האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

השנאה קלה על הכאב .

הוא מת . היא מופיעה לצידו . אחרי השיחה ההיא אני משערת שהוא היה רוצה למות שוב .



כותב: אמילי המלכה
הגולש כתב 4 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 1228
פיקצר
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: רומנטיקה ? - שיפ: סוורוס והבחורה ההיא - פורסם ב: 21.12.2013 המלץ! המלץ! ID : 4934
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק גמור

חושך . זה מה שהוא זכר .

כמה דקות אחרי , הלובן הגיע . ולא סתם , הוא הרגיש כאילו העיניים שלו נשרפות מרוב שהכל לבן . והוא אפילו עוד לא פקח את עיניו.

 

וחום . אוי אלוהים , החום היה בלתי נסבל . כאילו צולים אותו על האש . 

הוא לא הצליח לפקוח את עיניו . ההרגשה הייתה כאילו אישוניו מגיעות למוח מרוב מאמץ לפקוח את העיניים .

רעשים חדים לצידו קטעו את מאמציו . קול צחוק . 

כף יד קטנה עברה בנינוחות על זרועו . הוא הכיר את התחושה , את בעלת כפות הידיים הללו .

היא העבירה את כף היד על עיניו העצומות ולפתע , היה קל יותר לפקוח אותן .


כשהוא פקח את עיניו הוא לא ראה כלום , הסינוור המשיך להכות בו . 

"סוורוס " היא לחשה .

הוא התרומם במהירות וסובב את פניו לכיוון ממנו בא הקול אך לא ראה כלום חוץ מהלובן המטריד . 

הוא החל לסובב את פניו לכיוון הנגדי , במחשבה שהכל פרי דימיונו כשיד בלתי נראית , אך בהחלט מורגשת , נגעה בסנטרו , מכוונת אותו להביט לאזור ההוא שוב .

הוא לא זז . וגם בעלת הקול לא זזה . ידה המשיכה לאחוז בסנטרו .

ואז זה קרה .

בפתאומיות מזעזעת , כל גופה נגלה לפניו .

ההלם חנק אותו . בלע את לשונו ורמס את ליבו .

אחרי כל השנים האלה וגם במותו , השפעתה עליו נשארה כשהייתה .


השקט בינהם היה כבד .

היא חייכה אך שום שריר לא זז בפניו . 


חיוכה ירד בהדרגה ויחד איתו היד שאחזה בו .


" אתה עוד כועס עלי ?" היא שאלה בחשש . 

הוא נאנח . הדבר היחיד שהיה מסוגל לעשות זה להניח את ראשו בחזרה על הרצפה הקרה הזו ולקוות לחזור לעולם החיים . 


" הבן שלך למטה " הוא אמר במקום לענות על השאלה " נלחם בגבורה ". 

הוא הביט בה וזכה לראות חיוך מאושר . 


" הוא ינצח . אני מרגישה את זה " . 

הוא שתק והיא שתקה . 

היא מיקמה את עצמה בנוחות ונחה על גבה לצידו . 

"פגשתי פה בכמה חברים במשך השנים " היא אמרה , מנסה לפתח שיחה " זוכר את מארי סלין ? ואת בן אנלסון ? לפני שנתיים בערך הם עלו , כמה חווית החלפנו ".

דבריה לא זכו מצדו לשום תגובה חזקה יותר מהמהום . 

היא נשפה עמוק ועצמה את עינייה . 

הוא הביט בה , פותח וסוגר את פיו , מנסה להגות דבר מה , וכשהצליח , זה הגיע בלחישה .

" לפעמים הייתי מייחל לזה שהוא היה בני . אם היה לי בן ממך , אם הוא היה שלי אז היה נשאר לי ממך משהו ". 

השקט ששרר בעקבות האמירה הזאת ,היה שקט כואב . 

"סוורוס , אני ... אני מצטערת " היא מילמלה ובלי לראות אותה אפילו , הוא ידע שזולגת לה דמעה . 

הוא נשאר בתנוחתו כמה שניות , ניסה לשמור על קצב נשימות נורמטיבי , כשזה קרה , הוא פנה אליה , " אין לך על מה " . 

היא ניסתה להגיד משהו אך הוא היסה אותו והמשיך , " לפני שהוא בא , הייתה לי ציפייה , למרות שהיא הייתה קלושה בעקבות התיאור הנאמר עליו , שהוא יהיה דומה יותר לך , חשבתי שאם הוא יהיה דומה יותר לך יהיה לי קל יותר להתמודד, כואב ? אולי , אך גם אולי יותר קל , כאילו לעולם לא עזבת .טעיתי. במשך השנים הבנתי שיותר קל לי לראות בו את ... בן זוגך . הבנתי שהשנאה קלה על הכאב בו אני יהיה צריך להביט בילד הדומה לך כל כך בידיעה שהוא לא שלי " . 

" אתה יודע שאהבתי אותך " היא לחשה . 

הוא חייך . 

" לא מספיק ." 




 

תגובות

וואו. · 31.12.2013 · פורסם על ידי :Pipe Dream
ממש יפה!
אולי תעשי אפילוג לחיים השניים של ויולה? אולי פגישה של סנייפ וויולה בעולם הבא...
תמשיכי לכתוב!
אה, והתאריך שבו פרסמת (21.12) הוא תאריך ממש יפה... (רק יום ההולדת שלי)

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
93 510 347 105


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007