האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

הבית הזוכה בתחרות הבתים לשנת ההיפוגריף 2024 הוא...

קווין בהוגוורטס

קווין וחבריו בשנה זרועת חוויות בהוגוורטס ...



כותב: Play With Fire
הגולש כתב 2 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 2174
5 כוכבים (5) 2 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: מתח - שיפ: אעדכן בבוא הזמן - פורסם ב: 09.04.2014 - עודכן: 17.04.2014 המלץ! המלץ! ID : 5086
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

קווין נופף להוריו דרך החלון של רכבת האקספרס.

הוא מולל באצבעותיו את המכתב שקיבל בחופש.

בהתחלה , הוא חשב שחבריו עובדים עליו , ושהם שמו את המכתב בפתח ביתו.

אך בבוא הזמן התברר לו שאין זו מתיחה ושהוא באמת מכשף.

בהוגסמיד , הוא קנה כל מה שדרוש לשנתו הראשונה בהוגוורטס וגם דברים שלא כל כך הצטרך.

כמו , למשל , עשרה ספרים , שכבר סיים לקרוא בחופשה , או ינשוף חום וצנום שלא הפסיק לצייץ.

 

לפתע דלת התא נפתחה ודרכה נכנס ילד צנום וזהוב שיער.

"שלום , קוראים לי ג'ייק , יש כאן מקום במקרה?" הוא שאל בנימוס מיותר , מכיוון שקשה היה לא להבחין ששאר התא היה ריק.

"רק תבחר מקום" קווין השיב.

"הצלת אותי" חייך אליו ג'ייק והכניס לתא את מזוודתו והתיישב אל מול קווין.

"אני שמ-" אך לפני שהספיק לסיים את המילה , נפתחה דלת התא וילדה נמוכת קומה ומנומשת נכנסה.

"אפשר לשבת כאן?" היא שאלה.

"בטח" השיב קווין , שכבר הרגיש סוג של אחריות על התא.

"טנקס" היא אמרה והתיישבה ליד קווין "דרך אגב שמי אשלי" היא הוסיפה.

"באיזה בית הייתם רוצים להתמיין?" שאל קווין , להוט להפיג את המבוכה.

"אני לא יודע מה אתכם , אבל אני בגריפינדור" נכנס לתא ילד גבוה ושחצן למדי.

הוא התיישב מעברו השני של קווין , ללא בקשה וזרק את תיקו למושב שעל יד ג'ייק.

"ומה שמך?" שאל קווין.

"אני סאם , סאם דוויס" הוא אמר כאילו הם אמורים להכיר אותו "כל האחים שלי למדו כאן בהוגוורטס והתמיינו לרייבנקלו , אבל אני מעדיף את גריפינדור".

"אני הייתי רוצה להתמיין לרייבנקלו" השיבה אשלי.

"אני גם הייתי רוצה להתמיין לגריפינדור" אמר קווין שהעריץ את סיפורו של הארי פוטר.

"אני הייתי רוצה להתמיין גריפינדור , סיפרו לי שזה הבית הכי טוב" ג'ייק אמר

דלת התא נפתחה וקווין חשב שעוד ילד מחפש איפה לשבת , אך מבעד לדלת הופיע ראשה של אישה קשישה.

"תרצו להזמין משהו מהעגלה?" היא שאלה.

"חבילת סוכריות ברטי בוטס בכל הטעמים , חבילת צפרדעי שוקולד וקדרת דלעת" אמר סאם.

"מה שהוא אמר" אמר קווין.

"חמש אוניות כל אחד , עוד משהו?" היא שאלה.

"עוגת קדרה" אמרה אשלי.

"חמישה חרמשים יקירתי" אמרה הקשישה והוציאת מהעגלה את כל מה שהילדים הזמינו.

היא אספה את הכסף ויצאה מהתא.

את המשך הנסיעה הם העבירו בפיטפוט קליל , עד שנתבקשו להתלבש בגלימות ולרדת מהרכבת.

 

"שנה ראשונה אליי" הם שמעו את האגריד.

קווין , ג'ייק , אשלי וסאם רצו אליו , יחד עם שאר בני גילם.

"עכשיו אנחנו פה נעלה על הסירות , חמישה ילדים בסירה" אמר האגריד.

קווין , ג'ייק , אשלי וסאם התיישבו בסירה.

"סליחה , יש כאן אולי מקום?" שאלה ילדה תכולת עיניים.

"אחד" השיב קווין.

"אוכל להתיישב כאן?" היא שאלה.

"בטח" השיב קווין והורה לילדה להתיישב .

"מישהו פה יודע להשיט סירה ?" שאל קווין כששאר הסירות החלו לשוט.

"אני" השיבו אשלי וסאם באותו זמן , ותפסו את המושטות.

סירה אחרת החלה להפליג לצידם , ופתאום ללא אזהרה מוקדמת הסירה שבה ישב קווין התהפכה .

קווין , ג'ייק , סאם , אשלי והילדה שאינם ידעו את שמה נפלו למים והתרטבו מכף רגל ועד ראש.

בסירה שלידם התגלגלו מצחוק חבורת בנים.

מכיוון שהיו הסירות האחרונות , והאגריד לא נראה באופק , נאלצה החבורה הקטנה והרטובה , להפוך את הסירה , ולהמשיך ולהשיט אותה עד אשר הגיעו לטירה , לקול צחוק מהסירה השניה.

"וואוו" התפעל קווין בקול כשהופיעה הטירה מוארת בססגוניות.

הבנות שהיו עסוקות בסחיטת בגדיהן , הרימו את עיניהן ופיהם נפער בהשתאות.

"התאמנתי על לחש הייבוש כל הקיץ , אולי אצליח לעזור לכן" אמר קווין והתכוון לכל מילה.

קווין הטיל את הלחש ולמרבה הפתעתו , הלחש פעל ואשלי המופתעת התייבשה לגמרי.

קווין הטיל את הלחש על כל אחד מחבריו החדשים ואלו התייבשו.

"רגע , יש לי נקמה טובה" אמר סאם "בהוגסמיד עצרתי בחנות של ג'ורג' וקניתי כמה הפתעות" הוא הוסיף והדגיש את המילה הפתעות.

הוא זרק לסירה השניה צרור קטן ובתוך רגע החלו הבנים מהסירה השניה להשתעל .

"פצצות סירחון , עובדות 100% כמו שאתם רואים" הוא קרץ וקווין וחבריו החלו צוחקים.

"טוב הגענו אל הגדה" אמר קווין וירד מהסירה.

"כאן תחליף אותי הפרופסור מקגונגל" אמר האגריד לתלמידי השנה הראשונה . ואכן ברשמיות פסעה פרופסור מקגונגל שהיתה ידועה לכולם גם בתור המנהלת.

 

פרופסור מקגונגל הובילה אותם לחדר קטן בפתח לאולם הגדול ונעצרה.

"פרופסור , פרופסור" הזדעק ילד שקווין זיהה מהסירה על ידו.

"הם זרקו לסירה שלנו פצצות סירחון" הלשין , מדיף עדיין ריח רע.

"פרופסור זה לא נכון" הזדעק סאם

"טוב איך אני לא אאמין למשפת דוויס" היא אמרה וקווין הבין מיד על פי הבעת פניה של פרופסור מקגונגל , שאחיו של סאם היו חביבים על המנהלת בשנות למודיהם.

"סאם קרץ לחבריו ושלח חיוך מלגלג לעבר הילד.

"טוב , להסתדר בתור" הורתה פרופסור מקגונגל והילדים צייתו לה.

"עכשיו , אנחנו נכנס לאולם הגדול ואחד אחד על פי התור יתיישב בשרפרף ויניח לראשו את מצנפת המיון בכדי להתמיין" אמרה הפרופסור.

אחד אחד צעדו התלמידים לאולם הגדול שהיה מחולק לארבעת שולחנות הבתים ושתיקרתו הציגה את שמי הלילה.

"לוק ריף" קראה פרופסור מקגונגל והילד מהסירה השניה פסע לעבר השרפרף וחבש לראשו את המצנפת , שהיתה גדולה עליו בכמה וכמה מידות.

"גריפינדור" קראה המצנפת , נשמעו מחיאות כפיים משולחן גריפינדור והילד פנה והתיישב שם.

"אשלי ריי" קראה המצנפת ואשלי התיישבה על השרפרף.

לאחר כדקה קראה המצנפת "גריפינדור" ואשלי התיישבה בשולן גריפינדור לקול תשואות

"אמנדה וויליאמס" קראה פרופסר מקגונגל והילדה תכולת העיניים התיישבה בשרפרף וחבשה את המצנפת שכיסתה את עיניה וחלק משערה השחור.

"גריפינדור" קראה המצנפת כמעט מיד והילדה התיישבה בשולחן גריפינדור.

שאר הילדים התמיינו כולם, מלבד קווין , ג'ייק וסאם , כאשר הילדים מהסירה שכנראה הטביעה את קווין וחבריו מוינו גם הם בגריפינור.

"סאם דוויס" אמרה מקגונגל , וסאם כמעט ורץ לשרפרף.

המצנפת בקושי נגעה בראשו וכבר צווחה "גריפינדור".

סאם הלך בחיוך והתיישב לשולחן גריפינדור המריע.

"קווין אלן" קראה מקגונגל.

קווין מוצף בהתרגשות , התיישב לשרפרף וחבש את מצנפת המיון.

"יש בך אומץ וחוכמה אבל גם טוב לב ושאפתנות לא חסרים פה" הרהרה המצנפת בראשו.

קווין עצם את עיניו ופתאום הכריזה המצנפת "גריפינדור" וקווין מחייך מאוזן לאוזן התיישב בשולחן גריפינדור לקול תשואות ליד סאם ואשלי.

"ג'ייק קופר" הקריאה מקגונגל את שמו של ג'ייק מהפתק וקיפלה את הרשימה.

"ג'ייק שהסמיק נורא מהתרגשות התיישב על השרפרף אחוז התרגשות.

"גריפינדור" הכריזה המצנפת וקווין הריע בקול לחברו החדש בדומה לכל שולחן גריפינדור.

 

 

                            

                                                                                                 ~~~~~~

נ.ב כתיבת פאנפיק זה אינה נועדה לרווח כלכלי כלשהוא  :)

 

 

הפרק הבא
תגובות

כתיבה יפה :) · 26.06.2014 · פורסם על ידי :So Was I

תודה רבה (((: · 26.06.2014 · פורסם על ידי :Play With Fire (כותב הפאנפיק)

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
35 195 210 10


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007