האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

Welcome To My Life

"לא, את לא יודעת מה זה, אין לך שום מושג. ברוכה הבאה לחיי."



כותב: Im Not Lost In Sin
הגולש כתב 8 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 1701
5 כוכבים (5) 3 דירגו
פיקצר
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: החיים שלי - זאנר: ריאליסטי - שיפ: ג'ן - פורסם ב: 06.04.2014 המלץ! המלץ! ID : 5079
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק גמור

הנה השיר למי שרוצה לשמוע - https://www.youtube.com/watch?v=hBQvjtXR4qA

סונגפיק - Welcome To My Life

 

Do you ever feel like breaking down?
Do you ever feel out of place,
 Like somehow you just don't belong
And no one understands you?

 

יום יום, הלכה הילדה הזו, זו אני, לבכות בשירותי הבנות. כל הפסקה. כי כל יום שוברים אותה מחדש. היא הייתה בוכה מהכל, כי הכל הכאיב לליבה הגדול והמסכן. בכייה היה תמיד קורע לב, וכשהייתה רצה להתחבא היו הבנות רודפות אחריה וצוחקות עליה.
היא מעולם לא הרגישה במקום. היא לא הייתה שייכת. והיא ניסתה להשמיע קול, באמת שהיא ניסתה, אבל זה לא עזר.

 

Do you ever wanna run away?
Do you lock yourself in your room

with the radio on turned up so loud
that no one hears you're screaming?

 

יותר פעמים משיכלה לספר הילדה הזו, זו אני, היא הייתה מפספסת שיעורים, היא הייתה רצה לשירותים בקומה התחתונה בבית הספר, השירותים המגעילים שאף אחד לא היה נכנס אליהם. שם הייתה ממררת בבכי קורע לב. היא נעלה את עצמה בשביל שלא ייכנסו, אבל הם תמיד מצאו דרך. הם תמיד שמעו את בכייה ובאו להציק לה כדי שתמשיך לבכות.
והילדה הזו, זו אני, למדה עם השנים לבכות בשקט רב, שום דבר לא היה יכול להפיק שקט שכזה. הדמעות היו זולגות אט – אט לא משמיעות שום צליל. ואף נשימותיה הכבדות וקטועות אבל חזה עלה וירד בקביעות רועדת, כדי שלא תתגלה.

 

No, you don't know what it's like

when nothing feels all right
you don't know what it's like
to be like me

 

שום דבר לא היה בסדר בחיים של הילדה הזו, זו אני. גם אחרי שיחה עם היועצת. הבנות הרעות הסכימו לבטל את החרם שנמשך יותר מדי זמן – כשנתיים, ו"קיבלו" אותה לחברה. אבל תמיד היו נותנים לה להרגיש שהיא לא רצויה. ששונאים אותה. ובכל הזדמנות הם סילקו אותה מעל פניהן.
"סוד." היו אומרות ומחייכות כממתיקות סוד, אבל זה לא היה סוד. הכל ידעו שהן היו מרכלות עליה יום וליל, לפעמים אפילו היישר מול פניה.

 

To be hurt
To feel lost
To be left out in the dark
To be kicked when you're down
To feel like you've been pushed around

 

להיות פצועה וכאובה.
להיות אבודה.
להיות בצד, בפינה, בחושך, באפלה. שם משאירים אותך.
להיות נבעטת ברגעייך החלשים ביותר.
להיות לא רצויה, דוחפים אותך כשאת בסביבה.

 

To be on the edge of breaking down
And no one's there to save you
No, you don't know what it's like
Welcome to my life

 

להיות על הקצה של השבירה,
ואין שם אף אחד שיציל אותך.
לא, את לא יודעת מה זה,
ברוכה הבאה לחיי.

 

Do you wanna be somebody else?
Are you sick of feeling so left out?
Are you desperate to find something more
Before your life is over?

 

והילדה הזו, זו אני, תמיד חלמה להיות מישהי אחרת. הילדה הכי מקובלת בכיתה, זו את. במקום התלתלים הג'ינג'ים – בלונדינים המגעילים הללו, היא רצתה את שיערך החום, הארוך, החלק והשופע. היא רצתה את פנייך העגולות והחמודות. היא רצתה חברות, מישהו שיהיה לידך ותמיד ישמור עליך ואת עליו. היא רצתה את חייה.
נמאס לילדה הזו, זו אני, להישאר בחוץ. היא מדוכאת מדי בשביל למצוא משהו, לפני שחייה נגמרים.

 

Are you stuck inside a world you hate?
Are you sick of everyone around?
With their big fake smiles and stupid lies
While deep inside you're bleeding

 

היא הייתה תקועה בתוך מעגל של שנאה והרג. כאב לה הכל, פיזית ונפשית. ותמיד הייתה חוזרת הביתה, עם חיוך גדול ומזויף על פניה, מנשקת ומחבקת את אימה הדואגת והחושדת, משקרת ואומרת שהכל בסדר, בזמן שבתוך תוכה, היא דיממה.

 

No, you don't know what it's like

When nothing feels all right
You don't know what it's like
To be like me

 

יום יום כאב לילדה הזו, זו אני, מההצקות של הבנות האלה, שגררו את הבנים איתן. הם היו זורקים עליה ניירות באמצע השיעור, מושכים בשיערה ומכנים אותו כמגעיל. חטפו את משקפיה וצחקו עליה כשניסתה למצוא אותם, עיוורת. מספרה היה גבוה. לפעמים גם שברו לה אותן, ורבות הפעמים שהייתה חוזרת עם פצעים הביתה, ואומרת לאימה שנפלה. למרות שהבכי לא היה רק מכאב פיזי.
אין לכם מושג איך זה להיות כמוני.

 

To be hurt
To feel lost
To be left out in the dark
To be kicked when you're down
To feel like you've been pushed around

 

להיות פצועה וכאובה. כי זה מה שיש.
להיות אבודה בין הצללים.
להיות בצד, בפינה, בחושך, באפלה. שם משאירים אותך. זה המקום היחיד שיש לך ללכת.
להיות נבעטת ברגעייך החלשים ביותר. להרגיש את דמך על עורך.
להיות לא רצויה, דוחפים אותך כשאת בסביבה. בועטים אותך החוצה מהמעגל החברתי. מהחיים.

 

To be on the edge of breaking down
And no one's there to save you
No, you don't know what it's like
Welcome to my life

 

להיות על הקצה של השבירה,
ואין שם אף אחד שיציל אותך. אין מי שידאג לך. אין מי שיראה את גופך המדמם ופנייך הכאובות. אין מי שישמע את צרחותייך וזעקותייך לעזרה.
לא, את לא יודעת מה זה, אין לך שום מושג.
ברוכה הבאה לחיי.

 

No one ever lied straight to your face
And no one ever stabbed you in the back
You might think I'm happy but I'm not gonna be okay

 

אף אחד מעולם לא שיקר לך היישר מול פרצופך הנאה.
ואף אחד מעולם לא דקר אותך בגב, אחרי שנתת בו אמון. גדול או קטן, זה לא משנה.
אתם אולי חושבים שאני שמחה ומאושרת, אבל אני לא הולכת להיות בסדר.

 

Everybody always gave you what you wanted
You never had to work it was always there
You don't know what it's like, what it's like

 

כולם תמיד נותנים לך את מה שאת רוצה, ואת תמיד עומדת שם, מתאפרת ביכולותייך ה"מושלמות". נהנית להשפיל את אלה שקטנים ממך, שזו אני. למרות שלפי תאריך לידתי, הייתי יותר בוגרת ממך.
לעולם לא היית צריכה לנסות להחביא את הדמעות בעיניך, כי מעולם לא בכית. לא מעצב או מרירות. לא מכאב או השפלה.
את לא יודעת מה זה, אין לך שום מושג.

 

To be hurt
To feel lost
To be left out in the dark
To be kicked when you're down
To feel like you've been pushed around

 

להיות פצועה וכאובה. כי זה מה שיש. לפעמים עמוק בתוך החשכה, את לוחשת לעצמך 'כאב', כי זה הדבר היחיד שאת מרגישה. עדיף להרגיש כאב מאשר כלום בכלל.
להיות אבודה בין הצללים. לחפש את דרכך, אותה לעולם את לא מוצאת. ליפול ולקום. ליפול ולקום. ושוב ליפול, ושוב לקום. וזה חוזר על עצמו, עד שאת נשברת, ומפסיקה לקום.
להיות בצד, בפינה, בחושך, באפלה. שם משאירים אותך. זה המקום היחיד שיש לך ללכת. המקום היחיד בו הם לא נכנסים אחרייך, כי מי ירצה לשהות שם? בגיהינום בו את מתחבאת?
להיות נבעטת ברגעייך החלשים ביותר. להרגיש את דמך על עורך. להרגיש את צחוקם. לבכות את נשמתך על הרצפה, ולראות שזה משעשע אותם.
להיות לא רצויה, דוחפים אותך כשאת בסביבה. בועטים אותך החוצה מהמעגל החברתי. מהחיים. אבל הם לא ירצו שתמותי, חס וחלילה. אחרת למי הם יציקו? במי הם ישתעשעו?

 

To be on the edge of breaking down
And no one's there to save you
No, you don't know what it's like
Welcome to my life

 

להיות על הקצה של השבירה, על קצה העלם, בראש האוורסט, קפואה מקור, ושם הם דוחפים אותך למטה, שתיפלי לאבדון, שתשברי כמה וכמה עצמות, לא נורא.
ואין שם אף אחד שיציל אותך. אין מי שידאג לך. אין מי שיראה את גופך המדמם ופנייך הכאובות. אין מי שישמע את צרחותייך וזעקותייך לעזרה. אין מי שיקים אותך מתוך שברי עצמותייך וחייך. אין מי שימשה אותך מים הדמעות שלך כדי שלא תטבעי. אין מי שיתפוס את ידך לפני שאת נופלת.
לא, את לא יודעת מה זה, אין לך שום מושג.
ברוכה הבאה לחיי. 

תגובות

וואו · 06.04.2014 · פורסם על ידי :Demons
קראתי את ההתחלה כדי לראות אם לאשר את הפיק ופשוט לא הייתי מסוגלת להפסיק. בעיקר כשאמרת בסוף שזה סיפור אמיתי. היו כמה בעיות קטנה ומעצבנות אבל הרגש התעלה על הכול, באמצע עברת מגוף שלישי לשני וזה היה מעט מבלבל אבל כמו שאמרתי, הרגש נשאר כשהיה ואני על סף דמעות מכמה שכואב לי שמישהו בעולם צריך לחוות דברים כאלו, השיר כנראה צודק ואין לי מושג אבל שתדעי שלדעת שהצלחת לצאת מזה גורם לי להרגיש מאושרת בלי להכיר אותך בכלל.
ולסונגפיק עצמו, כמו שאמרתי, מרגש ביותר, כמה פאשלות קטנות של החלפת אותיות והבלאגן הזה עם גוף שלישי ושני אבל בסך הכול יפה נורא, אחד השילובים הטובים שראיתי בין מילות השיר למילות הסיפור, היו כמה פעמים שררק תרגמת את המילים וזה היה מעט מיותר אבל חוץ מזה מושלם. פשוט מושלם.

תודה! · 06.04.2014 · פורסם על ידי :Im Not Lost In Sin (כותב הפאנפיק)
זה היה אמור לעבור בין גוף שלישי לגוף שני. אפילו אם זה קצת מבלבל.
אני אעבור שוב על זה, פשוט כשפרסמתי לא הייתי מסוגלת. זה כאב מדי...
תודה על התגובה!

זה מושלם. · 21.07.2014 · פורסם על ידי :So Was I
יש לי דמעות.

ברצינות, · 21.07.2014 · פורסם על ידי :So Was I
הפיק הזה מושלם.

גם אני עברתי דברים כאלו · 16.10.2014 · פורסם על ידי :*yuval potter*
אני מבינה, זה כואב כל כך אני יודעת ,בכיתה ז' היתה הרצאה על ברינות, ואני פשוט לא יכולתי להיות שם אז ביקשתי מהמורה לצאת, זה כואב, אבל בסוף מתגברים על זה, אם עוד לא התגברת, את מוזמנת בפרטי, ואם את לא מרגישה בנוח, אני מאחלת לך בהצלחה מכל הלב <3

יפהפה · 29.12.2014 · פורסם על ידי :נוגה רן
מה שהכי יפה בפאנפיק שרואים שהוא אמיתי ומושקע.
את כותבת ממש יפה.
ואני מבינה אותך.

וואו 0-0 · 09.10.2015 · פורסם על ידי :Miss Biersack
מדהים. אני קצת דומעת פה...(חשוב לציין שאני כבר כמעט לא בוכה מסיפורים) ואם שמתי לב נכון שילבת שם קצת טרי דייס גרייס בקטע של ה "עדיף להרגיש כאב מאשר כלום בכלל" זה מהשיר פיין. אבל באמת שמדהים!

וואו! · 04.11.2015 · פורסם על ידי :לונה לאבגוד ;)
זה סיפור אמיתי??
יורדות לי דמעות מהעיניים!
אפשר להכיר?

מושלם · 06.01.2017 · פורסם על ידי :the faceless old woman
זו פעם ראשונה שבאמת יורדות לי דמעות אחרי שאני קוראת פיקצר.
בחיים שלי לא הרגשתי את מה שאת הרגשת, אבל כשקראתי ממש הרגשתי כאילו אני נימצאת במקומך.
אצלנו בבית הספר אין כל כך ביריונות, אומנם יש מקובלות יותר ויש פחות אבל אני מבטיחה לך, שאם זה היה קורה כשאני הייתי בסביבה הייתי עושה הכל בשביל לעזור לך.
בקיצור, אפשר לומר שהפאנפיק הזה דבר אחד. הפאנפיק הזה פשוט מושלם!

וואו! · 13.06.2018 · פורסם על ידי :פרסי ג'קסון ואנבת' צ'ייס
אוקיי, אני לא יודעת מתי פירסמת את הפיקצר. אני לא יודעת אם את עדיין עוברת את הסבל הזה. אני לא יודעת גם איך את מרגישה, כי אצלנו בבית ספר, אין בכלל בריונות, לפחות לא שאני מודעת אליה, מה שלא סביר. אני לא יכולה אפילו לדמיין איך זה מרגיש, אבל הפיקצר שלך כל כך מלא רגש, כל כך עמוק. בפעם הראשונה הבנתי מה מרגיש מי שעובר בריונות. אני כן יודעת שקשה לדבר על זה, זה רק הגיוני. אבל תודה שכתבת את הפיק הזה. תודה שהראית לי איך את מרגישה. אני לא יודעת למה אני מרגישה שאני צריכה לכתוב תודה. אבל אני כן מרגישה את הצורך הזה. אז תודה.

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
93 510 347 105


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007