האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

-הוגוורטס דור 2-

היי !
הסיפור הוא על נימפדורה, ההורים שלה הם נוויל ולונהD:
זוהי שנתה הראשונה בהוגוורטס.. תקראו ותהינוD:



כותב: הילה אוואנס
הגולש כתב 1 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 1338
פרק:
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: סיפור - שיפ: מה זה - פורסם ב: 23.12.2012 - עודכן: -- המלץ! המלץ! ID : 3868
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

"נימפדורה !! נימפדורה !! בואי לכאן מייד !!" צעק נוויל לונגבטום ברציף תוך כדיי שהוא ממהר אל אמצע הרציפים תשע ועשר.

 

"אבל אבא בסך הכל שיחקתי עם הרכבת !!" תירצה נימפדורה

 

"רכבת היא לא משחק את יודעת שאסור לך להשתמש בקסמים אלא בסכנה בלבד !! אני לא רוצה אפילו להיגרר למצב הזה, את עוד ילדה !!" נזף בה אביה

 

נימפדורה פתחה פיה לדבר אבל-

 

"אביך צודק נימפדורה.. רכבת היא אינה משחק, בואי חמודה עוד עשר דקות אחת-עשרה" אמרה לונה בקולה הסהרורי הרגיל

 

"טוב אמא" אמרה נימפדורה וסומק קל עלה בלחיה היא המשיכה בדבריה-

 

"מתיי נגיע ? אני גם רוצה להגיע להוגוורטס ! " נימפדורה שאלה בציפייה, זאת תיהיה הפעם הראשונה שלה בהוגוורטס !

 

"הנה.. רק עוד רציף אחד.." אמר נוויל בעדינות וחייך חיוך קל

 

-הם הגיעו לאמצע רציפים תשע ועשר-

 

נוויל התכופף עד שראשו היה במעט יותר נמוך מראשה של נימפדורה, הוא הניח את כף ידו על כתפה של נימפדורה-

"תיהי ילדה טובה, בשבילי ובשביל אמא שלך.. אני יהיה שם בשביל להשגיח עלייך אבל בכל זאת- אני בוטח בך מותק, נסיעה טובה" נוויל חיבק את ביתו נשק לה קלות על הלחי, קם ופנה אל אישתו-לונה

 

"ואת לונה יקירתי.. תשמרי על עצמך, והראיון עבודה כדיי לקבל קידומת במשרד הקסמים קטן עלייך" הוא קרץ לה קריצת חיבה "זה בסדר שתקחי את דורה הקטנה לרציף ? אני חייב להתעתק להוגסמיד ולהגיע להוגוורטס, יש את הכנות לקראת הפתיחה ואני חייב להכין את שיעור תורת הצמחים למחר.. וגם יש לי אחריות כראש הבית של גריפינדור ו-"

 

לונה נשקה לו נשיקה מלאת אהבה בשפתיים.. נשיקה שאומרת הכל !

 

"תודה" נוויל מילמל והלך למצוא לו סימטה ריקה להתעתק בה

תגובות

המשך! · 07.03.2013 · פורסם על ידי :מסי123456
המשך!!!@

תודהD: · 09.03.2013 · פורסם על ידי :הילה אוואנס (כותב הפאנפיק)
הפרק השני יגיע במהירות האפשרית שאני אוכל לכתוב D:

טוב · 24.03.2013 · פורסם על ידי :הורמיוני כהן
זה ממש טוב.אבל המשך

תמשיכי מהר · 30.06.2013 · פורסם על ידי :Nico di Angelo
המשך!!!!!!! המשך!!!!!!! המשך!!!!!!! המשך!!!!!!! המשך!!!!!!! המשך!!!!!!! המשך!!!!!!! המשך!!!!!!! המשך!!!!!!! המשך!!!!!!! המשך!!!!!!! המשך!!!!!!! המשך!!!!!!! המשך!!!!!!! המשך!!!!!!! המשך!!!!!!! המשך!!!!!!! המשך!!!!!!! המשך!!!!!!! המשך!!!!!!! המשך!!!!!!! המשך!!!!!!! המשך!!!!!!! המשך!!!!!!! המשך!!!!!!! המשך!!!!!!! המשך!!!!!!! המשך!!!!!!! המשך!!!!!!! המשך!!!!!!! המשך!!!!!!! המשך!!!!!!! המשך!!!!!!! המשך!!!!!!! המשך!!!!!!! המשך!!!!!!! המשך!!!!!!! המשך!!!!!!! המשך!!!!!!! המשך!!!!!!! המשך!!!!!!! המשך!!!!!!! המשך!!!!!!! המשך!!!!!!! המשך!!!!!!! המשך!!!!!!! המשך!!!!!!! המשך!!!!!!! המשך!!!!!!! המשך!!!!!!! המשך!!!!!!! המשך!!!!!!! המשך!!!!!!! המשך!!!!!!! המשך!!!!!!! המשך!!!!!!! המשך!!!!!!! המשך!!!!!!! המשך!!!!!!! המשך!!!!!!! המשך!!!!!!! המשך!!!!!!! המשך!!!!!!! המשך!!!!!!! המשך!!!!!!! המשך!!!!!!! המשך!!!!!!! המשך!!!!!!! המשך!!!!!!! המשך!!!!!!! המשך!!!!!!! המשך!!!!!!! המשך!!!!!!! המשך!!!!!!! המשך!!!!!!! המשך!!!!!!! המשך!!!!!!! המשך!!!!!!! המשך!!!!!!! המשך!!!!!!! המשך!!!!!!! המשך!!!!!!! המשך!!!!!!! המשך!!!!!!! המשך!!!!!!! המשך!!!!!!! המשך!!!!!!! המשך!!!!!!! המשך!!!!!!! המשך!!!!!!! המשך!!!!!!! המשך!!!!!!! המשך!!!!!!! המשך!!!!!!! המשך!!!!!!! המשך!!!!!!! המשך!!!!!!! המשך!!!!!!! המשך!!!!!!! המשך!!!!!!! המשך!!!!!!! המשך!!!!!!! המשך!!!!!!! המשך!!!!!!! המשך!!!!!!! המשך!!!!!!! המשך!!!!!!! המשך!!!!!!! המשך!!!!!!! המשך!!!!!!! המשך!!!!!!! המשך!!!!!!! המשך!!!!!!! המשך!!!!!!! המשך!!!!!!! המשך!!!!!!! המשך!!!!!!! המשך!!!!!!! המשך!!!!!!! המשך!!!!!!! המשך!!!!!!! המשך!!!!!!! המשך!!!!!!! המשך!!!!!!! המשך!!!!!!! המשך!!!!!!! המשך!!!!!!! המשך!!!!!!! המשך!!!!!!! המשך!!!!!!! המשך!!!!!!! המשך!!!!!!! המשך!!!!!!! המשך!!!!!!! המשך!!!!!!! המשך!!!!!!! המשך!!!!!!! המשך!!!!!!! המשך!!!!!!! המשך!!!!!!! המשך!!!!!!! המשך!!!!!!! המשך!!!!!!! המשך!!!!!!! המשך!!!!!!! המשך!!!!!!! המשך!!!!!!! המשך!!!!!!! המשך!!!!!!! המשך!!!!!!! המשך!!!!!!! המשך!!!!!!! המשך!!!!!!! המשך!!!!!!! המשך!!!!!!! המשך!!!!!!! המשך!!!!!!! המשך!!!!!!! המשך!!!!!!! המשך!!!!!!! המשך!!!!!!! המשך!!!!!!! המשך!!!!!!! המשך!!!!!!! המשך!!!!!!! המשך!!!!!!! המשך!!!!!!! המשך!!!!!!! המשך!!!!!!! המשך!!!!!!! המשך!!!!!!! המשך!!!!!!! המשך!!!!!!! המשך!!!!!!! המשך!!!!!!! המשך!!!!!!! המשך!!!!!!! המשך!!!!!!! המשך!!!!!!! המשך!!!!!!! המשך!!!!!!! המשך!!!!!!! המשך!!!!!!! המשך!!!!!!! המשך!!!!!!! המשך!!!!!!! המשך!!!!!!! המשך!!!!!!! המשך!!!!!!! המשך!!!!!!! המשך!!!!!!! המשך!!!!!!! המשך!!!!!!! המשך!!!!!!! המשך!!!!!!! המשך!!!!!!! המשך!!!!!!! המשך!!!!!!! המשך!!!!!!! המשך!!!!!!! המשך!!!!!!! המשך!!!!!!! המשך!!!!!!! המשך!!!!!!! המשך!!!!!!! המשך!!!!!!! המשך!!!!!!! המשך!!!!!!! המשך!!!!!!! המשך!!!!!!! המשך!!!!!!! המשך!!!!!!! המשך!!!!!!! המשך!!!!!!! המשך!!!!!!! המשך!!!!!!! המשך!!!!!!! המשך!!!!!!! המשך!!!!!!! המשך!!!!!!! המשך!!!!!!! המשך!!!!!!! המשך!!!!!!! המשך!!!!!!! המשך!!!!!!! המשך!!!!!!! המשך!!!!!!! המשך!!!!!!! המשך!!!!!!! המשך!!!!!!! המשך!!!!!!! המשך!!!!!!! המשך!!!!!!! המשך!!!!!!! המשך!!!!!!! המשך!!!!!!! המשך!!!!!!! המשך!!!!!!! המשך!!!!!!! המשך!!!!!!! המשך!!!!!!! המשך!!!!!!! המשך!!!!!!! המשך!!!!!!! המשך!!!!!!! המשך!!!!!!! המשך!!!!!!! המשך!!!!!!! המשך!!!!!!! המשך!!!!!!! המשך!!!!!!! המשך!!!!!!! המשך!!!!!!! המשך!!!!!!! המשך!!!!!!! המשך!!!!!!! המשך!!!!!!! המשך!!!!!!! המשך!!!!!!! המשך!!!!!!! המשך!!!!!!! המשך!!!!!!! המשך!!!!!!! המשך!!!!!!! המשך!!!!!!! המשך!!!!!!! המשך!!!!!!! המשך!!!!!!! המשך!!!!!!! המשך!!!!!!! המשך!!!!!!! המשך!!!!!!! המשך!!!!!!! המשך!!!!!!! המשך!!!!!!! המשך!!!!!!! המשך!!!!!!! המשך!!!!!!! המשך!!!!!!! המשך!!!!!!! המשך!!!!!!! המשך!!!!!!! המשך!!!!!!! המשך!!!!!!! המשך!!!!!!! המשך!!!!!!! המשך!!!!!!! המשך!!!!!!! המשך!!!!!!! המשך!!!!!!! המשך!!!!!!! המשך!!!!!!! המשך!!!!!!! המשך!!!!!!! המשך!!!!!!! המשך!!!!!!! המשך!!!!!!! המשך!!!!!!! המשך!!!!!!! המשך!!!!!!! המשך!!!!!!! המשך!!!!!!! המשך!!!!!!! המשך!!!!!!! המשך!!!!!!! המשך!!!!!!! המשך!!!!!!! המשך!!!!!!! המשך!!!!!!! המשך!!!!!!!

נו? · 31.08.2013 · פורסם על ידי :Nico di Angelo
! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!! תמש

כנ"ל · 17.04.2014 · פורסם על ידי :נימפלורה לסטריינג'

אממ · 08.11.2014 · פורסם על ידי :פוטרהאדית1
נוויל נשוי לחנה אבוט...

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
93 510 347 100


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007