האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

שובר לבבות

קאלה אנג'לה קאריס היא בסך הכל עוד תלמידת שנה חמישית מגריפינדור, האמנם? די בזה שהיא שונאת את סיריוס בלק, ויש לה סיבה טובה, כדי להפוך אותה למיוחדת. גמור



כותב: Pipe Dream
הגולש כתב 48 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 14643
5 כוכבים (5) 10 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: PG - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: לא בטוחה - שיפ: קאלה/סיריוס וקצת לילי/ג'יימס - פורסם ב: 23.06.2014 - עודכן: 04.11.2014 המלץ! המלץ! ID : 5252
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק גמור

הפאנפיק מתפרסם גם בבלוג שלי בתפוז, ויכול להיות שבתפוז יתפרסמו פרקים קודם.


 

קאלה אנג'לה קאריס שנאה את סיריוס בלק. זה היה מפתיע, כי לא היו עוד גריפינדוריות ששנאו את סיריוס בלק, חוץ מליליאן אוונס.

אבל קאלה לא שנאה את סיריוס בלק סתם, הייתה לה סיבה. הוא היה שובר לבבות, והיא שנאה אותו על זה.

כל הבנות כמעט רצו אחריו, והוא היה יכול להשיג את כל מי שהוא רצה. והוא ניצל את זה. קאלה לא הבינה איך יכול להיות מישהו כל כך עיוור לרגשות של אחרים. היא לא הבינה איך הוא יכול להתעלל ככה כל פעם ברגשות, להותיר אחריו עצב, כעס, געגוע, כמיהה ולב שבור. כל פעם שעזב מישהי זה מה שהוא עשה.

פעם גם קאלה העריצה אותו, אפילו מאוד, אבל היא הפסיקה, כדי שלא ישבור גם את ליבה (בעצם זה כבר קרה, אבל היא לא החשיבה את המקרה ההוא בשנה השלישית שלה ככזה אלא כאובדן התמימות). היא זכרה בברור את הרגע בה הבינה מה אופיו האמיתי. עד אז היא הייתה הולכת אחריו בעיינים עצומות, והיא גם עשתה כל מה שאפשר כדי שישים לב אליה, למרות כל אזהרותיה של אימה, שהכירה את המוניטין של הבלקים. קאלה זכרה שאימה ניסתה לגרום לה לשנוא את סיריוס בלק ואת כל הבחורים שמתנהגים כמוהו, כי ישברו לה את הלב. רק באותו הרגע היא הבינה עד כמה צדקה אימה, והבטיחה לעצמה להקשיב לאימה בפעמים הבאות ולשנוא את סיריוס בלק.

זה היה בשנתה השלישית, ביציאה השנייה להוגסמיד. רמוס לופין, תלמיד גריפינדור משנה רביעית ואחד הקונדסאים, הזמין אותה לצאת איתו להוגסמיד. קאלה הסכימה. רמוס הרי היה חבר של סיריוס בלק, ואם תלך איתו, סיריוס יהיה חייב לדבר איתה, להתייחס  אליה. 

אבל באותה יציאה היא הייתה עדה למחזה לא נעים – סיריוס שבר את ליבה של נערה נוספת. המבט בעיניה של אותה נערה נחרט בזיכרונה, ולא התעמעם בכלל עם הזמן. היה זה מבט פגוע כל כך, נעלב, לא מאמין. והדמעה שנצצה בזווית אותה העין החומה, על הריסים הכהים.

התברר לה (מאותה נערה) שבלק הזמין שתי בנות לצאת איתו באותה היציאה, אבל מאחת, זו שכנראה הזמין רק כדי שתעשה בשבילו את שיעורי הבית, התעלם ונפגש רק עם השנייה. קאלה זכרה גם את הסטירה שנתנה לבלק לאחר ששמעה את הסיפור. הנער נראה המום והיא אמרה לרמוס לופין בקרירות 'כדאי שתבחר את החברים שלך יותר טוב, וכל עוד אתה ממשיך להסתובב איתם אני אתרחק ממך.'

לילי אוונס, שהייתה כעת ליד הנערה שבורת הלב וניסתה לעזור לה, חייכה אליה ואמרה שהיא שמחה שעשתה את ההחלטה הנכונה. לאחר מכן היא הלכה לצעוק קצת על פוטר ובלק, בזמן שקאלה למדה להכיר את הנערה הרייבנקלואית, סוזן. מאז הן נעשו חברות טובות.

מאותו היום קאלה החלה לשנוא את סיריוס בלק. זה לא קרה בבת - אחת, אלא בהדרגה, לאט, לאט. אבל עד סוף השנה היא כבר שנאה אותו כמעט לגמרי. לצערה הרב סוזן לא הצליחה לשנוא את סיריוס בלק יותר מידי, אבל גם לא חיבבה אותו כמו פעם, וזה היה שיפור.

בסופו של דבר קאלה גם הפסיקה לכעוס על רמוס לופין, כאשר הבינה שהוא לא אשם. בכל זאת היא לא שבה להיות ידידה שלו, יודעת שכל ארבעת הקונדסאים באים ביחד.

קאלה גם החליטה לא לנסות להתקבל לנבחרת הקווידיץ' של גריפינדור, משום שידעה שסיריוס בלק וג'יימס פוטר משחקים בה. היא קיוותה ששכחו אותה ולא רצתה שישימו לב אליה. משום שהיא הייתה יפה וטיפה מושכת, ולא רצתה שבלק יחליט שהוא רוצה לצאת איתה. מפוטר לא היה לה מה לחשוש, זה ניסה להזמין את ליליאן אוונס בעקשנות רבה, ללא הצלחה. קאלה נהנתה מעט מניסיונותיו של פוטר, משום שהוא תמיד יצא מושפל בהם, בדרך זאת או אחרת.

היה לקאלה שיער שטני כהה מעט, שנראה חצי נחושתי באור השמש, ועיניי אגוז בצבע חום כהה, כמו שוקולד מריר. עורה היה בהיר מאוד, היא לא הייתה נמוכה, אבל גם לא יותר מידי גבוהה וגם רזה, אבל לא מידי. היא הייתה מסוג הבנות שסיריוס בלק היה עלול לרצות.

בכל בוקר אספה קאלה את שערה לצמה פשוטה ומרחה סומק חיוור כדי להסתיר את הסומק הטבעי שלה. גם על לבושה היא השגיחה בקפדנות, לא צמוד, חושף, מבליט או מעורר תשומת לב. רק גלימות מסתירות. הכול כדי שבלק לא ישים לב אליה. לא היה לה כוח להתעמת איתו.

אבל היה מקום אחד בו היא הייתה פשוט עצמה, בלי תסרוקת מיוחדת, איפור, בגדים מיוחדים או מסכה, פשוט קאלה אנג'לה קאריס. על המטאטא, באוויר. אז היא הייתה חופשייה. לא הפריעה לה העובדה שחלומה להיות רודפת בנבחרת של גריפינדור כנראה לא יתגשם, זה רק גרם לה להתאמן יותר. היא למדה מספרים ומצפייה במשחקי קווידיץ'. לפעמים היא אפילו העזה לצפות באימוני הנבחרת.

היא גם לקחה על עצמה פרויקט, לאחר הצפייה בפרופסור מקגונגל משתנה לחתולה וחזרה, להפוך לאניגמאית. היא חשבה שתהפוך לציפור, בגלל אהבתה הרבה לתעופה והחופש שהיא מרגישה כאשר היא עושה זאת. תחושת בטן אמרה לה שזה יעזור לה ביום מן הימים.

וכמעט כל בנות הוגוורטס המשיכו לאהוב את סיריוס בלק, שתדמית הילד הרעה שלו הועצמה עוד יותר עם בריחתו מהבית, והיא המשיכה לשנוא אותו, כי לא רצתה שישבור את ליבה. 


ת"ב?

הפרק הבא
תגובות

אני פשוט חייבת להגיב · 23.06.2014 · פורסם על ידי :Demons
ביחד להמון קטעים אחרים שקראתי בזמן האחרון, הקטע הזה ממש טוב. הרמה הלשונית טובה, המשפטים זורמים והקריאה נעימה. אבל מה שהפריע לי זה התוכן.
למה קאלה כול כך נחושה שסיריוס לא ישים לב אליה? לפי ההתנהגות הקיצונית שלה היית חושבת שהיא תהיה יותר עזת נפש מזה. היא מוותרת על כול החלומות שלה כדי שאיזה בחור לא יציע לה לצאת? אם היית אומרת שיש שמועות אכזריות עליו, שהוא מטריד בנות שהוא מתעניין בהן, למשל, אז הייתי יכולה עוד איכשהו להבין אבל זה פשוט נראית התנהגות קיצונית וחסרת היגיון. אולי כדאי לך לנסות לעגל מעט את הפינה הזאת בפרקים הבאים. בנוסף, תמיד אפשרי שלקאלה עצמה יש בעיה אישית עם סיריוס/ בנים כמו סיריוס, אולי טראומת ילדות ישנה, אולי תפיסת עולם שהיא בנתה לעצמה בחלוף השנים. העיקר שיהיה הסבר מעמיק ואמין כי כרגע מה שאני רואה זה שקאלה או פרנואידית מאוד או עברה טראומה רצינית שהודחקה או פשוט לא נכתבה כראוי.
מחכה לראות אם תשתפרי בפרקים הבאים כי בסך הכול לסיפור הזה יש הרבה פוטנציאל בשביל שיפ כזה חרוש.

תודה · 23.06.2014 · פורסם על ידי :Pipe Dream (כותב הפאנפיק)
לגבי למה קאלה כל כך נחושה שסיריוס יתעלם ממנה, רשמתי את זה, אבל לא יותר מידי בפירוט, ואת צודקת, עשיתי את זה מוגזם מידי. אני אערוך את הפרק ואתקן את זה.
והפרולוג אצלי תמיד לא משהו... אז אני מקווה שתחשבי שאני משתפרת...

נחמד ^^ · 23.06.2014 · פורסם על ידי :Leonard Snart
אני כבר הגבתי על זה, בפורמט פרטי, אבל חשבתי להגיב עוד פעם. אני מסכימה עם Not Your Business וחושבת שמה שהוספת בקשר לסיבה שהיא שונאת בנים הוא רעיון טוב. באופן כללי, אני חושבת שהפיק מקסים גם בלי קשר לזה שאני די אוהבת את השיפ, אפילו שהוא חרוש :)

התחלה ממש יפה · 24.06.2014 · פורסם על ידי :Winter Daughter
אני... מצטערת, מוזר לי לראות את השם הזה בסיפור... אני מניחה שאצטרך להתרגל, עם כמה שזה משעשע.
התחלה ממש יפה, ואני מודה, הסתקרנתי. אני לא יודעת איך הפרולוג היה לפני כן, אבל עכשיו הוא כתוב ברמה סבירה, מעשיה דיי הגיוניים, למרות שהיו כמה דברים שהפריעו לי.
היו לך כמה שגיאות קטנות שבטא יכולה לסדר בקלות, ועם זאת, זה לא הדבר העיקרי. אני חושבת ש... הדרך בה את מציגה את קאלה, מספרת עליה הכל, חושפת הכל בבת אחת, היא אולי עלולה לבלבל טיפה. הייתי ממליצה לך לחשוף את זה בהדרגה או כבדרך אגב, למשל במקום לכתוב איך היא נראת בצורת רשימה, את יכולה לכתוב שהיא מביטה על עצמה במראה, לספר מה היא רואה ולמה היא מנסה להתרחק מסיריוס.
הייתי מציעה לבטא לך אבל יש לי כבר שניי פרוייקטים שלקחתי על עצמו בנוסף לבלוג שלי ולתרגומים ולכתיבה שאני עוסקת בהם. אני לא בטוחה שאוכל להתמיד בפרוייקט שלישי אבל אולי אוכל לעזור לך קצת אם תרצי.
קאלה לילי *~*

תודה · 24.06.2014 · פורסם על ידי :Pipe Dream (כותב הפאנפיק)
אני אנסה לתקן את מה שצריך... אבל אני לא בטוחה שאני אצליח

התחלה טובה · 25.06.2014 · פורסם על ידי :Ophelia
עם כל הכבוד לתגובות של Winter Daughter ושל Not Your Business, אני באמת חושבת שזו התחלה טובה.
רמת הכתיבה שלך, יחסית לכתיבה שאני רואה פה לפעמים, מדהימה - אני מניחה שזה לא פאנפיק ראשון...
אני מסכימה עם Winter Daughter לגבי העניין עם הפרטים לגבי קאלה - אני חושבת שבאמת כדאי לך לספר לקוראים איך היא נראית בצורה שקשורה לסיפור, כמו למשל בדוגמת המראה של Winter Daughter.
בסך הכל, בעיני זה פאנפיק ממש טוב!
לונה

תודה ו... · 25.06.2014 · פורסם על ידי :Pipe Dream (כותב הפאנפיק)
אם לא שמת לב, יש כבר עוד פרק. וזה בהחלט לא הפאנפיק הראשון שלי...
בקשר לאיך קאלה נראית - אני לא יודעת איך לשנות את זה עכשיו, ואני לא אנסה לשנות כדי לא להרוס את מה שכבר יש.

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
93 510 347 100


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007