האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

הבית הזוכה בתחרות הבתים לשנת ההיפוגריף 2024 הוא...

חנות ספרים

המלחמה נגמרה וכעת להרמיוני יש חנות ספרים נחמדה בבעלותה. דראקו נתקל בחנות יום אחד ורואה אותה, וזה מחזיר אליו רגשות ישנים. הפעם, הוא לא מתכוון לתת לה ללכת.



כותב: Take Back
הגולש כתב 15 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 4184
5 כוכבים (5) 2 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: רומאנס\הומור - שיפ: דראקו\הרמיוני - פורסם ב: 22.12.2012 - עודכן: 28.12.2012 - הפאנפיק מתורגם(מקור) המלץ! המלץ! ID : 3861
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

מתורגם באישור המחברת.

ויתור זכויות לרולינג ולכותבת הפאנפיק.

 

זה הדבר הראשון שאני מתרגמת שהוא לא פיקצר. זה פאנפיק בעל 8 פרקים, שתירגמתי כבר 5 מהם. הם לא כל כך ארוכים, אבל אני מעדיפה להתחיל עם קצרים, ולאט לאט להתקדם אל פאנפיקים ארוכים יותר.

אני אשמח לתגובות, כיוון שהרוב כבר מתורגם, הקצב שבו אני אעלה את הפרקים תלוי בתגובות. אני אשמח לתגובות בונות על התרגום.

תהנו.

 

הרמיוני חייכה כשהלכה במורד הרחוב. היא נהייתה לבוגרת הוגוורטס אחרי כל המאורעות שקרו, והיא עבדה כבעלת חנות ספרים עם אוסף הספרים שלה שרק הלך וגדל.

היא ליקקה את גלידת הווניל שלה כאשר עשתה את דרכה אל החנות שלה. זו הייתה שעת ארוחת הצהריים שלה, ולכן היו לה עוד 25 דקות לפני שפתחה את חנותה מחדש. היא ישבה על הכיסא שהיה ממוקם מחוץ לחנות הספרים שלה, גלידה ביד אחת והרומן האחרון מסדרה קטנה של ספרים בדיוניים שהיא נהנתה ממנה. היא הייתה מאושרת. הארי וג'יני יתחתנו בעוד כמה חודשים, ורון עבד בחנות הקסמים של אחיו.

דראקו הלך לבדו, מנסה למצוא משהו לעשות, כשראה ברונטית מוכרת יושבת מחוץ לחנות ספרים, גלידה בידה, רומן באחרת. הוא גיחך. היא לא השתנתה בכלל.

"או, גריינג'ר." קרא.

ראשה של הרמיוני הזדקף למשמע הקול המוכר. 'זה לא יכול להיות...' היא סובבה את ראשה לעבר הקול והביטה היישר בפניו של דראקו מאלפוי. היא נאנקה. "מה אתה עושה כאן, מאלפוי?"

הוא גיחך. "ובכן, שלום גם לך." היא נהמה, מחפשת אחר שרביטה. "אה, אני רואה שהחלפת את שרביטך."

"ובכן, הוא נשבר במלחמה, אתה יודע. אתה האחד שנטש אותנו."

"היי! אני עזרתי יותר משאת יודעת, ילידת מוגלגים!" לחש. היא קפצה ומיקמה את שרביטה על צווארו. שניהם היו בהרגשה איומה ממבט לאחור על שנתם השלישית.

"לעולם אל תקרא לי ככה שוב, אתה חתיכת מגעיל וחלאה." סננה, קולה נשמע מורעל. הוא בהה בעיניה בצבע החום- דבש, פתאום רוצה לראות אותן לעיתים קרובות יותר.

"תצאי איתי."

"ת-תסלח לי?" היא פערה את פיה. האם הוא באמת ביקש ממנה לצאת איתו?

"או, בבקשה גריינג'ר. יש לנו התאמה מושלמת. את יודעת את זה. שנינו מבריקים, לשנינו יש ציונים גבוהים, ואנחנו מתווכחים כדי להראות את אהבתנו."

"האהבה ש-שלנו? בחייך מאלפוי, אני לא חושבת שאתה בכלל מבין מה זו אהבה עדיין-"

"או מרלין גריינג'ר, בני כמה אנחנו? כמובן שאני יודע מה זו אהבה, וגם שאני, דראקו מאלפוי, בצורה קיצונית, עד מעל הראש, מאוהב בך, הרמיוני ג'ין גריינג'ר." הוא שלח אליה חיוך מבריק.

היא לעגה. "תסלח לי, דראקו יקירי, אבל אני צריכה לחזור למציאות. טה טם." היא נופפה אליו לפני שהסתובבה, פתחה את דלת חנותה, וסגרה אותה בפני פניו.

הוא דחף את ידיו לכיסיו ונעץ את מבטו בה דרך הדלת. "הרמיוני ג'ין גריינג'ר, אני אהפוך אותך לשלי." לחש. הוא רצה את הברונטית הלוחמנית. לא רק בשביל לילה אחד. או, לא. הוא רצה אותה לשארית חייו. הוא רצה שהיא תתעורר בזרועותיו כל בוקר.

הוא גיחך, הוריד כובע בלתי נראה מבעד לזכוכית הדלת, כשהיא גלגלה את עיניה, והוא עשה את דרכו החוצה.

'או, אני אקבל אותך גריינג'ר. אל תדאגי, ראש קטן ויפה. אני אעשה אותך שלי.'

הפרק הבא
תגובות

נחמד (: · 29.12.2012 · פורסם על ידי :just like me
חוץ מכמה טעויות, כמו-
"...כאשר עשתה את דרכה על החנות שלה."- אל החנות*
"היא ישבה הכיסא שהיה ממוקם..."- בכיסא*
"...ממבט לאחור על שנתם השלילית."- השלישית*
התרגום ממש אחלה :)

ואם את כבר יודעת לתרגם, לכי על פיקים ארוכים, הרבה יותר כיף לקרוא אותם(;
בכללי אני ממש אוהבת את השיפ, אז מחכה להמשך!

תודה · 29.12.2012 · פורסם על ידי :Take Back (כותב הפאנפיק)
אני אתקן בקרוב, ואני מודה לך על שהסבת את תשומת ליבי אל הטעויות.
אני אשתדל (:

תתרגמי פלייייייייייייז · 16.07.2013 · פורסם על ידי :White Gold
זה כזה מתוק ויפהההההה
זה השיפ האהוב עלי

חמוד!!! · 06.08.2013 · פורסם על ידי :נעמה דולינסקי 1
אני מסכימה עם just like me שאת יודעת לתרגם ממש ממש ממש טוב ואני גם מעדיפה ארוכים!!!!
אז תמשיכי...
מהר!!!
ישלך תרגום ממש מעולה!!!!

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
8236 21360 21315 21391


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007