האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

שושלת הדורות של פוטר



כותב: חולת הארי פוטר!
הגולש כתב 1 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 18175
3 כוכבים (3.4) 5 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: pg13 - פאנדום: הארי פוטר! - זאנר: לא יודעת... - שיפ: הקונדסאים/לילי/הארי/רון/הרמיוני/ג'יני/דראקו/רוז/אלבוס/סקרופיו/ועוד אחרים... - פורסם ב: 19.05.2009 - עודכן: 14.10.2009 המלץ! המלץ! ID : 470
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

קודם כל-תודה רבה רבה לאופירוש!(קרניים)הבטאית הכי טובה בעולם!!!!

 

ג'יימס פוטר התעורר התעורר מכרית שנזרקה עליו...ואם זה לא הספיק-אחר-כך גם באה צרחה...

"קום כבר!"צרח עליו סיריוס-חברו הטוב ביותר"אני מת מרעב!!!"

"אני קם"מילמל ג'יימס אל תוך הכרית והתהפך לצד השני.

אחרי רגע-נשמע קול של דלת נטרקת-וג'יימס ידע-שסיריוס עזב את החדר....

הוא כמעט שנרדם שוב-כשפתאום-

"אהההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההה!"

בקבוק שלם של מים קפואים-כאילו השניה יצאו מהמקרר התרוקן עליו.

הוא קפץ מהמיטה-נחוש בדעתו להרוג את סיריוס.....

סיריוס -ששם לב להבעת פניו של חברו-יצא מהחדר בריצה כשג'יימס-נוטף כולו מים-אחריו.

"אני אהרוג אותך!"צרח ג'יימס-כמעט מחליק במדרגות-בגלל כמות המים שהייתה עליו.

הם הגיעו למועדון-ברגע שנכנסו-כולם השתתקו בבת אחת-ואז-ביחד-התחילו לצחוק....

ג'יימס פוטר-בפיג'מה נוטפת מים-רודף אחרי סזיריוס בלק-חברו הטוב ביותר,שצחק צחוק מטורף.

               *              *               *

לילי אוונס ישנה במיטתה....

כשפתאום התעוררה מקולות צחוק מכיוון חדר- המועדון......

היא התיישבה בדיוק כשצעקת זעם נשמעה-"אני יהרוג אותך!"

היא גיחחה...לא קשה במיוחד לזהות את הקול הזה....

מי שצרח-היה בטוח ג'יימס פוטר-הבן-אדם עם האגו הכי נפוח בעולם-שחיזר אחריה נואשות משנתם השלישית בהוגוורטס....

היא פשוט שנאה אותו!הוא הטיל קללות על תלימידם במזדרונות-סתם,כדי להראות שהוא יכול,והוא בילגן את השיער שלו תמיד-כי הוא חשב שזה מגניב!

לילי ניסתה להזיזכר בחלום שהיה לה-זה היה חלום טוב..אבל היא לא זכרה מה היה בו....

היא קמה ממיטתה-התארגנה-וירדה למטה...

למטה-בחדר המועדון-היא ראתה את ג'יימס בפיג'מה,רטוב כולו-רודף אחרי סיריוס בלק.....

היא חיפשה את חברותיה בעיניה ותוך שניות מצאה אותן ליד האח הכבויה-מסתכלות על ג'יימס בשיעמום.

"היי!"אמרה והתיישבה בין קלאדויה ואליס..

"בוקר טוב לך.."אמרה אליס בחיוך.

"מה קרה כאן??"שאלה לילי אותן.

"אין לנו מושג-הכל היה רגיל-כשפתאום שמענו מישהו צורח-ואחרי שניה שמענו אותו צורח 'אני יהרוג אותך' ואז ראינו את סיריוס בורח מג'יימס"אמרה קלאדויה.

"אהה.."אמרה לילי והסתכלה על ג'יימס-פתאום,ואין לה מושג מאיפה זה נחת עליה,היא שמה לב איזה יפה ג'יימס!

'וואו!זה ג'יימס פוטר שאת חושבת עליו!להירגע!' אמרה לעצמה.

 

                 *                 *                   *

ג'יימס המשיך לרדוף אחרי סיריוס-כשפתאום קפצה לראשו מחשבה מלחיצה-'אם לילי רוה אותי עכשיו ככה?'הוא עצר-מתנשף על הקיר-והתחיל לסרוק בבהלה את חדר- המעודון...

לרגע הוא חשב שהיא לא שם-אבל אז הוא ראה אותה-יושבת עם חברותיה ליד האח הכבויה.

הוא הסתכל עליה-והיא עליו...

לרגע הצטלבו מבטיהם-ג'יימס חשב שהוא רואה בעיניה-לא את המבט השונא שתמיד שלחה אליו-אלא מבט מסוקרן....וגם...היה שם עוד משהו-אבל הוא לא הצליח להבחין מה זה....

הוא שלח לה חיוך קטן וחלוש-ולהפתעתו-לילי הסמיקה!!!!!!

הם המשיכו לסתכל אחד של השניה-לילי מסמיקה-וג'יימס -מופתע ומתרגש....

פתאום הוא קלט מה הולם שם....הוא שלח מבט ארסי מאוד לסיריוס-שעמד-מתנשף-על בקיר שמולו,ועלה למגורי הבנים......

הוא פתח את הדלת-וראה את רמוס יושן לו במיטה-כאילו שום צעקות לא עלו הרגע מחדר-המועדון והעירו כמעט את כל בית הספר,ואת פיטר יושב במיטה ובוהה בתיקרה.

"בוקרי טוב"אמר לו פיטר בחנופה.

"היי"זרק לעברו ג'יימס-התקדם לכיוון מיטתו הרטובה-ופנה אל מזוודתו,הוציא משם בגדים והלך לכיוון המקלחת שם הוא התלבש,בעוד ראשו כמעט מתפוצצץ ממחשבות וליבו גם-מרוב התרגשות...

                          *                    *                       *

(עכשיו זה המחשבות של לילי-כשג'יימס עוד בחדר המועדון)

לילי ישבה עם חברותיה והסתכלה על ג'יימס,

'הוא באמת יפה מאוד'חשבה לעצמה,'והוא ממש חמוד'

פתאום ג'יימס נראה מבוהל ונעצר-נשען על הריק-עיניו הסתכלו סביב במהירות ופתאום הוא הסתכל עליה...

היא השיבה לא מבט-והרגישה שפרפרים בבטן!וגרוע מזה-היא הרגישה שפניה מסמיקים....

עיניו של ג'יימס התעגלו בתדהמה והתרגשות-הם המשיכו להביט אחד בשני-

ולבסוף-ג'יימס ניתק את קשר העין,שלח מבט ארסי לסיריוס,ועלה למגורי הבנים.

מסביב-כולם החלו לחזור לעניניהם,ורק לילי ישבה לבד וחשבה על מה שקרה הרגע.

"לילי,הכל בסדר?"שאלה אליס.

"כן...כן.."אמרה לילי מיד"אני בסדר,ברור....אני עולה לחדר.."היא קמה מהספה ועלתה לחדר.

למעלה....במיטתה-היא חשבה על ג'יימס פוטר....והייתהלה תוכנית קטנה....

,_____________________________________________________________________________________________________

השבוע שלאחר מכן עבר בלי שום דבר מיוחד...

ג'יימס וסיריוס היו מרותקים 4 פעמים רק שניהם ועוד פעם אחת עם פיטר.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

הקונדסאים ישבו מתחת לעץ-

סיריוס ולופין ניהלו וויכוח סוער ופיטר ישב וססתכל מהצד.

ג'יימס רק בהה באגם וחשב על מישהי....מישהי יפה....עם שיער אדום ועיניים ירוקות מהממות...ו...

"אממ...ג'יימס?"אמר קול מאחוריהם.

הם הסתובבו וראו את לילי.

"אנחנו צריכים לדבר"אמרה ,מסתכלת על הדשא....

ג'יימס קם מיד,ולילי התחילה ללכת-כשג'יימס מאחוריה....

"ממתי לילי מדברת יפה כל כך לקרניים?"שאל רמוס

"ממתי היא קוראית לו ג'יימס?היא תמיד קוראת לו פוטר!"אמר סיריוס-מסתכל על גב חברו.....

-   -    -

ג'יימס הלך אחרי לילי-היא הובילה אותו לאיזור החממות,היא נכנסה לחממה מספר 2 וסגרה אחריה את הדלת.

היא הסתובבה להביט בג'יימס-כשעיניהם ניפגשו היא שוב הרגישה שהיא מסמיקה.....

היא התקרבה עד ממש קרוב אליה-ג'יימס הריח ריח משכר של פרחים-שלא עלו מהחממה מסביבם....אלא מלילי עצמה...

"אתה עוד בקטע של להיות חבר שלי?"שאלה בלחש.

ג'יימס הינהן באיטיות-תוהה לאן כל זה מוביל...הוא פתח את פיו בכוונה להגיד משהו-אבל לא יכל להמשיך-לילי נעמדה על קצות אצבעותיה ונשקה לו על פיו.

אחרי כמה שניות-הם התנתקו זה מזו....

ג'יימס הרגיש בעננים.

לילי אוונס!נישקה אותו!

הוא רכן אל לילי ונשיק אותה שוב...

אך שבואתה בשניה שבה נגעו שפתיו בשפתיה-מישהו פתח את דלת החממה....

על פניו הייתה נסוכה הבעה מכוערת מאוד של כעס ושינאה.....

זה היה מישהו-שבאותו הרגע- יכל רק להרוס להם.....

 

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

בבקשה תגיבו!!!!!!!!!

זה פיק ראשון-והוא לא משהו-אבל אני ישתפר....

 

 

 

הפרק הבא
תגובות

חן!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! · · פורסם על ידי :הרמיוני וויזלי2
ואו!
זה מהמם!!!!!
אין לי מילים!!
תמשיכי,ודחוף!!!!!

מהמםם ! · · פורסם על ידי :Born This Way
איןןן את חייבת להמשיך 1
זה פשוט מהמם!!!

אחלה · · פורסם על ידי :noam897
חיב המשך

מקסים! · · פורסם על ידי :בתחולה בגשוט
וממש דורש המשך אבל יש כמה שגיאות כיתב וטעויות הקלדה שצריך לתקן
"קום כבר!"צרח עליו סיריוס-חברו הטוב היותר(=ביותר)
"אני יהרוג אותך!"(=צריך להיות אהרוג אותך)
זה קצת קטנוני ומבינים את הרעיון הכללי אבל עדיין רצוי לשם לב

תמשיכי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! · · פורסם על ידי :Make You Believe
תמשיכי כבר!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

תודה האנהמונטנהשווה

לבתחולדה בגשוט- · · פורסם על ידי :חולת הארי פוטר! (כותב הפאנפיק)
תודה רבה ששמת לב לטעויות הקטנות האלה-תיקנתי אותן...

תודה רבה לך!

היי! זאת מעיין כהן... מהמשתמש של אופיר... · · פורסם על ידי :הרמיוני וויזלי2
בס"ד
היי חנוש! מקורה???
ממש מהמם מה שכתבת!
אפילו אני, שאני לא אוהבת הארי פוטר...
אהבתי מה שכתבת...
זה ממש ריגש אותי...
מתה עלייך,נשמה!!!
תמשיכי לכתוב פאנפיקים... וכל מיני כאלה...
חכי, בסוף את תצאי סופרת...
מתה עלייך, הכי שבעולם!!!
מעיינוש! כוהנוש!
נו... הבלונדינית המחורפנת והמשוגעת... שחולמת דברים מוזרים...
יאללה ביייייי!!!!!!!!!!!!!
לוב יו! מעיינוש!!! כוהנוש!!!
שוב, זאת מעיינוש!

יפה! · · פורסם על ידי :Robsessed
אהבתי את ההתחלה..ההמשך קתץ מוזר..אני חושבת שהיית צריכה למתוח את מה שקרוה לעוד פרק ולא ככה בבום..
אבל באמת ממש יפה!!
רק דרוש בטא..

תודה כולם! · · פורסם על ידי :חולת הארי פוטר! (כותב הפאנפיק)
אני מצטערת שלא המשכתי מליונים זמן-פשוט המחשב שלי בתיקון-
אני אני מבטיחה שאני אעדכן בקרוב!!

תקשיבו... · · פורסם על ידי :חולת הארי פוטר! (כותב הפאנפיק)
אמרתם שהכל קורה מהר מדי-
אז שיניתי את זה-
במקום שזה יקרה באותו היום-
זה קורה אחרי שבוע....

תודה שהוספת עוד 6 פרקים!!!!!!!!!!!!!!! · · פורסם על ידי :Make You Believe
תודה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
מהמם,מהמהם,מהמם,מהמם,.
מקסים,מקסים,מקסים,מקסים!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

באמת מאד יפה · 28.07.2014 · פורסם על ידי :Sheli's
אבל איך אני רואה את הפרקים הבאים?

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
73 305 322 100


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007