האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים


לילה לילה סינדרלה

מה יקרה בנשף של לילי לונה פוטר? האם היא תמצא את אהוב ליבה?



כותב: זאבה בודדה
הגולש כתב 21 פאנפיקים.
פרק מספר 2 - צפיות: 4115
5 כוכבים (5) 4 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: pg13 - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: רומאנס - שיפ: לילי לונה פוטר+הפתעה - פורסם ב: 02.01.2013 - עודכן: 15.07.2017 המלץ! המלץ! ID : 3942
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

"בוקר טוב" אמרה רוז כשנכנסה לחדרה של לילי. היא מצאה את לילי ישנה על המיטה שנת ישרים. היא ניערה אותה עד שהתעוררה. "בוקר טוב" היא חזרה. "בוקר...טוב מלמלה לילי בעיפות. היום הנשף היום הוא מתחיל. "מוכנה להתחיל בהכנות?" שאלה רוז. "לא אבל אין לי ברירה אחרת" אמרה לילי ויצאה מהמיטה. "טוב דבר ראשון תתלבשי" חייכה רוז ויצאה מהחדר.

רוז עבדה במשרד הקסמים, היא הייתה אחראית על הנישואים בקרב הקוסמים. בנוסף היא הייתה בת דוד שלה ואז השנה הרביעית נידנדה לה שהיא צריכה למצוא חבר.

כשלילי יצאה מהחדר עם סקיני וגופייה צמודה רוז דיברה עם ג`יימס. "בוקר טוב, אחות קטנה" אמר ג`יימס שהבחין בה. "בוקר טוב, אח גדול" לילי צחקקה. "טוב לכם יש את הארוחה המסורתית  ולי יש כמה דברים לארגן" קיפצה רוז באושר והתעתקה משם. "בואי אחות קטנה, זה השבוע שלך" ג`יימס חייך ושניהם התעתקו לחדר האוכל שהיה שונה מאוד מבדרך כלל. קישוטים לבנים וכסופים קישטו אותו, השולחן הקטן שבדרך כלל היה שם הוחלף בשולחן ארוך. הוריה ישבו שם `רק אלבוס חסר` חסר חשבה לילי והתישבה לצד אביה. תמיד אמרו לה שהם דומים, היא ואביה. העיניים בצבע איזמרגד והשיער השחור הלמו אותה. למרות שהשיער שלה היה חלק היא עדיין הייתה דומה לו. "מתרגשת?" שאל הארי. "קצת" אמרה לילי מה שהיה שקר מוחלט. היא הרגישה את הבטן שלה מתהפכת, היא בחיים לא התרגשה ככה. הם אכלו יותר נכון ההורים שלה ואחיה אכלו והיא שיחקה עם האוכל. אחרי שעה רוז הגיע לחדר ואמרה "לילי הגיע הזמן להתחיל בהכנות". "מה השעה?" שאלה ג`ני. "שתיים עשרה" אמרה רוז ומשכה את לילי אחריה.

ההכנות עברו די מהר. לפני שלילי שמה לב בכלל השעה הייתה כבר שבע בערב, הנשף מתחיל עוד שעה. לילי הייתה חסרת מנוחה, היא הייתה לחוצה. דפיקה בדלת העירה אותה מהרהוריה. "יבוא" מלמלה. "ליל`ס קראאלבוס וחיבק אותה חיבוק מוחץ. "אל" מלמלה לילי בהיסטריה. הכינוי אל נידבק לו עם הזמן שלג`יימס ולה נמאס לקרוא לו אלבוס. "נו? מתרגשת?" שאל אלבוס. "אני מפחדת! מה אם אני לא יתאהב?".

"יהיה בסדר ליל`ס" אמר אלבוס. לילי חייכה שניזכרה בנשף של אלבוס. אלבוס בכלל לא נלחץ. הוא התנהג כאילו זה לא מזיז לו. בסוף הוא התחתן עם נערה ממשפחת טהורי דם. לילי שנאה אותה בהתחלה אבל אם הזמן למדה לחבב אותה. "בואי הזמן שלך הגיע" אמר ולקח אותה לחדר ההמתנה. בחדר היו ג`יימס ואישתו, הוריה ואישתו של אלבוס. אלבוס שחרר את ידה וקרץ לה. "יהיה בסדר" לחש לה ג`יימס והוא אלבוס ונשותיהם נכנסו לולם הנשפים. אחרי שתי דקות גם הוריה נכנסו וכשרוז סימנה לה היא נכנסה. היא נראתה מדהים בשימלה הירוקה בגוון איזמרגד. כל האנשים עצרו את נשימתם. השיער השחור שלה נך על כתיפיה בחינניות ובניגוד לבדרך כלל הוא היה מסולסל בעדינות. כתר עדין הונח לראשה וזוג כפפות עיתרו את ידיה. מסכה שתאמה לשימלה הייתה קשורה ממסגרת את פניה, ועיניה הירוקות נצצו מאחוריה.

המוזיקה התנגנה כשהיא ירדה במדרגות וגבר שהיה גבוה ממנה בערך בראש לקח את ידה. האחיזה שלו הייתה רכושנית ולילי לא אהבה זאת. ניא התפללה שמשהו אחר יקח את ידה ולמזלה תפילותיה נענו. נער שהיה בערך גבוה שלה ומעט שרירי ניגש וביקש את ידה, הוא היה נחמד והצחיק אותה אב הוא לא גרם לה לפרפרים בבטן. אחרי עוד מספר בחורים ג`יימס ביקש את ידה מנער שלילי הייתה כמעט בטוחה שלמד איתה בשיכבה.

"נו משהו מצא חן בעינייך?" .

""לא!" ענתה לילי נחרצות. "אף אחד?" שאל  ג`יימס בפליאה. בדרך כלל לילי מתאהבת בכל אחד שיש לו קסם אישי ושהוא נחמד. היה להם הרבה ריבים כשהיא הייתה יוצאת עם בנים שג`יימס שנא.

"אף אחד"

"אל תדאגי יש לך עוד שישה ימים" חייך אליה ג`יימס. נער בשיער חום שטני בעל מסכה שחורה וחליפה תואמת ביקש את ידה של לילי. ג`יימס שיחרר אותה בחוסר התלהבות בולט והלך. לילי שלא הבינה למה ג`יימס מרפה ממנה בפיתאומיות ובכעס הסתובבה וראתה את הנער.

הוא חייך אליה חיוך מתנצל והושיט לה את ידו ללא אומר, כאילו מבקש אישור לרקוד איתה, בניגוד לכל הבחורים שרקדה איתם עד עכשיו שחשבו שזה מובן מאליו שהיא תרקוד איתם. לילי חייכה ולקחה את ידו. היא הרגישה זרם חשמלי  פורץ מתוכה כשידהם נפגשו למרות הכפפות. המגע שלו היה עדיין ולא רכושני, בניגוד לכל הבחורים שרקדה איתם הלילה.

הזמן עבר ולילי לא שמה לב שהיא רוקדת עם אותו בחור כבר יותר משעה. לא רחוק משם ג`יימס ואלבוס הסתכלו על אחותם הקטנה רוקדם עם אותו בחור מסתורי. "אני לא אוהב אותו" מלמל ג`יימס. "גם אני" ענה אלבוס והרכין את ראשו. מי זה יכול להיות? חשב לעצמו.נשתותיהן גילגלו עיניים, זה לא היה חדש שאלבוס וג`יימס גוננות יתר על מידה על לילי.

הנשף ניגמר והאנשים התחילו להתפזר. הנער המסתורי הרכין את ראשו לעבר לילי "ניפגש מחר בנשף, סינדרלה שלי" לחש לה ונעלם. ליבה של לילי פעם בחוזקה. היה משהו שונה בבחור הזה, משהו מסתורי שהיא עדיין לא הכירה.

-----------

תגובות???

הפרק הקודם הפרק הבא
תגובות

יפה(; · 19.01.2013 · פורסם על ידי :Pipe Dream
לילי לא דומה להארי, היא דומה יותר לג'יני.

אני יודעת... · 19.01.2013 · פורסם על ידי :זאבה בודדה (כותב הפאנפיק)
רציתי שהיא תהיה דומה לו. רציתי שהיא תהיה ילדה של אבא (:

יפה! · 26.05.2013 · פורסם על ידי :מאיה גריינג'ר
ממש יפה ומענין.
המשך!!!!!!

נשמע מעניין · 17.06.2013 · פורסם על ידי :Noa.g
מחכה להמשך!

תודה^_^ · 17.06.2013 · פורסם על ידי :זאבה בודדה (כותב הפאנפיק)
כשיתחיל החופש הגדול אני אמשיך את כל הפאנפיקים שלי.
ממש שמחה שאהבת!

המשך!!!!!!!! · 23.08.2013 · פורסם על ידי :Grumpy Cat
זה ממש יפה ומעניין
המשך כמה שיותר מהר!

נשמע מעניין..... · 27.08.2013 · פורסם על ידי :Nico di Angelo
מחכה להמשך! חיחוחי

? · 30.08.2013 · פורסם על ידי :אריאנה אולסון
היי. יש המשך?

למה את לא ממשיכה? · 24.05.2015 · פורסם על ידי :...All this time
כבר עבר מלא זמן!

נכוןןןן · 09.07.2015 · פורסם על ידי :ליאלוש

כן לליאלוש · 20.07.2015 · פורסם על ידי :האריגקסוןפרסיפוטר
המשך! המשך! המשך!

תמשיכי כבר!!!!!!!!!!!!!! · 26.07.2015 · פורסם על ידי :Emily De Ravin

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
143 520 597 225


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007