האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

קלרה בלרטון

קלרה בלרטון ילדה יתומה בת כמעט 11 אוהבת לקרא ספרים נופלת לתוך אגם בית גבירת מחפשת את ספרה ובמקום זאת היא מוצאת מכתב של הווגוורטס תנשמת!.



כותב: שירה לונה לילי פוטר
הגולש כתב 1 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 4003
5 כוכבים (5) 4 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: מתח - שיפ: ג'ן - פורסם ב: 17.09.2013 - עודכן: 30.10.2013 המלץ! המלץ! ID : 4723
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

העצים היו בוהקים ו..." קלרה בלרטון בואי הנה מיד וסיימי את עבודתך!"
"אני באה ג'וזיפין!" היה זה הכפר האנגלי לקורד דלאקור קרוב ליער קלרה הרבתה לטייל בינות העצים בחברת ספריה.
"אני כאן!" אמרה קלרה."יופי" אמרה ג'וזיפין, גברת הבית שהעסיקה את היתומה קלרה.
הגברת ג'וזיפין פסעה לעבר הנחל,אך קלרה נעמדה במקום אוחזת בספר "קורדיליה בורדיפלור"
הגברת ג'וזיפין התקרבה לעבר קלרה ומשכה לה בצמותיה."איי! תפסיקי,תפסיקי בבקשה!אני מתחננת!" ובעיניה של קלרה עמדו דמעות.
"לכי לשם" אמרה ג'וזיפין בכעס. "לנהר?" -"כן." - "למה?"
"זה לא ניראה לך ברור!?" אמרה הגברת ג'וספין בכעס ובקול רם וצורם.
"לכבס!!! אוי ילדה ארורה שכמוך!" היא דחפה את קלרה לקצה הנהר.
"אה !אה! אני נופלת, תעזרי לי!" קראה קלרה בפחד,אך ג'וזיפין נעמדה במקומה. ונראתה מרוצה מעצמה."הינה, אני עוזרת" אמרה וחיוך מרושע עלה על פניה השמנות .היא פסעה לעבר קלרה ודחפה אותה למים.
"הצילו!! למה עשית את זה?!"שאלה קלרה בפלאה תוך שהיא נאבקת בזרם המים הקוצפים."אני יודעת אנסטסיה תעזור לי!"אנסטסיה? טוב לא משנה...
"אוו," הוסיפה בשלוות נפש,"שלא תעזי לקרוא לי ג'וזיפין שוב, בשבילך אני גברת ג'וזיפין. ובכל פעם שתראי אותי, תכרעי ברך, כמו גברת אמיתית!" אמרה בנחישות והלכה.
קלרה נשמה בכבדות כאשר הצליחה לצאת מן הנהר .אנסטסיה היתה חברתה הדימיונית של קלרה.ברגע שיצאה מהנהר היא רצה לגשר בנעליה הישנות והבלויות,בשמלתה הישנה שהייתה סחוטה במי הנהר.היא הביטה בהשתקפות של עצמה ולחשה אליה:"אל תדאגי אנסטסיה,תמיד נהיה ביחד..." 
'הספר שלי! איפה הוא? אני חושבת שראיתי את ג'וזיפין זורקת אותו!' חשבה בדאגה. 'הוא שם, על העץ! הציפור לוקחת אותו! אני חייבת לקחת אותו.' היא רצה הישר אל היער.
שמלתה התיזה מים לכול עבר, ובכל פעם שדרכה על סולית נעלה המים שנכנסו לנעליה יצאו, משאירות את המקום בו דרכה לח .היא נעצרה.זו לא היתה סתם ציפור, זו הייתה תנשמת לבנה.היא גם לא החזיקה את ספרה של קלרה, היא החזיקה מכתב.
'קלרה בלרטון לקורד דלאקור מיסליה 6'. "זה בישבילי!" מלמלה בתדהמה מוחלטת.
הווגוורטס. בית ספר לכישוף ולקוסמות.

הפרק הבא
תגובות

רעיון נחמד · 19.09.2013 · פורסם על ידי :Pipe Dream
את צריכה בטא.
אם את רוצה אני יכולה לבטא לך-תשלחי לי ינשוף אם כן.

אהה · 19.09.2013 · פורסם על ידי :שירה לונה לילי פוטר (כותב הפאנפיק)
אממ זה בסדר חברה שלי היא הבטא שלי

היי:) · 20.09.2013 · פורסם על ידי :נימפלורה לסטריינג'
מהמם

תודה · 20.09.2013 · פורסם על ידי :שירה לונה לילי פוטר (כותב הפאנפיק)
תודה,אני מוסיפה היום עוד פרק

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
93 510 347 105


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007