האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

הבית הזוכה בתחרות הבתים לשנת ההיפוגריף 2024 הוא...

חייה של הרמיוני

בפאנפיק מסופר על איך הרמיוני הייתה לפני מה שידוע לקוראי הארי פוטר, לדעת איזו ילדה הייתה ולדעת יותר על סיפור חייה.



כותב: ברי (הרמיוני) פוטר
הגולש כתב 7 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 7680
5 כוכבים (4.889) 9 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: הארי פוטר/המוח שלי.. - זאנר: הרפתקאות/פנטזיה - שיפ: ג'ן - פורסם ב: 07.04.2014 - עודכן: 05.06.2017 המלץ! המלץ! ID : 5083
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

היי כולם,

אני מעריצה גדולה של ספרים, ובעיקר את ספרי הארי פוטר!

פאנפיק ראשון שלי אז מקווה שתאהבו :)

 

פרק ראשון: פחדנית

 

"אמא..-" ייבבה הרמיוני בקולי קולות, "-זה כואב!" המשיכה, דמעות זלגו מעיניה והחליקו על לחייה העדינות של הרמיוני. "אני יודעת מתוקה" עודדה אמה ברכות וליטפה את הברך הכואבת של בתה. " זה תכף יעבור, אל תדאגי!","מתי אבא חוזר?" שאלה הרמיוני בקול חנוק מדמעות. "אבא בעבודה, את יודעת את זה, אבל הוא עוד מעט יחזור". "הוא יכעס עליי!" לחשה הרמיוני בתקווה שאמה לא תשמע אותה. "לא נכון.." הרגיעה אמה,"דינג דונג" נשמע והיא קמה ממקומה לכיוון הדלת. "הו בטי, יקירתי. איפה הרמיוני הקטנה שלנו?" קרא לירוי-אביה של הרמיוני. "אאני... אני פה.." גמגמה הרמיוני בחשש. "לך אליה" הציע בטי לבעלה, "עבר עליה יום קשה.. ותיהיה עדין" ביקשה בטי ויצאה מחדר המשפחה.

 

"הרמיוני ילדתי, איך היה לך היום בבית הספר?" שאל האב. הרמיוני שתקה. "הלוו את שומעת אותי?" צחק וחיבק אותה בחוזקה. "אייה!" צעקה הרמיוני בקול גבוה, "היום שון הרביץ לי בברך." ספרה לאביה והחוותה מבט לכיוון רגלה הכואבת ששינתה את צבעה לכחול. "אוי, הרמיוני! למה תמיד את חוזרת מבית הספר כאילו את חוזרת ממלחמה?!" הרעים קולו של האב. הרמיוני לא יכלה להחזיק עוד את הדמעות ופרצה שוב בבכי. "אני-לא-יודעת" אמרה כמילה אחת. "כולם שונאים אותי!" היא משכה באפה בעצבנות והרכינה את ראשה. חלפה שתיקה ארוכה והיא המשיכה "גם, למרות שהתכוננת איתי והשקעת בי כדי שייהיה לי ציון טוב במבחן בהיסטוריה קיבלתי 54! אני פשוט גרועה בהכל! אני.." נעצרה הרמיוני לפתע, היא לא יכלה לשאת את כל הרגשות והכאבים האלו יותר. "את הילדה שלי, ואני ואמא אוהבים אותך הכי בעולם!, את מבינה את זה?" עודד אותה אביה ונשק על מצחה. "מחר יהיה יום חדש, לכי לישון" אמר לה לירוי בנחמה "לילה טוב אבא!" היא נגבה את הדמעות מפרצופה והלכה לישון.

 

כך עבר כל יום עליה, על הרמיוני. היא חזרה מבית הספר כשכל גופה מלא חבולות, בלי חברים, וגם בלי ציונים טובים. פוחדת מהכל, עדינה, ובודדה. כל יום חשבה: למה אני כזו פגועה, פחדנית למה אני לא כמו שאר הילדים?

 

עוד פצע. עוד נכשל. עוד עלבונות. עוד לגלוגים. עוד מכות. עוד איומים. עוד חרטות. עוד מלמולים. עוד בכיות.

 

הרמיוני כל לילה בכתה לתוך הכר, כל לילה התפללה שיהיה לכל זה סוף!

 

"הרמיוני, ארוחת בוקר! צעקה בטי מהמטבח בעוד היא בוחשת את השוקו המתוק שהכינה לביתה. "הרמיוני נכנסה למטבח, היא נראתה חיוורת מהרגיל, עייפה ומפוזרת. נמאס לה לקום כל בוקר בשמחה ולחזור כל אחר צהריים בוכה ועצבנית.

"אוי! תראו אותך! למה את לא ישנת גברתי הצעירה?" נזפה אמה כשראתה את הופעתה של הרמיוני. "אני.." דמעות הציפו את עיניה, "חשבתי שאם אני לא אירדם לא אקום ולא יהיה בוקר ולא אצטרך ללכת לבית הספר ולא אראה את הילדים ששם.." נבהלה הרמיוני מגילויה המהיר, והתיישבה מיד במקומה כראשה מונח על ידיה. "אי אפשר ככה" מלמלה בטי, "אי אפשר.." אמרה ויצאה מהמטבח. "אהה!". צעקה נשמע מכיוון פרוזדור הכניסה. קול משק כנפיים חזק נשמע וינשוף בצבעי חום-זהב יפה תואר נכנס למטבח.

 

הפרק הבא
תגובות

המשך! · 09.04.2014 · פורסם על ידי :נימפלורה לסטריינג'

יפה, אשמח להמשך! · 09.04.2014 · פורסם על ידי :לונה- ג'יני

המשך · 09.04.2014 · פורסם על ידי :רומילדה ויין
איזה יפה!

ייקח זמן · 10.04.2014 · פורסם על ידי :ברי (הרמיוני) פוטר (כותב הפאנפיק)
ממש סליחה שלוקח לי הרבה זמן לעוד פרק, אני אבל בשלבי סיום היום מאוחר יותר או מחר על הבוקר יהיה את הפרק השני!
מקווה שאהבתם..

יפה · 03.05.2017 · פורסם על ידי :Rangi
זה ממש פאניפיק אחלה. אבל זה קצת לא מסתדר שהרמיוני תלמידה גרועה. אבל חוץ מזה הכל מקסים.

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
53 285 302 100


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007