האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

הארי, מי?

הארי לוקח חופש מעולם הקסמים הזמן שג'יני, חברה שלו, לומדת את שנתה האחרונה בהוגוורטס.



כותב: Pretty In Pink
הגולש כתב 9 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 6961
5 כוכבים (5) 4 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: PG - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: כללי (?) - שיפ: הארי וג'יני, הארי וצ'ו, רון והרמיוני. - פורסם ב: 13.04.2013 - עודכן: 26.08.2016 המלץ! המלץ! ID : 4370
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

"שניים מאלו..." הארי אמר למוכר המוגלגי, מצביע על חטיף מאחוריו. הוא מסר להארי את החבילות צ'יפס. הארי מסר לו את הכסף, חייך, פלט "תודה..." מהיר, ויצא מהחנות. הוא הכניס את החטיף לתיק הקטן שלו, שבזכות הרמיוני היה גדול יותר מבפנים.

אחרי כמה דקות של הליכה שקטה במורד הסמטה המוגלגית, הארי סגר את הג'קט שלבש, ושם את היידים שלו בכיסי הג'ינס. "זה נראה כאילו הולך לרדת גשם..." הוא מלמל לעצמו, גורר את המזוודה שלו, מביט בשמיים. טיפה נחתה לו על המשקפיים. הוא מיהר לנגב אותה בעזרת בד הז'קט, והוציא מטרייה מהתיק. "אני חייב למצוא מקום לישון בו..." הארי אמר, נכנס לבית מלון גדול עם הכיתוב "הוטל סוויט דרימס" בכתב צעקני עליו.

 

"שלום, אדוני, וברוכים הבאים להוט...הארי?" שאל קול מוכר מאחורי הדלפק, "זאת אני, צ'ו!" הארי הביט בעיניה, זאת באמת הייתה היא, רק... מבוגרת יותר מהפעם האחרונה שהוא ראה אותה.

"אני-? אני לא הארי... אהמ- א- אני סטיב."

הארי ניסה לשכוח מזה שהוא קוסם למשך שנה. הוא לא היה יכול לסבול את המבטים שנתנו בו ברחוב בזמן האחרון, בעיקר מאז המלחמה. לפחות לשנה שג'יני הייתה בהוגוורטס, הארי העדיף לשוטט ברחוב בלי שיעצרו אותו וישאלו אותו שאלות מציקות.

"הארי, אני יודעת שזה אתה, לא משנה כמה איפור תשים על הצלקת הזאת שלך." היא אמרה בחיוך,  משתמשת באגודל שלה כדי לנגב את המצח של הארי. האיפור הטשטש, וצלקת נראתה על מצחו. "יופי, גילית אותי..." הארי מלמל, מחייך חיוך קטן.

"מה אתה עושה כאן?" היא שאלה, מחייכת להארי חיוך גדול. "אני מנסה להתרחק מעולם הקסמים לשנה- לא כולל חגים, כמובן, כריסמס בעולם הקוסמים זה הדבר הכי שוווה בעולם- אני רוצה.. צריך קצת שקט." הארי אמר. הארי הביט סביב בזמן שצ'ו התעסקה עם כמה ניירות, "יפה פה."

"אני מקווה, כי אם לא, יפטרו אותי, ואז אני בחיים לא אוכל להתקבל לאוניברסיטה." היא חייכה, "גם אני החלטתי להתרחק קצת מעולם הקסמים קצת, אבל למטרות טיפה שונות." הארי הנהן בהבנה, וחזר להביט בצ'ו.

"אז בואו ניגש לעניינים." צ'ו אמרה, "אני מניחה שאתה רוצה חדר." "כמובן, אחרת למה הייתי פה?" הארי אמר, בחיוך.

לאחר שיחה עסקית שבטח לא תעניין אתכם, התחילו הארי וצ'ו לדבר.

"חדר מספר 394," היא אמרה, מושיטה את המפתח, "תגיד, זה נכון שרון והרמיוני יוצאים עכשיו?".

"נכון. והגיע הזמן, אם שואלים אותי..."

"ידעתי שהם יהיו ביחד מהשנה הרביעית שלי, שלישית שלך. זה היה די ברור..." היא אמרה, בחיוך, "ולך, האר-סטיב, לך יש חברה?" היא אמרה, משחקת בעיפרון שהיה לה ביד.

"כן, למען האמת, ג'יני וויזלי." הארי אמר, "היא עדיין בהוגוורטס אבל-"

"אה..." צ'ו אמרה, בקול מאוכזב טיפה, אבל הארי לא שם לב לזה.

"כן... אני אוהב אותה מאוד." הארי אמר בחולמניות, "היא יפהייפה. אני בא לבקר אותה כשהיא חוזרת הביתה בחופשים... חשבתי לקנות לה טבעת, ולהציא לה להתחתן איתי. אבל רק שהיא תסיים את הוגוורטס.  בינתיים אני אחביא את הטבעת." הארי חייך חיוך גדול, "אולי את תוכלי לעזור לי? יש לך חופשה בזמן הקרוב?" הארי שאל.

"כן, למען האמת, מחר יש לי יום חופשי..." היא מלמלה, מאוכזבת ומבולבלת. "מצוין! מחר את באה איתי לקנות טבעת לג'יני!" הארי אמר, בהתרגשות, ונישק אותה בלחי. "ביי!" הוא חייך, לוקח את המזוודה, והולך לכיוון החדר שלו. צ'ו נשארה קפואה, מחייכת.

 

הבוס של צ'ו, שראה את כל השיחה מהחלון של הדלת מאחורי צ'ו, נכנס לדלפק, "מי זה היה, גברת צ'אנג?" הוא שאל, מביט בגבו המתרחק במבט סורק. "חבר ישן... הארי." "הארי מי?" הוא שאל, מביט בחיוך של צ'ו.

הפרק הבא
תגובות

like =D · 17.04.2013 · פורסם על ידי :סטפני פוטר
למרות שכבר נתת לי לקרוא את הפרק הראשון, זה מושי-מושלם! המשך! ^^

עידכונים · 18.04.2013 · פורסם על ידי :גיני פוטר1981
נרשמתי לעידכונים זה פשוט רעיון מדהים תמשיך או תמשיכי פלייייז

אני בת ^^ · 18.04.2013 · פורסם על ידי :Pretty In Pink (כותב הפאנפיק)
אני ממשיכה עכשיו, האמת... :P

נחמד (-; · 19.04.2013 · פורסם על ידי :שקד מרק
טיפה מוזר לי שפתאום הארי מציע לגיני נישואין ...היא בת 17
אבל רעיון נחמד לפאנפיק :-)

לשקד.... · 19.04.2013 · פורסם על ידי :Pretty In Pink (כותב הפאנפיק)
בגלל זה הוא אמר שהוא מחכה שהיא תסיים את הלימודים ^^
וגם אחרי זה, לוקח שנה מינימום עד החתונה עצמה, אז היא תהיה בת 19 והוא יהיה 20 מינימום...

נייס :) · 05.08.2013 · פורסם על ידי :הרמיוני האחת והיחידה XD
כתיבה יפה :)
תמשיכי שאנלא סתם ארשם לעידכונים!! חח
אה וכותבים להציע ולא להציא...
הייתי ממליצה למצוא בטא (אם אינלך) אפילו שגם ככה הכתיבה טובה :)

ממש יפה · 05.07.2014 · פורסם על ידי :So Was I
אהבתי :)

אהבתי · 20.07.2015 · פורסם על ידי :האריגקסוןפרסיפוטר

היייי · 16.06.2017 · פורסם על ידי :צוצאנג123
תמשיכיייייי

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
73 305 322 100


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007