האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

הארי פוטר המשך- לין

הארי פוטר בשנתו השלישית בהוגוורטס מצא הפתעה לא קטנה בחדר המועדון בבוקר חג המולד. מי הילדה שמצא?
איך הילדה כל-כך דומה ללילי אמו?



כותב: לין אחות של הארי פוטר
הגולש כתב 3 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 2792
5 כוכבים (5) 2 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: הארי פוטר, רון וויזלי, הרמיוני גריינג'ר, דראקו מאלפוי, אלבוס דמבלדור וכל שאר המורים. - זאנר: קוסמים - שיפ: לין - פורסם ב: 17.06.2014 - עודכן: 18.06.2014 המלץ! המלץ! ID : 5232
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

                        יום שישי, יום לפני חג המולד                                                                                                                                                                                                                          

 

להארי היה יום עמוס. פרופסור סנייפ הטיל עליו לכתוב חיבור באורך 50 סנטימטרים על כוחו ומשמעותו של הבזואר, פרופסור מקגונגל הטילה עליו לענות על מספר שאלות ופרופסור סיניסטרה הטילה עליו להכין מפת כוכבים חדשה.

אך הארי, שידע שלמחורת תיהיה חופשת חג המולד לא התייאש מהכמות הרבה של שיעורי הבית.

לעומתו, הרמיוני גמרה את השיעורים בשעות ספורות אף שהמקצועות שלמדה היו רבים יותר משל הארי ודחקה בו להתחיל לעבוד כדי שיוכלו לצאת למדשאות.

הארי גמר את החיבור, ענה על השאלות של מקגונגל ושירבט משהו לסיניסטרה. הוא והרמיוני יצאו למדשאות לחפש את רון. רון שכב על הדשא וצפה בעננים. הם נשכבו גם והתחילו לדבר. הם דיברו על המורים, החופשה הארוכה שמצפה להם למחרת ועל המתנות שרצו לחג. הארי ביקש מטאטא חדש, הנימבוס שלו נשבר ומאז אין לו מטאטא. הרמיוני ביקשה לקבל את "כוחות האופל רמה 3, כרך שני" כי כבר קראה את הראשון, ורון ביקש מכל הלב שגברת וויזלי לא תשלח לו את הסוודר הסרוג עם אות "R" גדולה עליו. 

פתאום הרמיוני אמרה:" מתחיל להחשיך, כדאי שנלך לחדר המועדון. אני לא רוצה להינעל בחוץ כל הלילה!".

הם דידו לחדר המועדון, התקלחו, התלבשו בפיג'מה והלכו לישון.

                                                                                                                                                                                                                                                    יום שבת, חג המולד                                                                                                                                                                                                                             

 

 

הארי קם מוקדם בבוקר ורץ למטה, לעץ האשוח המלא מתנות. רון כבר היה שם, זולל ערימת צפרדעי שוקולד. קבוצה קטנה של נירות קרועים הסתובבו בחדר. הארי ניגש לערימת המתנות שלו והחל לעבוד. הארי קיבל מתנות רבות, אך המתנה היפה והטובה מכולם היתה... מטאטא חדש! אש המחץ! המטאטא החדש והמהיר ביותר! הארי ורון החלו להראות אחד לשני את המתנות. פתאום, רון פער את פיו המלא בשוקולד בתדהמה. הארי שאל:" מה?" והסתובב כדי לראות. הארי פער את פיו גדול יותר משל רון. על מערכת של עמודים, ישבה וקראה ספר, ילדה. מראה של לילי, עניים של ג'יימס, הכל ביחד נחת על ראשו של הארי.                                                                                                                                                         

" שלום." אמה הילדה בביישנות.  "אה.. שלום? תגידי, אנחנו מכירים ממקום כלשהו?" שאל הארי. הילדה ענתה לו בתשובה:" כן. אולי אתה לא מכיר אותי אבל אני מכירה אותך היטב. אני מכירה אותך כמו שאני מכירה את כף ידי. אני יודעת על לורד וולדמורט." לשמע השם הארי הבין. "לין?"  הארי עצמו נדהם ממה שהוא אמר. מאיפה הוא מכיר את הילדה הזאת? "תודה רבה שאתה זוכר אותי! אתה לא זיהית את אחותך ממבט ראשון?! באמת!"

הפרק הבא
תגובות

תמשיכי · 25.10.2015 · פורסם על ידי :ג`יני פוטר
עכשיו!!!!!! זה פאנפיק מרתק!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
וביקורת בונה על הסודר של הרמיוני יהיה אמור ליכתו את האות H
מהממםםםםםםםםםםם

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
93 510 347 105


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007