האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

הבית הזוכה בתחרות הבתים לשנת ההיפוגריף 2024 הוא...

כשבלטריקס ומפת הקונדסאים נפגשו לראשונה

מה קרה כאשר רודולפוס ובלטריקס נפגשו במפת הקונדסאים בפעם הראשונה?



a כותב: Always and Forever
הגולש כתב 37 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 9678
4 כוכבים (4.4) 10 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: הומור בעיקר, פלאפי. - שיפ: י"ב - פורסם ב: 03.04.2013 - עודכן: 21.05.2013 המלץ! המלץ! ID : 4346
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

בשירותי הבנות של הקומה התחתונה בבית הספר הוגוורטס לכישוף ולקוסמות, בחצות ושתי דקות בדיוק, נשמעה צווחה חוצבת להבות אש.

בתוך השירותים היו אורחים בלתי רצויים; גבר בשנות העשרה לחייו נשען על אחד הכיורים בשעמום, וסרק מדי כמה דקות את החדר השומם; איש לא הסתובב שם בשעת לילה מאוחרת שכזו. מבטו כמו נמשך מאליו לדלת הבודדה הנעולה שהייתה שם, ואחר לעבר כוס זעירה המלאה בחציה במשקה בצבע חרדל שניצב בקצהו של שורת הכיורים.

"את בסדר?" הוא לחש, בין באימה בין בסקרנות. "עלולים לשמוע אותנו."

"אני- אני בסדר." קול ילדותי חנוק ענה לו. "רק- הפנים... הידיים..."

"טוב, תסתגלי אליהם מהר יותר- אנחנו חייבים לפעול, ואבוי לנו אם ניתפס!" קרא הגבר בקוצר-רוח, וסקר את בבואתו במראה; תלמיד ממוצע, רזה מעט, בעל שיער שטני ועיניים תכולות. בגדיו התאימו בדיוק רב למראה גופו, אולם הנעליים שנעל בהחלט היו מספר מידות מעליו. נעליים אף פעם לא היו הצד החזק שלו, והוא שכח להביא איתו זוג קטן. הוא רטן לעצמו ובחן את שריריו ואת עורו השזוף בחן.

לאחר דקות שדמו לנצח, הדלת נפתחה לכדי סדק דק. זוג עיניים כחולות ומבוהלות הביטו בו תחת מעטה משקפיים שחורות וגדולות, ואחריהן כף רגל המעוטרת בנעלי עקב הזהים לגמרי למידת הרגל, ואחריה יד צעירה ומגושמת שהשתרבבה מבעד לחלוק מקלחת. הנער פתח את פיו בהפתעה.

"לא מתחילים עד שמתגנבים לחדר הבנות ולוקחים בגד נורמאלי." הבהירה הבת והביטה בגועל בעודפי השומן שאיימו להטביע את התא כולו.

הגבר התעשת במהרה, וחיוך הסתמן בקצה פיו.

"זה לא מצחיק." היא בהתה בגופה בחוסר אמון. "באמת, היית חייב לבחור לי כזה גוף? יחסית למראה שלה שתיית השיקוי הייתה ממש תענוג..."

"אמרתי לך כבר, יקירתי- בחרתי לך דמות כל-כך לא פופולארית, עד כשי כך שאף אחד לא יבחין בהיעלמותה."

"חוץ מחדר האוכל, מהמשחה נגד הפצעונים ומקרם השיער." היא אמרה בגועל ומיששה את השיער הבלונדיני, המקורזל והנפוח שנגלה לעיניה.

"איך זה שלך בחרת את הדבר החתיך הזה?" היא שאלה בטרוניה.

"נו, הזהרתי אותך שאת לא הולכת לקבל את מלכת היופי..." הוא התחמק.

"מלכת היופי- לא. אבל מלכת הכיעור? אני לא מאמינה שאצטרך לצאת ככה!"

"תירגעי," הוא חיבק את גופה ברתיעה קלה. "זה רק יגרום לי להעריך יותר את גופך הנאה באמת, את שיערך הגולש ואת עיניך שאין שניות להן... אני כבר מתגעגע לבושם של בלטריקס בלק הענוג. אינך יודעת איך אני חושק בגופך האמיתי..."

"אני מתארת לעצמי. תאמין לי, אתה לא הראשון, רודולפוס." היא ענתה, אולם בכל זאת קולה התרכך, וקצה-קצהו של חיוך חיוור הסתמן בשפתיה הרחבות.

"ועכשיו, בואי, כדאי שנלך- אדון האופל לא ישמח אם יתגלה לו שהוא שלח אותנו הוגוורטס ובזבז עלינו שתי כוסות של שיקוי פולימיצי ואנו פרלטנו בשירותים במקום לבצע את המשימה שלשמה הגענו לכאן. בגד ראוי רצית? בואי, נתגנב לאחד החדרים."

מסתבר שהשנים עשו את שלהם, מפני רודולפוס ובלטריקס נאבדו בתוך המסדרונות הרבים של בית הספר, לאחר שביקרו בחשאי בחדר המועדון של בית רייבנקלו וסחבו סט בגדים, וכן נעליים ראויות עבור רודולפוס. הם פתחו בייאוש דלת אחר דלת, בחיפוש אחר מקום מוכר, אך לשוא. כשבלטריקס פתחה דלת שבמרכז החדר הונח ראי, לשנייה קצרה וגורלית היא לא זיהתה את בבואתה, וצווחה קצרה נפלטה מפיה. רודולפוס מיהר להשתיק אותה, אך הנזק כבר נגרם- זוג עיניו הבוהקות של השרת, כמסתבר, סקרו אותם בשמחה לאיד.

הפרק הבא
תגובות

המשך! · 05.04.2013 · פורסם על ידי :בטא ביקורות
מאוד מאוד יפה- אבל בכל זאת כדאי לך לעבור על זה ולחשוב אם זה מספיק מובן וברור, ותפעלי לפי דעתך ודעתך בלבד.

תודהD: · 06.04.2013 · פורסם על ידי :Always and Forever (כותב הפאנפיק)
a אני מודעת לזה שזה לא הכי מובן; הייתי קוראת לפרקים הראשונים מעיין הקדמה ורקע, הכל י"ב.

יפה · 08.04.2013 · פורסם על ידי :הורמיוני כהן
זה ממש יפה מצוין תמשיכי את זה.

תודה רבה:) · 09.04.2013 · פורסם על ידי :Always and Forever (כותב הפאנפיק)
a אני בהחלט אמשיך את זה בקרוב מאוד...

יפה! · 01.05.2013 · פורסם על ידי :ORIYAFEL

ה-מ-ש-ך · 04.05.2013 · פורסם על ידי :mis ג'ריינג'ר

חמוד · 06.04.2015 · פורסם על ידי :miriamruimy
אהבתי את המשפט האחרון

תודה · 06.04.2015 · פורסם על ידי :Always and Forever (כותב הפאנפיק)
a

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
53 285 302 100


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007