האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

אחות קטנה

פיקצר חמוד על לילי לונה-פוטר. או, יותר נכון, על האחים הגדולים שלה לפני הלידה...



כותב: OTP
הגולש כתב 45 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 2447
5 כוכבים (5) 7 דירגו
פיקצר
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: פלאף - שיפ: הארי/ג'יני - פורסם ב: 14.04.2013 המלץ! המלץ! ID : 4373
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק גמור

"ילדים! בואו, אנחנו יוצאים!"

בקול צהלה ירדו בגרם המדרגות שני הבנים לבית משפחת פוטר. "יופי, חמודים. בואו נצא."

"רק רגע. ג'יימס, לא אמרת לי שאתה כבר מספיק גדול בשביל להתלבש לבד?" אמרה ג'יני בקול נוזף. הילד בן השלוש היה לבוש בחולצת טריקו מוכתמת והפוכה. "בוא הנה, חמודי, ותחליף את החולצה הזאת באותה ההזדמנות. אנחנו הולכים למסעדה, לא לגן."

כעבור מספר שניות המשפחה הייתה מוכנה לצאת. הארי וג'יני תפסו כל אחד בידו של ילד אחר, והתעתקו.

השולחן שלהם היה ממוקם סמוך לחלון במסעדת פסטה מוגלגית חביבה שמצאה חן בעיניהם. לאחר שקיבלו את הזמנותיהם וכל אחד סיים כמחצית ממנתו, הארי הניח את ידו על ידה של ג'יני. "ילדים, אנחנו רוצים לספר לכם משהו."

אלבוס וג'יימס הרימו את עיניהם מהפסטה. "כן, אבא?"

הארי הסתכל על ג'יני. היא שאבה עידוד ממבטו, נשמה עמוק וחייכה. "בואו נשחק משחק קטן: משחק הניחושים. אתם תבואו לפה ותשימו לי יד על הבטן, ותנסו לנחש מה יש לי בתוכה. בסדר?"

הם קפצו מהכיסאות והניחו, כמעט באלימות, את ידיהם הקטנות על בטנה העגולה של אימם.

"בלון? אימא, זה בלון?" שאל ג'יימס בהתלהבות. ג'יני חייכה והנידה בראשה בשלילה.

"אז... אולי זה כדור? אבטיח?" ניסה אלבוס את מזלו. הארי וג'יני צחקו.

"יש לי הפתעה בשבילכם: זאת אחות קטנה."

"אחות קטנה?!" שאלו אלבוס וג'יימס פה אחד.

אלבוס התקרב לבטנה הענקית של אימו, מבט מבולבל על פניו. הוא הניח עליה את ידו הקטנה. "ואת בלעת את האחות שלנו?"

הארי צחק ופרע את שיערו של אלבוס. "לא, חמוד שלי. היא עדיין לא יצאה משם. היא צריכה לגדול עוד קצת, ואז היא תהיה מוכנה לצאת לעולם."

אלבוס הלך לכיסאו ולקח את צלחת הפסטה שלו בידיו הקטנות. הוא קירב את מזלגו מלא הפסטה לבטן של ג'יני. "אם לא תאכלי-לא תגדלי!"

ג'יני התקפלה מרוב צחוק, ועל פניו של אלבוס עלתה הבעה נעלבת. "אויש, אתה מתוק. אבל התינוקת לא אוכלת פסטה... טוב, בעצם היא כן. היא אוכלת רק את מה שאני אוכלת."

~~

"טדי, אתה כנראה תצטרך להישאר קצת לבד עם אלבוס וג'יימס. בסדר, חמוד?"

"כן, הארי."

"זה לא יהיה קשה, חמוד. אני אהיה בבית עד הערב. פשוט תשמור שהם לא ישרפו את הבית או משהו" הארי ניסה להקל על האווירה על ידי התבדחות. טדי חייך והנהן. הארי נישק את שערות ראשו. "כל הכבוד, טדי. אתה כבר ילד גדול, נכון? כבר כמעט בן אחת עשרה." הארי לא אהב במיוחד את העובדה שהוא עמד להשאיר ילד בן אחת עשרה כבייביסיטר על שני פעוטות, אך הנסיבות לא השאירו לו ברירה. הארי מחה מעט זיעה ממצחו. הוא לא זכר שהיה כל כך לחוץ כאשר ג'יני עמדה ללדת את ג'יימס, או את אלבוס. כתם אור לבן שסינוור את עיניו של הארי קטע את מחשבותיו באחת. הכתם התלכד לפטרונוס בצורת ברווז. מפיו של הפטרונוס יצאו שתי מילים בלבד: "זה מתחיל".

עיניו של הארי נפערו. הוא חיבק את טדי בחופזה, איחל לו בהצלחה והתעתק משם. קשה היה לומר מי היה חיוור יותר כשהארי פוטר ליטף את ידה הלבנה של אשתו, אך בתום ארבע שעות לידה קשות כבר שכבה בחיקה של ג'יני תינוקת ורודה וצורחת. "איך נקרא לה, הארי?" ג'יני נראתה מותשת.

"עזבי את זה עכשיו, ג'ין. את צריכה לנוח..."

"לילי? תראה, הארי. תסתכל על האף שלה. זה לא האף של משפחת וויזלי, ובטח שלא שלך. אני חושבת שהיא ירשה את זה מסבתא שלה. מה יותר ראוי מכך שיקראו לה על שמה?"

הארי רצה למחות. הוא רצה לומר שהוא מרגיש רע עם כך ששנים מילדיהם קרויים על שם הוריו של הארי. מה עם ג'יני? גם היא חוותה אבידות. הוא הסתכל בעיניה. הן היו מותשות, אך נשאר בהן איזשהו ניצוץ. אותו הניצוץ לפיו הארי ידע לזהות קרב בו הוא לא יוכל לנצח. הוא הנהן. "לילי. ושם שני?"

"לונה." אמרה ג'יני מייד. הארי חייך. זה זמן רב שלא חשב על הילדה הבלונדינית והמרחפת.

"לונה. לילי- לונה פוטר. אני אוהב את זה, ג'ין. עכשיו, תני לי אותה ולכי כבר לישון."

 

~~

ת"ב?

תגובות

אחלה · 18.04.2013 · פורסם על ידי :גיני פוטר1981
אחלה פיקצר אולי תעשי אותו עם עוד פרקים???

יפה מאוד! · 21.04.2013 · פורסם על ידי :notznotz

אני שונאת כותרות · 27.05.2013 · פורסם על ידי :#Avigail#
פיקצר ממש ממש יפה O::::::::

מהמם! · 15.06.2013 · פורסם על ידי :Nico di Angelo
אחד היפים!
גם לי יש פיק על לילי לונה פוטר.
הנה הקישור:
http://hportal.co.il/index.php?act=fanfiction&showpic=4507&showchap=1

אהבתי. · 15.12.2013 · פורסם על ידי :Achush
אולי תעשי המשך?

ממש יפה! · 14.03.2014 · פורסם על ידי :santa claus
אבל אם ג'יימס היה בן 3 ואלבוס בן 2(לפי הספר)הוא לא מדבר.לא?
וואי אני מצטערת אם הרסתי אבל אם את רוצה פשוט תתעלמי מהביקורת...

היי · 14.03.2014 · פורסם על ידי :OTP (כותב הפאנפיק)
בטח שבני שנתיים יכולים לדבר D: לא אנציקלופדיות שלמות, אבל מדברים ועוד איך. לי באופן אישי יש חפראווי אחת בבית, בת שנתיים וקצת... D:
תודה על הביקורת! תמיד נחמד לקבל מחמאות, גם אם זה על פאנפיקים שכתבתי לפני הרבה זמן... =)

כל הכבוד · 09.07.2014 · פורסם על ידי :הורמיוני כהן
כל הכבוד ! ממש יפה וגם הצלחת להכניס קצת הומור ,לא כולם(כמובן שלא אני) מצליחים להכניס הומור ותמשיכי

חמוווד · 30.08.2014 · פורסם על ידי :ברי (הרמיוני) פוטר
כרגיל, כתיבה מצוינת. עלילה קלילה וכיפית. חמוד מאוד!!

מהמם · 16.06.2015 · פורסם על ידי :Night Sky
מחיק, מושלם,קורע, יפה, מתוק, נפלא....
פשוט פיק מושלם! כיף לקרוא אותו שוב ושוב ושוב....

ממש נחמד! · 29.11.2016 · פורסם על ידי :Merrick Hanna
וואו! רציתי להגחד שאני ממש ממש ממש ממש ממש אהבתי!!

אהבתי · 24.08.2019 · פורסם על ידי :יעל דה לוי
תעשי עוד כאלה!

מהמם אבל... · 22.05.2020 · פורסם על ידי :תינוקצ
הפטרונוס של ג'ני זה סוס

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
93 510 347 100


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007