האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

עכביש

בשביל הארי הוא חבר טוב, בשביל מרי ג'יין הוא בן זוג, ובשביל כל התיכון הוא חנון, אבל בשביל ניו יורק הוא לא אחר מאשר ספיידרמן!



כותב: freakshow
הגולש כתב 2 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 4150
3 כוכבים (3) 2 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: pg13 - פאנדום: ספיידר מן - זאנר: מדע בדיוני - שיפ: פיטר/מרי ג'יין, פיטר/גוון, הארי/גוון - פורסם ב: 22.04.2013 - עודכן: 15.05.2013 המלץ! המלץ! ID : 4401
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

היי, אני פיטר, פיטר פארקר טוב סיפור החיים שלי ממש מוזר, בהתחשב בעובדה שיש לי שני עבודות, אחת שאני מקבל עליה כסף אבל אני לא סובל אותה, ואחת שהיא בחינם ואני לא יכול בלעדיה, כי מי היה מוותר על משרת הגיבור של כל ניו יורק?! אז כן אני הוא פיטר פארקר, וכל ניו יורק מכירה אותי כספיידרמן "איש העכביש".


האמת שהסיפור מאחורי זה דווקא מצחיק, אתם מבינים, פעם אחת שיצאנו מבית הספר כל הכיתה לביקור במעבדות אוסבורן (אחת החברות הגדולות בעיר, שאבא של החבר הכי טוב שלי הארי מנהל) נכנסתי לסוג של חדר מוזר של עכבישים שישנו.

אז אני מסתובב שם ורואה קור, שמסתבר שהוא חזק פי עשרה יותר מפלדה, ואז אני נעקץ על ידי עכביש! בהתחלה התחלתי להרגיש לא טוב, אז אחת הבנות הפופולאריות בכיתה שלי, גוון סטייסי (אחת הנערות היפיפיות והפופולאריות בבית הספר) התנדבה להסיע אותי הביתה, ושהגעתי הביתה אני הלכתי לחדר שלי, הקאתי והתעלפתי על המיטה.

אחרי כמה שעות (כמעט יום למי ששואל) התעוררתי והרגשתי טוב יותר, למען האמת העקיצה הענקית נעלמה, והצלחתי לראות בלי משקפיים, ולא נשכח את זה שהיד שלי נצמדה לכל מני דברים (הדברים שנהרסו הם הארון המחשב, טוב אתם מבינים למה אני מתכוון), אבל זה לא חשוב. אחרי כל זה נכנסתי למקלחת התארגנתי ויצאתי לבית הספר שם כיסחתי את הצורה ללא אחר מאשר פלאש טומפסון, הבריון וכוכב הפוטבול של בית הספר.

אחרי שסיימנו את בית הספר אני ברחתי מפלאש, שהיה עצבני על שהבסתי אותו, והגעתי למבוי סתום, אז נזכרתי במה שקרה לי עם הידיים בבוקר והתחלתי לטפס על הקיר.

אחרי שברחתי מפלאש חזרתי הביתה ורבתי עם דוד שלי בן מה שגרם לי לברוח  ולדוד שלי למות.

אחרי מה שקרהה חשבתי ולפתע מצאתי את עצמי מכין משעון סוג של יורה קורים, ומזמין קורים מחברת אוסבורן, ומעצב תחפושת וחושב על שם קליט (מה שיצא די מדהים "ספיידרמן!"), ועובד לפי המוטו של דוד בן "עם כוח גדול באה אחריות גדולה".

אז זהו, עכשיו אתם יודעים איך הפכתי להיות הגיבור האהוב של ניו יורק, ומעכשיו אתם תדעו את המשך הסיפור של איך אני מתמודד עם החיים הכפולים של בית הספר, של להיות ספיידרמן ושל להיות צלם  בדיילי ביוגל.

___________________

 

היי כולם! מקווה שתאהבו את הפאנפיק ושתגיבו רק תגובות בונות, אבל הערות על הכתיבה יתקבלו בברכה.

הפרק הבא
תגובות

nice · 24.04.2013 · פורסם על ידי :פוטר לילי
המשך מהר

חחח נייס · 04.03.2014 · פורסם על ידי :הרמיוני האחת והיחידה XD
:)

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
73 305 322 100


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007