האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

הבית הזוכה בתחרות הבתים לשנת ההיפוגריף 2024 הוא...

הפלג של שיקגו

המלחמה עומדת בפתח. מנסים להשתלט על שיקגו, אבל טקס הבחירה עוד מכריח לבחור, והבחירה הזו יכולה לשנות הכל בחיים של ילד אחד.



כותב: The Hate
הגולש כתב 58 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 5091
5 כוכבים (5) 2 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: PG - פאנדום: הספר "מפוצלים" וההמשך שלו - זאנר: הומר, פעולה. - שיפ: הפתעה... :) - פורסם ב: 22.12.2012 - עודכן: 16.02.2013 המלץ! המלץ! ID : 3865
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

היי, קוראים לפאנפיק "הפלג של שיקגו".

הוא מבוסס על הספר "מפוצלים", אבל את הפרולוג אני המצאתי ובניתי, ללא כל עזרה מהספר. כל הזכויות שמורות לי על הסיפור. על הרקע וכל הדברים שלקוחים מן הספר הזכויות שמורות לורוניקה רות.

תקציר: "המלחמה עומדת בפתח. מנסים להשתלט על שיקגו, אבל טקס הבחירה עוד מכריח לבחור, והבחירה הזו יכולה לשנות הכל בחיים של ילד אחד."

אז... זה הפרולוג. אני אתחיל אותו:

~0~

 

לפעמים בין בניינים חשוכים בעיירות הומות אדם, מסתתרים הסודות הגדולים מכל. מי שמכירים אותם הם אלה שמאמינים בהם, ומי שלא מכירים אותם רחוקים מאוד, או פשוט לא מאמינים בסודות הטמונות במרחק קצר מאוד ממיקומם.

הסודות האלה הם כמו עננות עשן המתערבלים מעל ומעבר לרחובות העיר שיקגו; הם נישאים על גבי הרוח ויוצרים יריבויות בן קבוצות של אנשים, ששוכנת ביניהם רק מחלוקת אחת ששינתה את העיר כולה.

לא תמיד המצב היה כזה. פעם, אנשים חיו יחדיו, בשלווה. הם היו מתחברים ביחד, נישאים זה לזה, נהנים. כיום, המצב שונה לגמרי. המחלוקת רבת העוצמה הפרידה ביניהם והרחיקה אותם עד למצב של ששנאה עמוקה בין אנשים מסויימים.

בעצם, לא תמצאו אדם שלא שונא אדם אחר. לא תמצאו קבוצה, שלא שונאת קבוצה אחרת.

הכל התחיל משאלה אחת פשוטה. שאלה אחת שהתשובות לה היו רבות, אך בני האדם מעולם לא הצליחו למצוא לה תשובה ראויה ולכן שתקו. שאלה שכזו, עם עומק שכזה, מחוייבת לקבל תשובה חכמה ולא פזיזה; אחרת העולם יכול להיחרב.

ואיך העולם יכול להיחרב משאלה אחת?

הכל תמיד תלוי בהכל. במה השאלה עוסקת; ולמה שאלו אותה. בשביל מה צריכים לתת עליה תשובה; ומה תשובה כבר תעשה אם היא תתקבל. והתהיה הגדולה מכל: האם כדאי לשאול את השאלה הזו, או שאולי עדיף לשמור על שתיקה? הו כן, היה עדיף לשמור על שתיקה.

שאלה כל כך כללית אך מפורטת, שכל אחד מעלה במחשבתו פיתרון אחר עבורה, יכולה להרוס הרבה דברים, גם אם מטרתה היא דווקא לתקנם. האם העולם שלנו באמת זקוק לכל זה? או שאפשר לנסות ללכת בדרכים אחרות, שלא היו מפצלות את שיקגו?

השאלה הייתה פשוטה: "מה אפשר לעשות כדי להפוך את העולם שלנו לטוב יותר?"

מהשאלה הזו נבעו חמש תשובות, שנבעו מחמישה אנשים.

הראשון קרא: "אני חושב שכדי שעולמינו יהיה טוב יותר בני האדם צריכים להתעזר באומץ לב. האומץ להתמודד ולעשות תמיד היה חסר בנו, ואנחנו צריכים לחדש אותו."

השני קרא: "אני חושב שכדי שעולמינו יהיה טוב יותר אנו צריכים את מתת הכנות. אם נוכל לספר דברים אחד לשני ולהקשיב, אולי העולם באמת יהיה טוב יותר."

השלישי הציע: "כל המלחמות בעולם הזה מובילות לשפיכות דמים ולשנאה. אם רק נוכל להיות ידידים טובים יותר, ידידות תוכל לקרב בין בני האדם ולהשרות שלווה."

הרביעי טען: "כדי שאנשים יאהבו זה את זה, הם צריכים להיות נטולי אנוכיות. האנוכיות הופכת אותנו להרסניים, שחושבים רק על תועלת ולא על הזולת. אנו זקוקים להקרבה עצמית."

החמישי ענה: "קודם אנחנו צריכים לדעת לשמור על העולם שלנו, וכדי לעשות את זה אנחנו צריכים להיות חכמים יותר. אוריינות תוכל לעזור לנו להבין איך לתקן את כל מה שהרסנו."

בני האדם נדרשו להחליט, וכך הם עשו. הם התפזרו בין הקבוצות שנוצרו, ויחד כולם חברו לאותה הדיעה. כל קבוצה מבין החמש נקראה "פלג", וכל פלג ניסה לקדם את דעתו כמה שיותר. הדעה הזו הפכה למכרז פעילותיו.

הפלגים, נקראו כך: "אומץ-לב", "ידידות", "כנות", "הקרבה עצמית" ו- "אוריינות".

עם הזמן, כדי שכל אחד יוכל לבחור את הפלג שאליו הוא רוצה להשתייך, נוסד טקס מיוחד לנערים ונערות שמגיעים לגיל שש עשרה. קודם כל הם עוברים "מבחן התאמה", שקובע בשבילם לאיזה פלג הם הכי מתאימים כשהם נדרשים להגיב לכל מני מצבים, ולאחר מכן הם נדרשים להחליט לאן הם רוצים להשתייך.

אחרי שהם בוחרים הם עוברים מבחני קבלה בפלג שבו בחרו.לא כולם מצליחים; מי שנכשלים הופכים להיות נטולי פלג, דבר נורא ומביש מאוד. נטולי הפלג תמיד עומדים ברחובות ומתחננים למזון ולקורת גג, וחייהם תמיד מתאכזרים אליהם.


אז זה היה ההסבר על הפלגים, אך הסודות הגדולים של העיר שיקגו לא נסתכמו בכך. מבלי משים, כל פלג שינה קצת ועוד קצת את מטרותיו.

פלג אוריינות החל ללמוד וללמוד בתאווה ניצחית לדעת יותר.

פלג אומץ-לב גינה פחדנות והחל לעשות מעשים מסוכנים.

פלג הקרבה עצמית טען שחייבים תמיד לעשות הכל למען אחרים, וכלליו נהיו נוקשים מאוד.

פלג כנות החל לבדוק כל הזמן שלא משקרים, בעזרת חדירה לפרטיות.

פלג ידידות הכי פחות השתנה, אך גם בו חלו שינויים ניכרים.


הדברים העלו בדיוק את ההפך ממה שמייסדי הפלגים תכננו. כוונות זדון צפו אל מעל לפני השטח, וכוונות להשתלט על העיר שיקגו נטמעו בפלגים שהחליטו שתכונתם צריכה להיות תכונת העיר, ושכולם צריכים להאמין בה.

טקס הבחירה, כך סברו, כבר לא יהיה נחוץ בזמן הקרוב. בקרוב כולם יבחרו באותו הדבר.

הפרק הבא
תגובות

מגניב אהבתי · 04.08.2020 · פורסם על ידי :ג'ני כהן

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
53 285 302 100


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007