האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

רפארו

הוגוורטס ריק, משרד הקסמים נטוש, וכמעט אין קוסמים שזוכרים שקסם קיים. מישהו אחד חשב על תוכנית. האם זוהי הדרך היחידה לתקן?



כותב: LunaLovegoodFan
הגולש כתב 2 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 1255
5 כוכבים (5) 1 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: PG - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: מתח, פנטזיה - שיפ: ג'ן - פורסם ב: 16.11.2013 - עודכן: -- המלץ! המלץ! ID : 4861
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

פרק I

בשעה שמונה בבוקר, ברחוב ישן ומלוכלך בלונדון, איש בחליפה וכובע גדול הלך במהירות. הוא נעצר מול תא טלפון קטן ומתפרק. ראו עליו שאף אחד לא השתמש בו עשרות שנים. האיש נכנס לתוכו וסובב את החוגה בקושי מסוים. היא החלידה וצברה אבק, וחלק מהספרות נפלו. פתאום קול חלוש של אישה נשמע בתא. האיש שם לב שהקול נשמע עייף וצפצפני. הקול אמר: "ברוכים הבאים למשרד הקסמים. אנא נקבו בשמכם וציינו את מטרת ביקורכם."

 

האיש שעמד בתא הטלפון הישן בלונדון היה רופוס סקרימנג'ר. התא ירד כעת מתחת לאדמה. סקרימנג'ר ראה פס אור עולה לקראתו. הדלת נפתחה. הקול הנשי נשמע שוב, אבל הוא היה חלש מכדי שישמעו אותו. סקרימנג'ר יצא מהתא. כל צעד שלו הדהד ברחבי האולם הגדול שנכנס אליו. במרכזו עמדה מזרקה גדולה. הוא זכר שפעם היא הייתה זהובה. כיום היא הייתה מכוסה טחב. במרכזה עמדו קוסם, מכשפה, גובלין, קנטאור, וגמדון בית. לכולם חסרו איברי גוף שונים. מחשבה עלתה בפינה קטנה בראשו. הוא תהה לעצמו אם הוא עושה צעד נבון. אולי הוא עושה טעות? בכל זאת הוא עומד להפר איזון שנשמר במשך אלפי שנים. הוא עצם את עיניו וניסה לשכנע את עצמו ששום דבר לא ישתבש. הוא הלך במסדרונות שהכיר כל כך טוב, והתהלך בהם מאות פעמים. הוא הניח שהמעליות כבר לא עובדות, ושאין סיכוי להדליק אש באחים הרבים שבקומה הראשונה. הוא חיפש תצלום מסוים מאד שהיה תלוי על הקיר בקומה הראשונה. הוא הסתובב וחיפש, ואחרי רבע שעה של חיפושים, הוא מצא לסוף, קבור באבק, את התמונה של הארי פוטר.

 

הארי פוטר השפיע הרבה על עולם הקוסמים; הוא היה הילאי, מנהל בהוגוורטס, וגם שר הקסמים. הוא היה בין האנשים היחידים שעוד ידעו על קיומם של קסמים. הוא כבר היה מבוגר וגר לבדו. אשתו ג'יני מתה, ושלושת ילדיו סיימו את לימודיהם ועברו למדינה אחרת. הוא בילה את זמנו בהעמדת פנים שהוא מוגל רגיל וחסר קסם. מיום ליום הוא חש שחייו נהיים מטופשים יותר ויותר. הוא היה הקוסם המפורסם ביותר בעולם הקוסמים, ועכשיו הוא גר לבד ועובד בכל עבודה מזדמנת, מכיוון שהוא היה עשיר בעולם הקוסמים, אבל אוניות וחרמשים לא שווים כלום בעולם המוגלגים. פעם עוד הייתה לו תקווה, אבל עכשיו הוא ידע שאין שום סיכוי שיש בן אדם חוץ מילדיו וממנו שעוד זוכרים אותו, או כל קוסם אחר. לפחות עד שרופוס סקרימנג'ר יצר איתו קשר. הוא שמע מישהו קורא בשמו, וזיהה את הקול כקולו שלו. הוא הלך לחדר השינה שלו, וראה את התמונה שלו נעה במקומה. "מה קרה?" הארי שאל. התמונה סיפרה לו את סיפורו של סקרימנג'ר, מה הוא עשה בחודש האחרון, ולמה הוא נכנס למשרד הקסמים, אפילו שהוא היה נטוש כבר עשרות שנים. פניו של הארי אורו. הוא מיהר להתלבש ולהזמין מונית לרחוב הישן והמלוכלך שבלונדון, שבו שכן משרד הקסמים.

תגובות

את/ה חייב/ת להמשיך! · 19.11.2013 · פורסם על ידי :מישהו מסוים

בעיה אחת · 19.11.2013 · פורסם על ידי :Demons
סקרימג'ר מת. חוץמזה הרעיון נחמד, הייתי מציעה לעבור עוד פעם על הקטעים כי הם מעט לא זורמים, כמה תיאורי זמן ומקום יוחלו להועיל (משהו בסגנון היה זה יום קיצי... המכוניות נסעו, קולן צורם את אוזניו...)
בכול מקרה אני מחכה לראות לאן זה יתפתח, בכללי, מתי זה יוצא? הארי צריך להיותבין 70+, זה אומר 2030 לפחות, קחי את זה בחשבון בקטע שלך.

חביב, אבל · 20.11.2013 · פורסם על ידי :לונה המדהימה
את צריכה שמישהו יעבור על זה. או בקיצור בטא. (לא שיש לי מושג איך עושים את זה..................)

ממש יפה! · 20.01.2014 · פורסם על ידי :האריפוטר12345
נרשמתי

פאנפיק נחמד · 02.11.2022 · פורסם על ידי :almashaked3
תנסי\ה פעם הבאה לעשות זוגות לא גן כי זה פחות טוב

חוץ מזה ש... · 14.02.2024 · פורסם על ידי :גריינג'ר לנצח123
סקרימנג'ר מת, אבל יפה מאוד. המשך?

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
93 510 347 105


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007