האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

איילי אמל

מה היה קורה אם היינו הופכים את הארי פוטר לדמות נקבה? הנה דוגמא מתוך גביע האש, כתוב לפי הספר אך עם תוספות ושינויים כך שיתאימו לגרסא הזאת.



כותב: איילי אמל
הגולש כתב 2 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 4729
4 כוכבים (4.333) 3 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: PG - פאנדום: הארי פוטר וגביע האש - זאנר: רומנטי (?) - שיפ: רון ואיילי, הרמיוני וקרום - פורסם ב: 07.09.2013 - עודכן: 08.09.2013 המלץ! המלץ! ID : 4705
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

* הסיפור נכתב מתוך הספר, חלקים ממנו הם מילה במילה. זאת כי רציתי להראות את הדמות של הארי, כפי שהוא כתוב בספר וכמה שיותר על פי הסיפור והעלילה, רק בגרסת נקבה. זהו שינוי שאני עושה כבר שנים בראש, בזמן שאני קוראת את הספרים, וזו הפעם הראשונה שאני מעלה אותו על כתב. על כן, כמו שאמרתי, חלקים גדולים מהסיפור מועתקים מילה במילה מהספר, ובין לבין הוספתי או שיניתי את הסיפור כך שיתאים לרעיון. אז מקווה שתהנו ומקווה שזה לא נחשב כהפרת זכויות יוצרים - כי העלילה המקורית יותר טובה ממה שאני מסוגלת לכתוב כרגע, וכמו שאמרתי, שמרתי על הקונספט כדי להדגיש את השינויים.

 

* לדמות קראתי אַיְילִי אָמָל, ומכאן הכינוי שלי באתר (8

 

איילי ישבה בפינה מרוחקת בחדר המועדון של גריפינדור, מקווה שהיא מוסתרת מספיק כדי שלא יבואו עוד בנים להזמין אותה לנשף חג המולד. היא ידעה שכולם מזמינים אותה רק כי היא מפורסמת כל כך, ולכן לא הסכימה עד כה לצאת עם אף אחד. אולם עם המזל של איילי, הנער היחיד איתו כן רצתה לצאת כבר היה תפוס.

'אני ממש מצטער איילי', אמר לה צ'ו צ'אנג מוקדם יותר היום, 'כבר הסכמתי ללכת עם מישהי אחרת'.

'אה, בסדר. אין בעיה', אמרה לו אז איילי, דמעות עולות בגרונה. היא התאמצה מאוד להשאיר אותן בפנים.

'אממ, עם מי אתה הולך?', היא שאלה אותו לבסוף.

'חבר טוב שלי סידר לי בת זוג. אנחנו יוצאים ברביעייה'.

'אה, בסדר', אמרה איילי בקול חנוק.

'איילי, אני באמת מצטער', צ'ו אמר לה. הוא באמת נראה מצטער.

ואז הוא התחיל ללכת משם.

ולפני שאיילי הספיקה לעצור את עצמה, היא קראה אחריו.

'מי סידר לך את בת הזוג?'

'אה – סדריק. סדריק דיגורי'.

סדריק דיגורי. איילי קמצה את אגרופיה בכעס, מנסה לשלוט בדמעות שחזרו. צ'ו כבר לא יכול לחזור בו מהבטחתו לדיגורי שייצאו יחד עם עוד שתי בנות. למה הוא היה חייב לגרור איתו את צ'ו? והיא כבר התחילה די לחבב את סדריק – אפילו הייתה מוכנה לסלוח לו על זה שפעם הביס אותה בקווידיץ'. עכשיו הבינה פתאום שסדריק הוא למעשה סתם פרצוף יפה וחסר תועלת, שאין לו מספיק שכל כדי למלא אצבעון.

איילי המשיכה לשבת בפינה המרוחקת בחדר המועדון, נסתרת מהעולם, מקווה שלפחות רון יצליח להזמין מישהי לנשף.

לחדר המועדון נכנסה פתאום עננת שיערות ג'ינג'יות – רון נכנס לחדר המועדון, מלווה ונתמך בידי ג'ימי. ג'ימי הבחין באיילי והוליך את רון אליה והושיב אותו בכסא שמולה. פניו של רון היו חיוורות ועיניו מלאות אימה, ואיילי שמעה את אחיו הצעיר מדבר אליו במין טון נמוך, מרגיע.

"מה העניינים רון?" שאלה איילי.

רון הביט באיילי לאט.

"למה עשיתי את זה?" הוא אמר בזעזוע. "אני לא יודע מה גרם לי לעשות את זה!"

"מה?" שאלה איילי

"הוא – אה – הרגע ביקש מפלר דלאקור להיות בת הזוג שלו בנשף", אמר ג'ימי. הוא נראה כאילו הוא מתאפק שלא לחייך, אבל השאיר את ידו על כתפו של רון באהדה.

"אתה מה?"

"אני לא יודע מה גרם לי לעשות את זה!" פלט שוב רון. "מה עלה בדעתי? היו אנשים מסביב – מלא אנשים – אני התחלקתי על השכל – כולם הסתכלו! סתם עברתי על פניה באולם הכניסה – היא עמדה שם ודיברה עם סדריק דיגורי (איילי שוב קמצה את אגרופיה למשמע שמו של דיגורי) – וזה כזה תקף אותי – ושאלתי אותה!"

רון גנח וכבש את פניו בידיו. הוא המשיך לדבר אפילו שהיה קשה לשמוע אותו. "היא הסתכלה עליי כאילו אני איזה מלפפון ים או משהו. אפילו לא ענתה. ואז – אני לא יודע – אני כזה קלטתי איפה אני ופשוט ברחתי".

"יש לה דם של ויליה", אמרה איילי, משתדלת גם היא לא לחייך. "צדקת – סבתא שלה הייתה ויליה. זאת לא אשמתך, אתה בטח בדיוק חלפת על פניה כשניסתה להפעיל את הקסם האישי שלה על דיגורי, וזה תפס אותך".

איילי תהתה אם דיגורי מתכוון לסדר לצ'ו בת זוג מבובאטון, והתאמצה שלא לעוות את פניה בכעס וגועל. היא צריכה להתמקד עכשיו בחברה הטוב ביותר.

"זה דפוק לגמרי", אמר רון, "אנחנו היחידים שעוד לא הולכים עם אף אחד – טוב, חוץ מנוויל. היי – נחשי את מי הוא ניסה להזמין? את הרמיוני!"

"מה?" אמרה איילי, מופתעת לגמרי מהידיעה המדהימה הזאת.

"כן, אני יודע!" אמר רון, וקצת מהצבע חזר לפניו כדהתחיל לצחוק. "הוא סיפר לי אחרי שיעור שיקויים! אמר שהיא תמיד ממש נחמדה אליו, ועוזרת לו עם השיעורים וזה, אבל היא אמרה שהיא כבר הולכת עם מישהו. חה! היא סתם לא רצתה לצאת עם נוויל... כלומר, מי רוצה?"

"די כבר!" אמר ג'ימי, מרוגז. "אל תצחקו – "

בדיוק אז הרמיוני נכנסה דרך החור שמאחורי התמונה.

הפרק הבא
תגובות

ואוו!! · 09.09.2013 · פורסם על ידי :drorya2324
נווווו מה קורה אז?! :O
הממ... ואת יכולה בבקשה בפרק הבא להסביר אולי מי זאת איילי... ולמה זה היה כל כך נוראי שרון הזמין אותה...? D:
תמשיכי! D:

לדרוריה · 09.09.2013 · פורסם על ידי :איילי אמל (כותב הפאנפיק)
קודם כל, תודה רבה על התגובה המקסימה!

עכשיו, כל הפרקים כבר הועלו - רק 4. כתבתי כבר בתחילת הפרק הראשון - ממש לפני - שמה שעשיתי כאן זה להפוך את הארי לבת, וכתוצאה מכך מה קורה לקראת נשף חג המולד בספר הרביעי. איילי היא בעצם הגרסה הנקבית של הארי, אבל בעיקרון חוץ מהשם אין באמת שוני ביניהם - וזה מה שמדליק. חלק גדול מהסיפור מועתק מילה במילה מהספר, ורק שיניתי פרטים בהתאם לדמויות והוספתי קצת עלילה משלי בין לבין.
לגבי רון ואיילי, כמו בספר גם פה הם החברים הכי טובים, כמו אחים ממש (אחרי הכל, רון דלוק על הרמיוני), ובגלל זה, זה יותר מידי מוזר אם הם ילכו כזוג.

אההה · 10.09.2013 · פורסם על ידי :drorya2324
חחח עכשיו הכל מובן D:
איזה awesome!

תודה!!! · 10.09.2013 · פורסם על ידי :איילי אמל (כותב הפאנפיק)

דומה · 09.08.2014 · פורסם על ידי :ניר כהן
אני ציפיתי ליותר שינויים זה יותר מידי דומה אני כבר יודע מה יקרה בכל הפרקים הבאים של הפאנפיק אז אני לא אקרא אותם ועוד דבר אין לך טעם להמשיך את הפאנפיק כי כולם יודעים מה יקרה בהם וזה מזה משעמם אז עזוב\בי את זה כי מה שעשית זה פשוט לשנות כמה מילים וזהו שזה פשוט משעמם בפעם הבאה שאת\ה כותב\ת פאנפיק אז תהיה\תהיי מקורי\ת

זה יפה מאוד! · 11.10.2017 · פורסם על ידי :חתול הצ'שר
אני לא חושבת שזה משעמם!
זה כמו לקרוא את הארי פוטר שוב. זה מותח אפלו שיודעים מה יקרה.
יופי שיש המשך. כתיבה יפה.

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
73 305 322 100


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007