האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

אלעד כהן ולוחמי האלכימיה

ילד בשם אלעד כהן ( ילד ישראלי)בן מוגלגים,הולך להוגוורטס,מה יקרה?



כותב: Beepper his Awesome
הגולש כתב 2 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 9828
4 כוכבים (4.111) 9 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: הארי פוטר. - זאנר: פנטזיה. - שיפ: לא מגלה! - פורסם ב: 29.04.2014 - עודכן: 09.10.2014 המלץ! המלץ! ID : 5120
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק גמור

וויתור זכויות לרולינג הכותבת הכמעט הטובה בעולם!

..............................................................................................................................................................................................................................................

 

אלעד כהן היה נרגש מאוד כשהיה ברכבת,הוא לא האמין שהוא נמצא בדרך להוגוורטס,מקום כל הקסמים.מאז שהוריו גילו שהוא קוסם,מה שאפילו הוא עצמו לא האמין,הם השתמשו בקשרים מוזרים ומפוקפקים,וכך גילו את עולם הקוסמים.
למרות שאלעד היה מופתע זה הסביר לו הרבה דברים,למשל העובדה שפעם אחת דיבר עם קוברה בגן חיות,או שיצר שרפה בגן "ילדים טובים" מפני שבטעות הצית כיסא כשנגע בו.
בעוד שוקע בהרהוריו כמה ילדים באו ושאלו אם אפשר לשבת לידו,הוא התנער מהמחשבות והסכים.
הוא לא היה נראה כמו מישהו מה"מקובלים",הוא היה עם שער שחור קצר וחלק,והיה חיוור כערפד.
הקבוצה לא הייתה גדולה במיוחד,היו שני ילדים ובת.
הבת הייתה בעלת שיער ג'ינג'י קל,ובעלת עיניים חומות,הבן הגדול היה בעל שער חום פרוע ועיניים שחורות שמראות קונדסות ושובבות,הבן הכי קטן נראה כמו הבן הגדול רק עם שיער מסודר בקפידה ונראה כאילו הוא "הילד טוב ירושלים",הם ישבו והילד הגדול שאל:"אתה יודע מי אנחנו?" "לא,אני אמור?"ענה אלעד,"דה!,אני ג'יימס סיריוס פוטר,בנו של הקוסם הגדול בעולם,הארי פוטר ואלה אחי ואחותי" אלעד הופתע אך לא הראה זאת,אני צריך שיחשבו שאני בעל דם קוסמים,או איך שלא אומרים את זה,במחשבה שנייה אלה דווקא נראים נחמדים אגלה להם את מוצאי "אני מצטער,אני לא נולדתי למשפחת קוסמים" ג'יימס נראה מופתע "אה,אבל זה לא אומר שאתה בוצ-,אה סליחה,בן מוגלגים?" שאל ג'יימס,"כן, אז?" ענה אלעד,"אה כלום" מיהר ג'יימס להגיד,אלעד חייך מה שמאז שגילה שהוא קוסם לא קרה.מאז השיחה הזאת הוא גילה המון דברים,למשל שהילדים האחרים הם לילי פוטר ואלבוס פוטר.הוא גם הבין המון דברים על הוגוורטס ועל עולם הקוסמים.אחרי 16 שעות נסיעה הם הגיעו להוגוורטס.
אלעד חשב שזה יהיה גדול אבל הוא לא שיער שזה ייראה כמו טירה מיימי הביינים,כולל האגם שמקיף אותה.כשהם הגיעו לאולם הכניסה שהיה בגודל מגרש כדורסל עם קירות ותקרה בגובה 10 מטרים שנראתה כמו שמי הלילה.
אחרי המון דיבורים של איש בשם דין לורנג הגיע טקס המיון.
תחילה לקחו מישהו ששמו אין און לבמה שעליה הייתה כל המורים והילד ישב על הכיסא הפנוי שהיה מול הבמה ואחת המורות באה אליו ושמה על ראשו מצנפת מקומטת שהקימוטים הראו לה צורה של פרצוף.
אלעד לא חשב שהיא מכושפת ולכן הופתע כשאמרה:"מממ, תבונה,וערמומיות,אך אין שום אומץ או טוב לב גדול במיוחד. ברור שאני אשבץ אותך בסלית'רין!!"
ג'יימס ראה שאלעד הופתע ולכן לחש לו:"זאת מצנפת המיון,היא קוראת את המחשבות של מי שחובש אותה ומחליטה לאיזה בית הוא ממוין".
בדיוק אז קראו בשם של אלעד,הוא ניגש לבמה וישב על הכיסא וכשמצנפת הייתה על ראשו היא אמרה:"הרבה נחישות,תבונה גם יש,אומץ לב אין הרבה וטוב לב יש בשפע,קשה בהחלט,אך לא בלתי אפשרי" וככה היא המשיכה במשך 10 דקות עד שנאנחה ואמרה בקול מאוס:"אני לא מאמינה אך אין לי רעיון למי תמוין,כך שאתה יכל להחליט". בדיוק כשסיימה לדבר כל האולם התנשף,כנראה תמיד היא הצליחה למיין "זה נכון" אמרה המצנפת כי קראה את המחשבות שלו,אלעד התלבט,האם לקחת את גריפינדור,לא אין לו אומץ הוא מעדיף לחשבו ולהילחם רק אם חייבים או שהוא רוצה,רק אם מישהו תוקף את חבר שלו או משהו מהסוג הזה,הוא החליט."לסלית'רין" אמר,"אם כך תלך לסלית'רין." אמרה המצנפת ונאנחה אנחה עמוקה.
אלעד הלך וישב בשולחן סלית'רין אחרי שהורידו את המצנפת מראשו,ואחר כך המשיך המיון כרגיל,למרות שאונג עדיין חשב על לילי ולאיפה תמויין,כשקראו בשם של לילי אלעד נהייה קשוב ושמע זאת:"מעניין,תלמידה בעלת כל הדרישות לכל הבתים,אך במיוחד אומץ ועורמה,כנראה שיש 2 אפשרויות:גריפינדור וסלית'רין.את תשבוצי בסלית'רין!!".קרה המצנפת.
אחרי כל השיבוצים(כמובן שחוץ מלילי כל הוויזלים והפוטרים בגריפינדור) הגיע האוכל,אלעד היה נרגש כשראה את כל האוכל על השולחן של סלית'רין והחל לאכול בהנאה אבל בנימוס,כיאה לבית סלית'רין.באמצע הארוחה נורה אור ירוק משולחן גריפינדור ופגע בתלמיד מבית רייבנקלו ונפל דומם,מאותו רגע כל התלמידים(והמורים)התחילו לרוץ ברחבי האולם.אלעד חיפש את לילי וכשמצא אותה אמר:"מה קורה פה,למה כולם צורחים?!" לילי ענתה:"תלמיד מגרפנדור השתמש בקסם שהורג:אבדרה-קדברה!!
אני צריכה למצוא את מנהל הוגוורטס,לשאול אותו למה זה ככה!" ואז רצה לילי ונבלעה בתוך ההמון.
אלעד נבהל והוציא את רשימת הלחשים שכתב במהלך השיחה עם מפחת פוטר ברכבת.הוא הבין איזה לחש יעזור: "דייסדלו פטרונוס" הוא צעק כשניסה לבטא את הלחש כששרביטו מורם,הוא עוד לא ידע איזה פטרונוס יש לו אבל בדבר אחד היה בטוח,צריך להרגיע את ההמולה.להפתעתו של אונג מה שיצא משרביטו היה דרקון,ולא דרקון לבן כמו שפטרונוסים אמורים להיות אלא אדום,חצי שקוף אבל עדיין אדום.הדרקון יצא משרביטו והיה בגודל של דרקון בוגר,ומיד נשף אש.כולם עצרו והביטו בדרקון,ואחר כך במי שיצר אותו,מקגונגל ניצלה את השקט וצעקה:"כולם למעונות!ואלעד כהן,תבוא למשרדי אחר כך".וכך יצא שכולם(חוץ מאלעד) נכנסו למעונות הבתים,בעוד שאלעד הלך למשרד המנהלת עם פרופסור מקונגל המנהלת.כשנכנס אמרה המנהלת "איך יצרת את היצור ההוא?" בהרהורים,"אמרתי את הלחש:דייסדלו פטרונוס, כמו שכתוב" אמר והצביע על הרשימה.בעוד הם מדברים התגנב חברו החדש של אלעד,ג'יימס סיריוס פוטר לחדר והקשיב לשיחה,מעניין על מה הם מדברים חשב לעצמו אבל דבר אחד בסוף השיחה עניין אותו במיוחד "אז אני מבינה שיכל להיות שאם משנים שם כלשהו של לחש ההשפעה נהיית שונה במעט,ולכן אני רוצה שאתה תבוא בכל יום לעזור לי להבין את ההשפעות של לחשים ששונו כגון פטרונוס אדום" אמרה מקונגל "אבל רק בתנאי אחד" השיב אלעד "תספרי למה את לא מענישה את מי שמצותת לנו?",אכן אלעד ידע שמישהו מצותת להם אך לא ידע מי זה,ולכן אלעד הופת כשמקונגל תפסה את ג'יימס והורתה לאלעד ללכת לחדר המועדון של סלית'רין ואמרה לא את הססמה.
כשאלעד הגיע למרתפים והתמונה של אליזבת' בורק (לא ידעתי מה התמונה האמתית אז אלתרתי) שאלה אותו מה הסיסמה הוא ענה:"סליתדור" (שילוב בין סלית'רין וגריפינדור) הוא נכנס ובדיוק אז התמונה הודיעה לא שמחברים את מעונות הבנים והבנות והוא במעון השמאלי.כשהוא עלה הוא גילה את שותפיו לחדר,לילי לונה פוטר וסקורפיו מאלפוי.אלעד אמר:",שלום סקורפיו אני אלעד" והושיט את ידו, סקורפיו הביע סלידה ואמר"סתום, בוצדם".
אלעד החליט לא להתייחס אליו והחל לקרוא בספרי הלימוד שקנה (כן הוא דומה להרמיוני,אז מה?).
ביום שלמחרת הוא הלך לאכול ארוחת צהריים עם כל שאר התלמידים,אך באמצע הארוחה נכנס פילץ' (השרת הסקיב בעל החתולה) וצרח:"החרב,,היא נעלמה!"
המון אנשים לרוץ ולצרוח,אלעד תפס את ידה של לילי (וכמובן שהסמיק מזה) ואמר:"בואי,אנחנו צריכים למצוא את החרב".
להפתעתו היא לא סירבה ורצה איתו לחדרם לדון מה לעשות,לא לפני שנעלו את החדר."צריך לחפש במקומות הסודיים" אמרה לילי,"אילו מקומות,אני לא מכיר אף אחד,אחרי הכל אני לא בן של קוסמים ואין לי שום קשר לקוסמים,כלומר חוץ ממך" אמר אלעד והסמיק.
אחרי חצי שעה של דיבורים ושמיעת צרחות בחוץ הם החליטו ללכת למקום שלילי קראה לו "חדר הנחיצות".
הם הלכו במסדרונות עד שהגיעו לשטיח קיר ענקי.
הם הלכו סביבו 3 פעמים עד שהקיר נפתח ומולם עמד חדר מלא רשימות,שרביטים וחיילי אבן אלעד שאל מה זה ולילי ענתה לו:"זה חדר הנחיצות,הוא רק לאלא שצריכים אותו ואך ורק להם".לילי חייכה אל אלעד והוא החזיר חיוך קטן לא פחות.אך (לצערם שלהם ולטובתו של ג'יימס) הם לא שמעו את ג'יימס סיריוס פוטר מצותת להם.

..............................................................................................................................................................................................................................................

 

 

                                                                                                             תגובות!

הפרק הבא
תגובות

אהבתי · 18.05.2014 · פורסם על ידי :shiri maor
זה ממש יפה

יפה · 06.06.2014 · פורסם על ידי :So Was I
יפה

אהבתי · 09.06.2014 · פורסם על ידי :נווילונג1
אהבתי מאוד את הרעיון של העלילה

סבבה · 26.06.2014 · פורסם על ידי :kingking1234
אהבתי את הרעיון שמצנפת המיון נתנה לאלעד לבחור את הבית שהוא רוצה להיות בו

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
93 510 347 105


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007