האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

המרפאת

לילי פוטר היא מכשפה.אך יש לה כישרון מיוחד. כשהיא נוגעת בצמח,היא יכולה לדעת מה השימושים שלו והכל לגביו.היא מעולה בשיקויים.היא מתגלגלת אל הרפתקה...קראו!



כותב: Princess Anna of Arendelle
הגולש כתב 11 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 13446
5 כוכבים (4.667) 12 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: קצת הארי פוטר, קצת כנפיים וקצת מפוצלים - זאנר: פנטזיה - שיפ: עוד לא יודעת - פורסם ב: 15.06.2013 - עודכן: 28.05.2014 המלץ! המלץ! ID : 4535
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

 

כל הזכויות שמורות לג'יי קיי רולינג :)

 

 

 

 

לילי בהתה בקיסוס שטיפס על הקיר מחוץ לביתה. היא טלטלה את ראשה. לא יכול להיות.

היא הושיטה יד בהיסוס ויצרה מגע עם הקיסוס. 

 

שיקוי מרדים..................

שיקוי פולימיצי.........

שיקוי טרנספורמציה............

שיקוי מעצים לחשים......

 

לילי ניתקה את המגע בבהלה.  אמה קראה לה להיכנס.

"ליל, את זוכרת שיש בית ספר מחר?"

 

לילי לא יכלה לעצור את החיוך שעלה על שפתיה. מחר זה היום הראשון שלה בהוגוורטס. היא שכחה את זה לרגע.

בדחף לא מוסבר היא קטפה חלק מהקיסוס והכניסה אותו לכיסה.

היא הסתובבה להיכנס לביתה, התחילה ללכת, ואז נעצרה והעיפה מבט מוטרד מעבר לכתפה.

הקיסוס נראה כאילו הוא משדר:תמימות היא השם השני שלי!

לילי טלטלה את ראשה שוב ונכנסה לביתה. היא החלה להכין את הציוד שקנתה שלשום עם משפחתה לעזיבה להוגוורטס.

מישהו נכנס לחדר והטיל עליה צל. צחוק מרושע החל לדלוף מפיו באיטיות.

 

היא הסתובבה.

 

 ג'יימס היה שם.

"ג'יימס!!!!! זה לא מצחיק!"

 

"זה דווקא מאוד מצחיק," הוא גיחך. "גם זה וגם איך שכרעת ליד הקיסוס. הצעת לו נישואים? בירכותיי, אחותי."

 

לילי רתחה. היא שלפה את שרביטה. ואז היא נזכרה בהוראות שעלו לה לראש של השיקוי מעצים לחשים. היא שלפה את הקיסוס שקטפה קודם מכיסה, ונתנה לאינסטינקטים שלה להנחות אותה.

היא ליפפה את הקיסוס סביב השרביט כפי שמלפפים קישוטים סביב עץ חג המולד, ואז כיוונה את שרביטה בכעס אל ג'יימס וצעקה את הקללה שאחיה אלבוס לימד אותו ישר אחרי שהראתה לו את שרביטה החדש.

"אמפדימנטה!!!"  היא צרחה בכל הכעס והכוח שהיו עצורים בה.

ג'יימס עמד לפני שהיא צעקה את זה כעשרה מטרים מהדלת. (החדר שלה היה ענק. היא התעקשה לכל אורך ילדותה לשמר צמחים ואבקות בצינצנות ולהעמיד אותם על מדפים בחדרה.)

רגע לאחר שהיא צעקה את זה ג'יימס נהדף אחורה בכוח חזק עד כדי כך שהיה לא טבעי. הוא נהדף אל הקיר ליד הדלת עד שכשהתנגש בקיר רסיסי גבס מהקיר הומטרו עליו.

"החוצה!!  עכשיו!!" היא צעקה.

ג'יימס בהה בה לרגע. הוא לא חשב פעמיים ויצא מהחדר בפחד.

 

לילי הרשתה לעצמה לחייך בשביעות רצון.

היא השפילה מבט כדי לבהות בידיה ובשרביטה. היא הספיקה לראות את הקיסוס מתפוגג והופך לניצוצות כחולים וכסופים.

 

 

 

תגובות?

הפרק הבא
תגובות

זה נשמע מעניין אבל · 16.06.2013 · פורסם על ידי :פרד וויזלי שולט!
הרעיון מקסים, אבל ממש קשה לקרוא עם כ"כ הרבה רווחים. תנסי לכתוב בפסקה אחת, ככה זה יהיה יותר קל לקריאה
ושוב, נשמע מאוד מעניין

ממש יפה! · 16.06.2013 · פורסם על ידי :מאיה גריינג'ר
הרעיון ממש טוב, והפרק כתוב מעולה.
ממש מעניין..
המשך!!

וואוו · 23.06.2013 · פורסם על ידי :נוצת עוף חול
זה פאנפיק נפלא! נרשמתי לכל הפאנפיקים שלך! את כותבת מדהים!
נתראה בבצפר ;)

וואו · 27.06.2013 · פורסם על ידי :Pipe Dream
אהבתי(;
כדאי לך להמשיך!

אוואו · 14.12.2013 · פורסם על ידי :mayan123
אני לא מאמינה שרק עכשיו מצאתי את הפאנפיק הזה, אני מחכה להמשך בקוצר רוח

מעולה · 10.01.2014 · פורסם על ידי :אמיר וויזלי

יפה:) · 16.01.2014 · פורסם על ידי :היידי
את כותבת יפה

לאלאלאלאלאלאלאאלאלאללאלאלאלאלאללאאלאלאללאלאלאלאלאלאלא · 08.07.2014 · פורסם על ידי :*yuval potter*
את לא נוטשת!!!! לא!!! זה ממש מושלם ואני עכשיו מקלידה במהירות האור נראלי כדי שלא תנטשי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! שלאתעזי!!!!! זה מושלם!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך!המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך!המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך!המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך!המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך!המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך!המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך!המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך!המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך!המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך!המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך!המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך!המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך!המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך!המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך!המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך!המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך!המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך!

באמת יפה!! · 06.08.2014 · פורסם על ידי :הראל HD
ואבל קטן ומעצבן(:
היא עדיין לא התחילה ללמוד וכר היא משתמשת בשרביט?

הי יובל! · 12.08.2014 · פורסם על ידי :מג'יקל
זאת ענבל! עשו לי מנוי!יש!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

היי!!!! · 13.08.2014 · פורסם על ידי :מג'יקל
שלחת לי ינשוף!!!!!!!!!!!!!! היי!!!!!!!!!!

ענבל.... · 13.08.2014 · פורסם על ידי :Princess Anna of Arendelle (כותב הפאנפיק)
את קראת את מה שכתבתי לך?? את אמורה ללחוץ על הגב, ואז לכתוב לי בחזרה..... ואז תלחצי "שלח ינשוף"!!
אני שמחה שאת אוהבת את הפנאפיק D:

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
93 510 347 105


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007