האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

הבית הזוכה בתחרות הבתים לשנת ההיפוגריף 2024 הוא...

לחיות מחדש

גרייס מוצאת את עצמה בתור הילדה החדשה בהוגוורטס. האחת שעליה כולם מדברים ומרכלים, מותחים אותה ללא הרף, והיא בודדה. בקיצור? חייה נהרסו, ככה היא חושבת.



כותב: Just One Girl
הגולש כתב 1 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 3554
5 כוכבים (5) 6 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: pg13 - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: רומאנס, פנטזיה, ועוד כל מני אני מניחה... - שיפ: OC/אלבוס (חד צדדי), ג'יימס/OC (רק בהתחלה חד צדדי), אלבוס/סקורפיוס, - פורסם ב: 21.08.2013 - עודכן: 26.10.2013 המלץ! המלץ! ID : 4686
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

שלוום ^^

תהנו מהקריאה ותגיבו,

דיאנה


 

זה היה אמצע שיעור תולדות הכישוף – ואחד משעמם במיוחד. גרייס נמנמה כשראשה שעון על חלונה בעוד שחריטות עט הנוצה של שכנתה הדהדו בכיתה המנמנמת.

הרצאת המורה נקטעה כשצרחות נשמעו בכיתה. ראשי התלמידים הזדקפו – אפילו של אלה המנמנמים -  ופרץ אש כתומה נכנס מבעד לדלת. גרייס לא איבדה את עשתונותיה ופתחה את החלון במהירות, לפני שהיא תספיק להידרס על ידי התלמידים המבוהלים וקפצה אל החצר.בחוץ התחולל כאוס נוראי, והיא מעדה לתוך שיח חצי בוער.

כשהייתה בטוחה שהיא עומדת לעלות גם היא באש בגלל רגלה שנתקעה מתחת לשורש עץ בולט, היא הרגישה ביד מושכת אותה ומבלי לוודא במי מדובר, נעזרה בו והתרוממה מחוץ לשיח הבוער.

לחייה האדימו כשראתה שמדובר בג'ון שעמד לסיים את שנתו האחרונה באקדמיה, אותו אחד שהציל אותה מנפילה ארוכה במורד המדרגות לפני שנה.

"תודה." מלמלה חרישית ולא הספיקה לומר ולו מילה נוספת לפני שמשך בזרועה כדי להרחיקה מהאש.

הם עצרו בכניסת בית הספר, מתנשמים. לפני שג'ון הספיק להסביר לה מה קרה, נשמעה חריקה צורמת ואחד העצים החל ליפול לעברם. הוא דחף אותה ממקומה אך בכל זאת שניהם נלכדו מתחתיה.

גרייס המבוהלת בקושי הצליחה להשתחרר, אבל כשנעמדה חזרה על רגליה, גילתה שאיבדה את ג'ון. לאחר מספר דקות של חיפושים, היא הבינה שהוא אבוד ואם תישאר עוד שניות בודדות גם היא תהיה אבודה. לכן יצאה בריצה מהבית הספר ההרוס ורצה אל ביתה.

ברגע שנכנסה פנימה, היא הייתה צריכה להתכופף כדי לא להיפגע מחפצים מעופפים שארזו את עצמם לתוך מזוודות. מספר רגעים אחר כך אביה ירד במורד המדרגות כשעל פניו הבעת פחד והקלה.

"גרייס!" קרא אביה ורץ לחבק את ביתו. "אני כל כך שמח שאת בסדר! אני כל-כך מצטער. רק עכשיו הודיעו לי ועמדתי לצאת אלייך. נפצעת?"

"אני... אני בסדר אבא." קולה רעד והתנשפה בכבדות. קרסולה כאב ותמונתו של ג'ון המציל אותה מהאש עדיין הטריפה את ראשה.

"בואי, אנחנו יוצאים מפה. בעוד שעתיים יש לנו מפתח מעבר מתוכנן לבריטניה והמזוודות כבר ארוזות." אבא שלה החל למשוך את ביתו אל המכונית. שתי המזוודות, שככל הנראה כושפו כי הן הכילו את כל הדברים שלהם והיו כבר בתא המטען.

"מה?" פלטה גרייס למרות רעידות גופה וצעדה לאחור. "אבא אני לא רוצה לעזוב, למה אנחנו חייבים לעזוב?"

"רייסי, אנשים רוצים להרוג אותנו, בדיוק כמו שקרה לאמא..."  גרייס הרגישה צביטה בלב, זה היה נושא רגיש.

"מה הקשר?!" צעקה גרייס והרגישה דמעות בעיניים, כל מה שקרה היום היה יותר מידי בשבילה. 

אביה נאנח. "אני מאוד מצטער גרייס, אבל אנחנו בסכנה כאן. המקום הכי בטוח בשבילנו הוא בבריטניה."  גם לאביה היה זה נושא רגיש במיוחד. אישתו אליס נרצחה בדם קר לעיני גרייס מלפני חצי שנה. למחרת הגיע אליהם מכתב איום שאילץ אותם לעזוב.

גרייס נזכרה בכל מה שקרה לה לפני חצי שנה והצטמררה.

לאחר כמה שניות לקחה את היד המושטת של אביה ונכנסה למושב הנוסע. אבא שלי יודע לשכנע... חשבה. הנסיעה הייתה מהירה ובדרך הרגישה כאבים בכל גופה, עד עכשיו לא שמה לב לכל הפציעות שלה, בידיה היו מיליוני שריטות מדממות, ברגלה הימינית הייתה שריטה שכבר הגלידה, קרסולה השמאלי נפוח כולו. כשהגיעו אל שדה המעברים, אביה הטיל כישוף שינקה אותה מעט כדי שלא תמשוך תשומת לב והשניים נכנסו לשדה המעברים. מותירים הכל מאחור.

הפרק הבא
תגובות

יפה! · 22.08.2013 · פורסם על ידי :Mrs. Salvatore
מעניין אותי לראות לאן זה הולך! וגם לראות איך גרייס נראית!
מחכה להמשך :)

nice · 27.08.2013 · פורסם על ידי :Pipe Dream
מעניין אותי לראות לאן זה יתפתח

יפה · 02.09.2013 · פורסם על ידי :Nico di Angelo
אבל הכל מתקדם קצת מהר מדי, וזה מוזר שעל ההתחלה מת מישהו והם כבר עוזבים. אם את רוצה שזה היה ככה אולי תעשי את זה בתור זיכרון אחרי שהם הגיעו לבריטניה...
המשך!

יפה מאוד · 03.09.2013 · פורסם על ידי :White Gold
תמשיכי מהר!!!

יפה · 03.09.2013 · פורסם על ידי :מאיה גריינג'ר
פרק מאוד יפה.
אי דווקא חושבת שהמהירות בסדר, כי נראה לי שיש לה מטרה- להראות את הלחץ שבו הם נמצאים...
אבל בפרקים באים אולי כדאי כן להסביר כל מיני דברים שקצת רצו בפרק הזה לעומק.
המשך!!

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
53 285 302 100


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007