האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים


רופאים

דרמת רופאים



כותב: Prince Charming
הגולש כתב 9 פאנפיקים.
פרק מספר 2 - צפיות: 2059
2 כוכבים (2) 1 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: pg13 - פאנדום: מקורי - זאנר: מתח - שיפ: כרגע ג'ן - פורסם ב: 20.04.2014 - עודכן: 27.06.2015 המלץ! המלץ! ID : 5108
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

"כדאי לי לעשות את זה? אני חייב לעשות את זה! או שלא? הרופא הזהיר אותי. אבל כולם עושים את זה! טוב נו, רק לקצת." התחבט מייקל בתוך עצמו. בשנה האחרונה הוא עשה מאמץ כביר להיות "מקובל". אם לא יעשה את זה, הוא פוחד שיחשבו שהוא "חנון".


 

"אני מחכה ליום שאהיה דוקטור באופן רשמי. אני כל כך הולך לבקר את הגננת מגן חובה ולהגיד לה שכן יצא ממני משהו חוץ מאוכל חול." אמר דיוויד עם ניצוץ בעיניים.

"לחיי כל אלה שנשארו להם עניינים לא סגורים עם הגננות שלהם." אמר מת'יו עם חיוך כשהוא מניף את כוס הקפה שלו ומסתכל בשעון.

"מת'יו לחדר ניתוח 2. מת'יו לחדר ניתוח 2."

"אתה חייב לי עשרים דולר." אמר מת'יו לדיוויד שניסה להבין איך מת'יו ניחש את מספר חדר הניתוח.

מת'יו שמח שהוא התחיל קצת לצחוק. לפני שהתחיל הוא חשב שמאמן חיים זה מטומטם. גם עכשיו הוא חושב ככה. זה מה שהצחיק אותו.

עד שהוא ראה את המנותח. זה היה ילד בגיל ההתבגרות. הוא היה הודי. העיניים שלו היו חסרות צבע והוא נשם הרבה יותר מדי. אי אפשר לשכוח גם את השיעולים הכבדים שהיו לו.מכשיר לחץ הדם הראה נתונים שהדהימו את מת'יו וגרמו לו לרצות לחקור את זה אבל היה לו מנותח להציל. להציל. הוא שנא שמתייחסים אליו כמו אל סופרמן.

"טוב, בהתייחס לסימפטומים ולמוצא המטופל כולנו מסכימים שמדובר ב*אמפיזמה?" לאחר הנהון של כולם בחדר הכריז לבסוף מת'יו "תקבעו לו טור לרנטגן."

"דוקטור, יש עוד דבר אחד שכדאי שתדע. הנער הגיע תחת השפעת סמים." עצר אחד המתמחים את מת'יו.

"אז כנראה שאנחנו כבר יודעים מה המחלה. תקבע טור ל**ברוכונוסקופיה ברגע שהבדיקות מגיעות." אמר מת'יו שמח שלא מדובר בחיים על הפרק.


 

"דיוויד, תהייה כנה איתי, מה האחרים חושבים עליי?" מת'יו שאל אחרי שהמטופל כבר הוצל. הוצל. ואולי בכל זאת זה בסדר להשתמש במילה הזאת? הרי אם לא היינו עושים את מה שאנחנו עושים הם היו "לא מוצלים", נכון?

"למען האמת הם שונאים אותך. אני לא מבין אותם. הם אומרים שאתה מתבודד שחושב שהוא יותר טוב מכולם אבל מההיכרות שלי אתך אתה לא חושב שהאיש שצריך שתציל את החיים שלו טוב פחות ממך." אמר דיוויד והתקרב כסא אחד למת'יו.

"אתה יודע, לפני חודש כנראה הייתי הולך לפנצ'ר להם את המכונית אבל עכשיו פשוט לא אכפת לי. המטופל שלי סיכן את החיים שלו כדי להיות מקובל. אני לפחות מעדיך להמשיך לחיות לא משנה איזה תוויות שמים עליי." אמר מת'יו בקור רוח מוחלט.

*חור בריאות כתוצאה מעישון או מזיהום אוויר

**צינורית שמוחדרת לריאה,הכוונה כאן היא בעזרת הצינורית להחדיר חומר שיוצר תגובה דלקתית וסוגר את הריאות.

הפרק הקודם
תגובות

ראיתי רק עכשיו · 23.02.2021 · פורסם על ידי :א.נ
זה ממש יפהה למה נטשת?????????
תעשה לפחות פאנפיק המשךך זה מעניןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
163 780 687 340


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007