האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

אהבה לא צפוייה

זה התחיל מכדור שלג , והמשיך להתגלגל. למקומות לא צפויים בעליל... ננטש. יש לי פיק אחר באותו שיפ.



כותב: Pipe Dream
הגולש כתב 48 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 1960
פרק:
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: הארי פוטר- הקונדסאים - זאנר: ? - שיפ: הפתעה (; - פורסם ב: 16.01.2014 - עודכן: -- המלץ! המלץ! ID : 4974
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

מאי אפל, חצויית דם, מדריכה ורייבנקלואית, הייתה בדרכה אל האולם הגדול לאכול ארוחת ערב לאחר שיעור טיפול בחיות פלא קפוא במיוחד. היא ושתי חברותיה הטובות, רוז מקגואן ואליסיה דורהטי, פילסו את דרכן בשלג הגבוהה לכיוון הטירה.

לפתע פתאום פגע כדור שלג במאי, בדיוק בפנים, מפיל אותה לשלג. חברותיה מיהרו לעזור לה לקום בועדה ממלמלת קללה. 

אף אחד לא זרק כדורי שלג על מאי אפל. זה היה חוק. הייתה למאי נטייה לכעוס מאוד בכל פעם שאחד כזה פגע בה, כנראה בגלל טראומה מהילדות. היה למאי אומץ כמו לגריפינדורית ולכן היא לא היססה להחזיר למי שזרק עליה כדור שלג, ובנוסף היא הייתה חכמה. השילוב הפך אותה למסוכנת מאוד.

מאי הביטה לכיוון שממנו נזרק הכדור. מבטה נתקל בארבעה נערים בני גילה, צעיפייהם בוהקים בצבעי אדום וזהב והם מצחקקים. הקונדסאים. כשקלטו שהיא מביטה בהם הם חייכו, הבאות לגלוג על פנייהם.

זועמת לגמרי ולא שולטת במעשיה הכינה מאי כדור שלג, וכישפה אותו במהירות כל שיצבע את מה שהוא פוגע בו בירוק וכסף, עם דוגמת נחשים. היא זרקה את הכדור על הנער הכי קרוב אליה, ופגעה. פניו ושערו נמלאו שלג, וכך גם חלק מצעיפו וגלימתו. לצידה של מאי רוז ואליסיה התנשפו בהלם כאשר כל המקומות עליהם התפזר השלג מהכדור ( הגדול במיוחד) על הקונדסאי הפכו ירוקים וכסופים עם דוגמה נחשים. מאי לא ידעה במי היא פגעה אבל היא קיוותה שזה היה-

"מאי," אמרה רוז בקול מבשר רעות, "את פגעת בבלק. סיריוס בלק! אליל הבנות הגריפינדורי!"

"יופי." מאי חייכה. "בדיוק בו רציתי לפגוע." והיא הסתובבה והמשיכה ללכת בעוד חברותיה מצטרפות אליה, על רקע הצחוקים של שאר הקונדסאים על בלק.

 

הבנות הגיעו לאולם הגדול ללא כל תקלות, והארוחה התחילה בצורה רגילה לחלוטין,  עד שלילי אוונס, ילידת מוגלגים, מדריכה וגריפינדורית הלומדת עם הבנות באותה שיכבה הגיעה.

"היי! מאי! רוז! אליסיה!" היא קראה ומיהרה אליהן, חיוך גדול מרוח על פניה.

"גאוני התעלול שעשית לבלק." היא אמרה למאי, מחייכת. "אני לא מבינה למה הוא בכלל טרח לזרוק עליך... אבל זה לא משנה. למה לא יכולת לפגוע גם בפוטר? אולי אז הוא היה מפסיק להציק לי ליום יומיים." היא התלוננה.

"תוכלי לזרוק עליו בעצמך אחד כזה." יעצה מאי. "בפעם הבאה שהוא יציעה לך."

הבנות צחקו בדיוק כשדלתות האולם נפתחו ושלושה קונדסאים נכנסו פנימה : ג'יימס פוטר, רמוס לופין ופיטר פטיגרו. מאי הושיטה ללילי כדור שלג מכושף, וזו חייכה אליה בתודה.

הבנים התקדמו לכיוונן של הבנות.

"סיריוס-" התחיל ג'יימס פוטר להגיד אבל מאי קטעה אותו.

"נו? הוא הצליח כבר להוריד את הצבע מהשער היקר שלו?" שאלה בלגלוג.

"לא." אמר פוטר בכעס עצור. "הוא מוסר לך שאת תשלמי על זה ברגע שהצבע ירד ממנו."

"הוא זרק עליה כדור שלג." אמרה אליסיה, כאילו זו הסיבה הכי טובה שבעולם לזרוק על מישהו כדור שלג מכושף.

"אז מה? או, היי לילי. לא ראיתי שאת כאן." אמר פוטר.

"והיה יותר טוב אם לא היית שם לב." אמרה לילי בארסיות.

"אה, כן? למה? התביישת מידי להגיד לי שהבנת שאת מאוהבת בי?" הוא שאל. בשלב הזה רוב התלמידי באולם הגדול הסתכלו עליהם, משום שריב של לילי וג'יימס הוא תמיד משהו שכדאי לצפות בו. הפעם כל העיינים הופנו לשולחן רייבנקלו, מקור הריב.

"לא. אני בחיים לא אוהב אותך פוטר! אני מעדיפה לצאת עם הדיונון הענק לפני שאני אצא איתך!" קראה לילי. קריאות "אווו" ו"אווץ" נשמעו מכל עבר.

"אה, כן? כי לי נראה שאת דלוקה עלי ופשוט מכחישה את זה." אמר פוטר. בום.  לילי זרקה על ג'יימס את כדור השלג שמאי נתנה לה. פוטר מלמל משהו שנשמע כמו "אוי לא." ומיהר לברוח. רמוס לופין ופיטר פטיגרו חייכו אל הבנות ועזבו אחריו בעוד מאי אומרת "זאת אזהרה בלק. אתה מוזמן להכריז מלחמה אם מתחשק לך, אבל התוצאות יהיו לא נעימות." 

 כן, את לא אחת שמוותרת." אמרה רוז. 

"לא. במיוחד לא לבלק." אמרה מאי. היא יצאה בשנה שעברה עם בלק קצת זמן. היא זרקה אותו שבוע אחרי שהם התחילו לצאת כאשר היא תפסה אותו מתנשק עם מישהי אחרת. מאז היא שנאה אותו עוד יותר. מי היה מאמין שתתחיל ביניהם מלחמה רק בגלל כדור שלג? טוב, הנסיבות מיוחדות.

תגובות

יפהההההההההההההה! · 18.01.2014 · פורסם על ידי :היידי

תודה! · 18.01.2014 · פורסם על ידי :Pipe Dream (כותב הפאנפיק)
אני אמשיך אחרי שיהיו עוד 2 תגובות

עוד פעם?! · 19.01.2014 · פורסם על ידי :avigail hasan
למה כל פעם את עושה לנו את זה?
הפרק מ-ה-מ-ם-!-!

תודה · 19.01.2014 · פורסם על ידי :Pipe Dream (כותב הפאנפיק)
עושה את מה? רוצה כמה תגובות?

העם דורש המשך מהיר · 20.01.2014 · פורסם על ידי :avigail hasan
לא !
את זה שעד שאין כמה תגובות את משאירה אותנו באויר בלי המשך .
אם את כל כך אוצה תגובות ...

הי · 20.01.2014 · פורסם על ידי :avigail hasan
מ-ה-מ-ם!

יפה! · 20.01.2014 · פורסם על ידי :avigail hasan
נורא אהבתי איך שאת כותבת.

נוווווווווווווווו · 20.01.2014 · פורסם על ידי :avigail hasan
נראה לך שעכשיו הפשר המשך או שאני ימשיך ככה?
אל תיבשי אותי .בבקשה?!

תודה! · 21.01.2014 · פורסם על ידי :Pipe Dream (כותב הפאנפיק)
טוב יש לך מזל... וגם הפרק הבא חצי כתוב...
עד סוף השבוע אני אעלה פרק נוסף.

יש אותייי :)) · 05.10.2014 · פורסם על ידי :ברי (הרמיוני) פוטר
וווואווווו זה מהמםםםם !!!!!! קראתי גם את הפאנפיק האחר שיש לך בשיפ של סיריוס ודמות מומצאת ואהבתי מאודמאוד.
אני ממש מחכה להמשך נשמע לי ממש יפה בינתיים..

תמשיכי!!!!!!!!!!!!!!! · 18.10.2014 · פורסם על ידי :ג'יני וויזלי המהממת
מושלם:)

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
93 510 347 105


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007