האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

הבית הזוכה בתחרות הבתים לשנת ההיפוגריף 2024 הוא...

הטהור והחצויה

כאן תקראו מה קורה כשילדיהם של אויבי ילדות מתאהבים...



כותב: Play With Fire
הגולש כתב 2 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 8805
5 כוכבים (4.615) 13 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: רומן בעיקר - שיפ: סקרופיו+רוז ועוד בהמשך - פורסם ב: 30.03.2014 - עודכן: 03.07.2014 המלץ! המלץ! ID : 5070
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

עיני כל פנו אל מצנפת המיון אשר מונחת על שרפרף במרכז האולם הגדול בין ארבעת שולחנות הבתים.
תלמידי השנה הראשונה , מפוחדים וחוששים , עמדו בתור מחכים להתמיין לאחד מהבתים : סלית'רין , הפלפאף , רייבנקלו וגריפינדור .

 

"מייק ג'פרי" קראה פרופסור מקגונגל המנהלת וילד בעל עיניים כהות ושיער בהיר התיישב על השרפרף והניח על ראשו את מצנפת המיון.

"הפלפאף" קראה המצנפת והילד התיישב לשולחן הפלפאף לקול קריאות צהלה ומחיאות כפיים.

 

"אלבוס סוורוס פוטר" קראה פרופסור מקגונגלו וילד נרגש בעל שיער שחור ועיני שקד ירוקות התיישב על השרפרף.

הוא הניח על ראשו את המצנפת אך כמעט מייד היא קראה "גריפינדור !" והילד התיישב ליד מי שנראה כאחיו לקול תשואות רמות .

 

"סלית'רין"

"רייבנקלו"

"גריפינדור"

"גריפינגור"

"הפלפאף"

 

כך התמיינו כל תלמידי השנה הראשונה מלבד שני ילדים.

 

"רוז וויזלי" קראה מקגונגל והחוותה לילדה החוששת להתיישב על השרפרף.

רוז ג'ינג'ית מתולתלת בעלת עיניים תכולות פסעה בחשש אל עבר השרפרף והניחה את מצנפת המיון הבלויה לראשה.

"וויזלי" מילמלה המצנפת כיודעת דבר , "בבקשה גריפינדור" מילמלה רוז.

עברו כמה שניות ואז - "גריפינדור" רוז הניחה את המצנפת חזרה על השרפרף , והצטרפה לשולחן גריפינדור המריע שם התיישבה מחכה שאחרון הילדים יתמיין והארוחה תחל.

 

"סקרופיו מאלפוי" קראה מקגונגל וקיפלה את רשימת השמות.

ילד חיוור בעל עיניים תכולות , התיישב על השרפרף וחבש את מצנפת המיון לראשו.

לאחר כדקה צווחה המצנפת "גריפינדור"  ופניו של סקרופיו עטו הבעה מופתעת אך מרוצה.

 

 

 

 

 

 

*****

(השנה הרביעית)

 

"בבקשה" התחננה רוז .

"ב----" אמר ג'יימס.

"בקשה נו ! אמרתי את זה לפחות 2,000 פעמים" רטנה.

"טוב נו" נשבר לבסוף ג'יימס והושיט לבת-דודתו את גלימת העלמות.

"תודה , תודה !" חיבקה רוז את ג'יימס ויצאה מתמונת הדיוקן של האישה השמנה.

"איו" התלונן ג'יימס , אבל רוז בקושי שמעה אותו .

היא רצה לעבר הספריה שכבר נסגרה בשל השעה המאוחרת , לבושה בגלימת העלמות , בכדי להתכונן למבחן הלחשים שיתקיים ביום המחרת .

היא בקושי הספיקה לפנות בפניה שלפני הספריה ונתקלה חזיתית בסקרופיו , וגלימת העלמות החליקה מעליה .

"ס-סליחה" גימגם סקרופיו והושיט לרוז את גלימת העלמות.

 

רוז קיוותה שסקרופיו יציע לה להיות בת זוגתו בנשף חג המולד .

למעשה היא כלל לא התכוונה להגיע אל הנשף , אלא אם כן סקרופיו היה מציע לה.

היא נזכרה שנאלצה לענות בשלילה לכמה וכמה ילדים ובניהם מייק , מי שכולן רצו להגיע איתו לנשף.

 

סקרופיו שסומק עז עלה בלחייו החיוורות , פנה משם והלך לפני שרוז הספיקה ללבוש את הגלימה חזרה.

היא פסעה לעבר דלת הספרייה , שבמקרה היתה פתוחה ונכנסה לספריה החשוכה.

היא לקחה משם את הספר שהזדקקה לו וחזרה לחדר המועדון ללא היתקלויות נוספות .

בחדר המועדון למדה , להערכתה שעה , כאשר מחשבותיה נדדו אל סקרופיו. 

הפרק הבא
תגובות

יפה! · 14.07.2014 · פורסם על ידי :didi1811

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
53 285 302 100


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007