. "בגלל ג'יימס..." מלמלה לילי. "את לא אשמה שהוא מתנהג ככה!" הוא חייך ונשק לשפתיה. "הוא שונא אותך עכשיו" אמרה לילי והשתחררה מבין זרועותיו. "לילי אנחנו לא אשמים בזה שהוא מתנהג כמו אידיוט" אמר סיריוס. לילי נאנחה והתישבה על המיטה. "אני אלך לדבר איתו" נאנח סיריוס והתישב לידה "מרוצה?". "כן ותבוא להגיד לי מה קורה" אמרה לילי ונתנה לו נשיקה ארוכה יותר על השפתיים. סיריוס ניסה להעמיק את הנשיקה אך לילי התנתקה ממנו. "ואם משהו שואל עלי תגיד שאני לא מרגישה טוב" אמרה לילי ונכנסה מתחת לשמיכה. "נתראה אהובה" נשק לראשה ויצא מהחדר. 'מה אני עושה עכשיו?' חשב לעצמו בזעף.
תגובות

נחמד... · 29.11.2012 · פורסם על ידי :anything but ordinary
אבל תרחיבי קצת יותר על מה שהם מרגישים....
זה נראה נורא סתמי כזה... כאילו את זורקת את זה לאוויר סתם...

הרעיון נחמד · 29.11.2012 · פורסם על ידי :Take Back
אבל אני מסכימה עם הראשונה, את צריכה להוסיף רגשות. וגם אני ממליצה לך להעביר בטא ולרווח קצת, נורא קשה לקרוא את זה.

תודה! · 30.11.2012 · פורסם על ידי :זאבה בודדה (כותב הפאנפיק)
אני לא יכולה לעשות רווחים כי המחשב שלי דפוק:(
ולא פירטתי כי זה רק הפרק הראשון בפרקים הבאים אני יפרט...
תודה על הדגובות הבונות:)

אה · 30.11.2012 · פורסם על ידי :Take Back
זה לא קשור למחשב, זה קשור למה שמותקן בו. יש ווינדוס שבו זה לא עובד. אני לא חושבת שיש מה לעשות. אם בא לך תנסי לכתוב ממחשב שבו יש ווינדווס 7.

זה מצחיק אותי.... · 05.12.2012 · פורסם על ידי :האני החדש
תמשיכי זה מגניב ומצחיק...

ממש יפה · 14.01.2013 · פורסם על ידי :שובלי:)
אנני ממש אהבתי זה מצחיק ומעניין כךל הכבוד

חמוד :) · 08.06.2013 · פורסם על ידי :נעמה דולינסקי 1
קודם כל זה ממש יפה וחמוד...
אבל... צריך רווחים!!!
וחייב לפרט איך ג'יימס מגיב.. כאילו שכל העולם בוגד בו וכזה..
ולהסביר יותר ברור למה לילי בכלל יוצאת עם סיריוס..
אני קראתי וממש אבל באמת ממש אהבתי ולמרות וזאת הרגשתי כאילו זה רץ...
בכל אופן נרשמתי לעדכונים ואני מקווה שתמשיכי בקרוב...
וגם שלא תיפגעי ממני או משהו (אני יודעת שזה יכול לפגוע.. אז אם נפגעת - סליחה!!! ממש לא התכוונתי!!!)
כי זה רק כדי לעזור וכדי שהפיק יצא יותר טוב..
ובהצלחה!!! וכמו שכבר כתבתי תמשיכי בקרוב ושוב סליחה אם נפגעת... לא התכוונתי... :)

תודה(: · 09.06.2013 · פורסם על ידי :זאבה בודדה (כותב הפאנפיק)
תודה על התגובות הבונות, זה ממש עוזר לי.
אני אשתדל להעלות בקרוב.

נעמה-בכלל לא נפגעתי, תוגובות כאלה עוזרות לי לשפר את הכתיבה.

ושוב תודה לכולםםם

חמוד:) · 20.06.2013 · פורסם על ידי :ליאלוש
אני מחכה להמשך :)

תודה^^ · 20.06.2013 · פורסם על ידי :זאבה בודדה (כותב הפאנפיק)

המשך!!! · 23.07.2013 · פורסם על ידי :לילי היפה:)

חיחיחיחי · 10.08.2013 · פורסם על ידי :Nico di Angelo
חחחח איזה מגניב...
מצפה להמשך!

מדהים · 19.01.2014 · פורסם על ידי :avigail hasan
את פשוט מוכשרת!
תמשיכי מהר בבקשה!
אני אוהבת איך שאת כותבת.

למה??????? · 17.04.2014 · פורסם על ידי :ג'יני וזלי
למה נטשת?????????

למה את לא ממשיכה? · 24.05.2015 · פורסם על ידי :...All this time
למה נטשת ממש אהבתי את זה. (וכן, רק עכשיו נזכרתי לקרוא)

כנ"ל ): · 27.05.2017 · פורסם על ידי :אלינה8484

למה נטשת? · 04.08.2018 · פורסם על ידי :The Books Singer
ה פאנפיק די מושלם!

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
93 510 347 105


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007