האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

חטיפה

מה קורה לג'ייסון שנחטף? האם ג'והאנה תשרוד במסע שלה?
ומה יעלה בגורלו של קייטו? כל זה תגלו בסיפור הראשון של "חטיפה"!



כותב: adarkahn
הגולש כתב 3 פאנפיקים.
פרק מספר 2 - צפיות: 3775
5 כוכבים (5) 2 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: pg13 - פאנדום: יצירה מקורית - זאנר: הרפתקאות - שיפ: ג'והאנה וג'ייסון - פורסם ב: 17.05.2013 - עודכן: 10.07.2014 המלץ! המלץ! ID : 4465
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

התעוררתי בתוך הבקתה. הרגל שלי כאבה לי מאוד. התיישבתי על הספה. ניסיתי להיזכר במה שקרה באירועי אתמול בלילה. פגע בג'ייסון כדור, התעלפתי ועכשיו אני רואה שהשאירו לי פתק. הסתכלתי עליו וזה היה מודפס באותיות קטנות:

" חטפנו את ג'ייסון. ראי הוזהרת אם תבואי לחפש אותו. אנחנו באים אליך. וגם אביך איתנו."

שורה אחת. זה מה שהם כתבו לי. עכשיו בעבע בתוכי זעם על החוטפים של ג'ייסון. ואז אני הסתכלתי על המשפט האחרון. זה אומר שאבא שלי איתם. והם מחפשים אותי. אבל אין לי מושג איפה הם. רק עכשיו הסתכלתי מבעד לחלון. הייתה שעת ערב מוקדמת. האוויר הצטנן, ופתיתי שלג נחתו על הקרקע.
התיישבתי. אני מסתכלת סביב, הכול ריק. הוצאת את הכפפות החמות של ג'ייסון מכיסי ולבשתי אותם. ג'ייסון..... מעניין איפה הוא עכשיו. ואז נזכרתי בהאזל וקייטו. ישר רצתי לבית שלהם. פתחתי את הדלת בחבטה. האזל קיבלה את פניי בברכה. הם לא נפגעו. לפחות זה. סיפרתי האזל את מה שקרה. כשסיימתי, היא פרצה בבכי. קייטו ירד למטה. האזל הסבירה לו הכול. הוא התיישב על הספה והרכין את ראשו. "אני הולך למצוא אותו." הכריז קייטו בפסקנות. "אני באה איתך." אמרתי. האזל הסתכלה עליי. "אבא שלי נמצא שם. מה שזה לא יהיה, אני חייבת לבוא. יש לי מטרה." אמרתי לה. "נחזור בקרוב." הבטחתי לה.קייטו עלה למעלה לארגן את הציוד. האזל הושיבה אותי על הספה. "זה די מחובתי כאמא להגיד לך את זה אז תקשיבי." התחילה. הנהנתי. "מצד אחד יש לך את קייטו, ומצד אחד את ג'ייסון. לא בא לי שתפגעי בהם. אז תחליטי עם מי את רוצה להיות. " אמרה לי והוסיפה במהירות "לא שאני אומרת לך שתהיי עם מישהו מהם, אבל אם זה יצא לך, אז, רק תזכרי את זה." אמרה לי ומיהרה למעלה. מעולם לא חשבתי על ג'ייסון במובן רומנטי. גם לא על קייטו. הם היו רק חברים טובים שלי. קייטו ירד למטה עם תיק מטיילים. הוא ארז לי תיק נפרד עם כל מה שהייתי צריכה. האזל ירדה ונתנה לשנינו חיבוק דוב, ואז הטביעה לקייטו נשיקה על הלחי ושיחררה אותנו.
נכנסנו לתוך המכונית האדומה שג'ייסון קנה לקייטו ליום הולדתו ה-18. "את יודעת לאן לנסוע?" שאל אותי קייטו. בחנתי את הפתק שאבא כתב לי. ואז שמתי אותו מול השמש ובום! אותיות זהובות נגלו בפניי. 'לאס ווגאס מלון קזינו'. הראיתי את זה לקייטו והוא החל לנסוע. לאחר זמן קצר עצרנו בפאב קטן.קייטו ואני נכנסנו לפאב. מראה כפרי. הרצפה הייתה עשויה מעץ והקירות מאבנים שחוקות, והתקרה, עצים על גבי עצים בשכבות לא נראות לעין. הלכנו לדלפק הקבלה שם ראינו איש שיכור ששר משהו לגבי הירח. "אפשר לקבל חדר זוגי?" שאל קייטו את הבחור בקבלה. "מה אתה רוצה?" שאל הבחור, נראה שהוא רק התעורר מתנומה. "ח-ד-ר" קייטו הדגיש כל מילה במילה. "קח". אמר הבחור והגיש לקייטו מפתח. קייטו העלה את הציוד שלנו למעלה ופתח את הדלת. שתי מיטות קטנות, מיטה זוגית אחת, מקרר ארון ושולחן שעליו טלוויזיה קטנה. הלכתי למיטה אחת קטנה והנחתי את הדברים שלי עליה. "יש מקלחת!" צעק לי קייטו מחדר השירותים. "יש!" אמרתי לו בחיוך. הוא חייך אלי והתיישב על המיטה הזוגית. "אני אישן כאן אם לא איכפת לך." הוא אמר לי. "חסר לך שתנחור." אמרתי לו בגיחוך. "אל תדאגי." אמר לי. הנחתי את ראשי על הכר הרך ועצמתי את עיניי.

הפרק הקודם הפרק הבא
תגובות

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
93 510 347 105


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007