האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

נצלן, בוגד, שחקן ומאותגר

סוורוס סנייפ שולח מכתב לג'יימס פוטר ומספר לו כיצד התנהגותו נראית מהצד.



כותב: The Hate
הגולש כתב 58 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 2205
5 כוכבים (5) 6 דירגו
פיקצר
דירוג הפאנפיק: pg13 - פאנדום: הארי פוטר || ג'יי קיי רולינג - זאנר: כתוב בצורת מכתב - שיפ: ג'יימס \ לילי , סוורוס \ לילי , ג'יימס \ כלל הבנות בהוגוורטס - פורסם ב: 17.06.2013 המלץ! המלץ! ID : 4546
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק גמור

ג'יימס פוטר,

כל בנות הוגוורטס סובבות סביבך ואתה אוהב את זה. אתה אוהב להיות במרכז העניינים, להיות הבן הכי שווה. כולן אוהבות אותך, ואתה מותיר אותן בוכות בכיתה ריקה אחרי שהתחננו בפניך לתת להן סיכוי, אחרי שסיפרו לך שהן חולמות עליך במשך חודשים. אני לא חושב שמישהי ציפתה לזכות לכזו תגובה ממך.

אתה אוהב את כולן, זה מה שאתה אומר. קל מאוד לחשוף את השקרים שלך מנקודת מבט גברית, אבל הבנות שמאוהבות בך עד למעל הראש לא שמות לב אליהם ואתה מנצל את זה. אתה כל כך חלש, שאתה מקווה לקבל קצת סיפוק דרך ניצול ודריכה על אנשים אחרים. אתה פשוט מגעיל אותי, ג'יימס פוטר.

תמיד קיימות הקלישאות, "כל אחד ימצא לו מישהי בסוף". אני לא חושב שהן נכונות, אבל אני חושב שלכן אחד יכולה להיות רק מישהי אחת, ולא יותר מעשרים כמו שיש לך. לאנשים רגילים יש אהבה אחת. וזה שאתה נותן להן להמשיך לאהוב אותך זה כמו להחזיק בהרבה יותר מאהבה אחת. אז אתה לא רק נצלן, אתה גם בוגד בחברות הנוכחיות שלך כשאתה מפלרטט סתם ככה במסדרון, בזמן שהיא מחזיקה ביד שלך.

אתה נצלן, בוגד, ומה עוד? אני יכול לתת לך עוד הרבה. אתה גם שחקן. אתה משחק בכל הבנות כאילו הן צעצועים שיוצרו עבורך, כאילו הן תמיד יהיו שם כדי להעביר כמה שעות בהן אתה לא מוצא מה לעשות ביום. אתה נהנה איתן, גורם להן אושר ואז מחזיר אותן צורחות בחזרה למדף כאילו דבר לא קרה. כאילו לא ביליתם יחד כבר כמה שעות.

אתה גם מאתגר את עצמך תמיד. כאילו בנות הן משחק ובו יש מספר רמות קושי – ככל שאתה בוחר במישהי קשה יותר להשגה כך הניצחון במשחק מתוק יותר. אתה נהנה לנסות להיות רציני ולמקד את עצמך בבחורה אחת – ואז, כשהיא סוף כל סוף נענית לך, אתה פתאום לא מעוניין.

אני, לעומתך, אדם רגיל לגמרי. אני לא נצלן כי אני לא משדר לבנות שאני לא אוהב שאני אוהב אותן, אני לא בוגד כי אני מאוהב בבחורה אחת ולא מנתב לי דרכים לבחורות אחרות 'ליתר ביטחון'. אני גם לא שחקן כי אני לא מתקרב לבחורות שאני לא אוהב סתם בשביל ליהנות. ואני לא מאתגר את עצמי כי יש לי משימה אחת שאני רוצה להצליח בה, ואז אהיה האדם המאושר ביותר בעולם. רמות הקושי לא מעניינות אותי.

אז למה, תגיד לי, אתה מנסה להשיג בחורות שאתה לא אוהב? לילי אוואנס לא רוצה אותך ולכן אתה מתמקד בה. אם היא תיקלע ללחץ ותסכים אני לא רוצה לחשוב על הדברים שתעשה לה לפני שתשליך אותה בחזרה לשאר, כשהטראומה תשלוט בה כל חייה. אני לא רוצה לחשוב עד כמה יהיה לה קשה לפתח מערכות יחסים שנים לאחר מכן – ולא, אני לא חושב רק על עצמי בעניין הזה, ג'יימס פוטר.

אני אוהב את לילי אוואנס. אני באמת אוהב אותה. אתה בסך הכל נצלן, בוגד, שחקן ומאותגר שמנסה להוסיף לאגו שלך כשאתה משחק בבנות. אני נגעל ממך, ג'יימס פוטר. אני נגעל ממך ומהמניעים הנוראיים שלך. אני גם לא אופתע אם אתה עושה את כל זה רק כדי לראות אותי סובל.

אז תתבייש לך. אני לא המורה שלך ואני לא עושה את כל זה כי אני שונא אותך מההתעללויות שלכם בי. זה חומר לעשרה מכתבים מלאים, שאני לא מתכוון לכתוב עכשיו. אני עושה את זה כי אני רואה בנות סובלות ובוכות, ואדם אחד נוסף שמחייך מול כל ההצגה שיצר כבימאי שמתענג על פרי תוצרו. תתבייש לך. ותיתן לקלישאות קצת מקום בלב שלך. למרות שהן קיצוניות מדיי, אולי הן יצליחו להוציא ממך פאן טוב ונקי יותר.

סוורוס סנייפ

תגובות

מדהים!! · 18.06.2013 · פורסם על ידי :מאיה גריינג'ר
הכתיבה ממש טובה.
מאוד מעניין ויפה.
אהבתי :)

חזק! · 23.06.2013 · פורסם על ידי :Daffodil
ממש יפה ומרגש. אהבתי נורא!
והכתיבה מצוינת!!!

יש לי שאלה.... · 10.07.2013 · פורסם על ידי :גרפינדורית חמודה
למה כולם אומרים /חושבים.שגיימס היה כזה זבל? זה קטע בספרים שפיספסתי ?

כן^ · 10.07.2013 · פורסם על ידי :The Hate (כותב הפאנפיק)
זה ידוע. ג'יימס היה פוץ גדול ונפוח, וזה ציטוט מהספרים.

כן · 20.08.2013 · פורסם על ידי :White Gold
ובשנה השביעית הוא השתנה. או שזה היה השישית?

כמובן, · 20.08.2013 · פורסם על ידי :The Hate (כותב הפאנפיק)
אבל המכתב הזה נכתב לפני השינוי שלו :)

ממש יפה · 21.08.2013 · פורסם על ידי :נעמה מרוז
הכתיבה מצויינת

מהמם! · 21.08.2013 · פורסם על ידי :Nico di Angelo
והוא אמנם היה פוץ, אבל הוא הגן על לילי ועל הארי מוולדמורט
מממממ מאיה אני חושבת שאת יודעת מהאני חושבת על הפיקים שלך אז אני אחסוך את הכאבים האלה מהמקלדת שלי ואומר לך שאת כותבת מדהים, וזה מספיק, לא :-)

כן, · 21.08.2013 · פורסם על ידי :The Hate (כותב הפאנפיק)
אבל רק אחרי שהוא השתנה, ככה שבמכתב אני לא יכולה לציין את זה. הדברים נכתבו לפני שג'יימס השתנה.
תודה לשתיכן :)

מגניב · 20.10.2013 · פורסם על ידי :Together we are one
הסתכלות שונה, לא צפוי הייתי אומרת...כתיבה מאוד יפה, תיאורים מדהימים^^

ממש יפה! · 29.09.2014 · פורסם על ידי :Demons Run
את צריכה לכתוב את התשובה של ג׳יימס!!! אמג! אני פשוט אקרא את זה עכשיו בלופים!!!!
אני לא חושבת שג׳יימס באמת היה כזה... אבל הרעיון מדהים וכתוב טוב

אהבתי · 25.07.2020 · פורסם על ידי :rise up

הדימנ · 29.08.2021 · פורסם על ידי :אליס7
חחמככ

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
93 510 347 100


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007