האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

מלחמת הקוסמים השלישית

בפאנפיק זה יסופר עלילותיו של ילד ישראלי בשם רון שמגלה שהוא קוסם ונשאב עד מהרה למאבק אכזרי



כותב: פרד 2
הגולש כתב 3 פאנפיקים.
פרק מספר 2 - צפיות: 12497
5 כוכבים (4.923) 13 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: PG - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: פנטזיה - שיפ: לא מגלה!!!!!!!! - פורסם ב: 08.06.2014 - עודכן: 27.12.2015 המלץ! המלץ! ID : 5194
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש


רון לא האמין,כל זה אמיתי!,באמת יש דבר כזה קסם!.

כמה מחבירו אמרו לו:"איזה כף 'ך,אתה קוסם!"ורון אמר:"כן,זה נכון"והביט אל אימו,שהחזירה אליו מבט ואמרה:"מחר נלך לקנות לך את הציוד,אל תדאג".

למחרת הם ירדו בלונדון ליד פונדק שקראו לו "הקלחת הרותחת",שם איש שאמר:"חדשים,מה?"עזר להם להכנס לסמטת דיאגון,שם רון פער את עיניו,הכול כמו בספר!

הוא ואימו נכנסו לגרינגרוטס,בנק הקוסמים כדי להחליף כסף ויצאו משם כשארנקו של רון מלא,משם הם ניגשו אל חנות השרביטים כדי לקנות שרביט.

עסק זה לקח כ-10 דקות שלאחריו יצא רון עם שרביט חדש מעץ צינית,25 ס"מ אורכו משערת חד-קרן,הוא היה המום לגמרי מהחוויה שעבר לפני רגע.

לאחר מכן ניגשו לשאר החנויות ויצאו כשבידם ,קדרה,מלאי חומרים,גלילי קלף ועטי נוצה,טלסקופ,מאזני נחושת וכל הספרים הנחוצים.

כשהגיעו ל"מדאם מלקין",אמרה אימו של רון:"אני צריכה לעשות משהו,תכנס ותמדוד,טוב?"והלכה.

רון נכנס לחנות כשעל פניו מבט של חשש,הוא לא ידע בדיוק מה לעשות אבל אז ניגשה אליו מכשפה חייכנית עם שיער לבן ואמרה:"הוגוורטס,חמוד?אל דאגה,אנחנו בדיוק מתאימים עכשיו מדים לאיש צעיר כמוך,בוא,בוא איתי"אמרה ולקחה את רון לכיוון כיסא שלידו ישב עוד ילד,שכשהתיישב לידו שאל:"איך קוראים לך?לי קוראים אלבוס סוורוס פוטר"אמר והושיט את ידו אל רון בחיוך לבבי.

רון לחץ את ידו בשמחה ואמר:"לי קוראים רון דהן"והוסיף:"לאיפה אתה חושב שימינו אותך,אני מקווה שאותי לגריפינדור,גם אתה?"שאל.

"כן"אמר אלבוס והוסיף:"כל המשפחה שלי הייתה בגריפינדור!"הוסיף בגאווה.

רון ירד מהכיסא שראה שסיימו איתו ואמר לאלבוס:"להתראות!"והלך לעבר הדלת,שם חיכתה אימו עם הפתעה,ינשוף חום אפרפר שנקש במקורו לכיוון רון ושרק בשמחה.

רון חיבק את אימו והלך איתה לכיוון שלט שהורה לאן לגשת בשביל ללכת לתחנה,רון דילג בשמחה עד שהוא ראה פתאום מישהו עם עיניים ירוקות,שיער שחור ומשקפיים,ובנוסף גם צלקת בצורת ברק.

רון עצר בפתאומיות,"זה הארי פוטר!"חשב לעצמו ואז ראה את אלבוס רץ לעבר הארי,שכנראה היה אביו.

רון הלך עם אימו אל התחנה שהייתה הומה אנשים,וקריאות ינשופים הידהדו בין הקירות.

הוא נפרד מאימו ועלה לרכבת,כשמצא תא,הוציא את ראשו מהחלון ונופף לאימו שעמדה על הרציף.

לאחר שהתחילה הרכבת לנסוע,הוא התיישב במקומו וחיכה לעגלת האוכל שתגיע.

כשחיכה ראה הרבה אנשים עוברים ליד התא שלו ובינהם ראה גם ילד בהיר שיער,שאותו הוא זיהה כסקורפיו מאלפוי,בנו של דראקו מאלפוי.

כשהגיעה העגלה הוא קנה חבילה של עוגות קדרה וסוכריות ברטי בוטס בכל הטעמים,בדיוק שהתחיל לאכול את העוגות נכנס לתאו מישהו לא צפוי כלל וכלל.

 

 

מי זה? למה הוא נכנס? על כל זה בפרק הבא(שאותו אני אעלה רק אם יהיו שלוש תגובות)

הפרק הקודם הפרק הבא
תגובות

אני לא רוצה להעליב, · 10.06.2014 · פורסם על ידי :Luna jasmine Lovegood
אבל הכתיבה שיטחית ומהירה והרוב קורה בזמן עבר ולא על זמן אמת.
יש לך מילים גבוהות אבל בהחלט צריך לשפר הרבה.

ממש טוב!!!!!!!! · 10.06.2014 · פורסם על ידי :דון סקיווקר
העם דורש המשךך!!!!!!!!!!!!!!!!

תמשיך · 10.06.2014 · פורסם על ידי :shlomo
תמשיך!!!!!!!!!!!!!!!!

תמשיך!! · 11.06.2014 · פורסם על ידי :Beepper his Awesome
אני רוצה המשך!!!!!

אל תדאגו,המשך בקרוב · 11.06.2014 · פורסם על ידי :פרד 2 (כותב הפאנפיק)

לראשון · 11.06.2014 · פורסם על ידי :פרד 2 (כותב הפאנפיק)
זה בכוונה ככה,כי הגיבור מספר על זה כגוף חיצוני

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
93 510 347 105


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007