האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

NEVERLAND

Once upon a time in Neverland



כותב: TheMadHatter
הגולש כתב 1 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 1083
פרק:
דירוג הפאנפיק: pg13 - פאנדום: וואנס - זאנר: פנטזיה - שיפ: ג'ן - פורסם ב: 26.06.2014 - עודכן: -- המלץ! המלץ! ID : 5264
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

התינוקת ישנה. נדמה היה כי שום דבר לא יעיר אותה, אך האם לא יכלה לקחת הפסקה כדי להתבונן בבתה. היא לא היה גדול, למעשה לא היה כלל יער, אלא חורשה קטנה ונטולת מקומות מחבוא. היא אחזה בצרור השמיכות שבתוכו ישנה בתה ונעזרה בידה השנייה כדי לסלק ענפים מדרכה. לא היה לה סיכוי, היא לא יכלה להתרחק מהעיירה ולהשאיר אותו מאחור, אבל לא יכלה לאבד בת נוספת.היא נעצרה כשהגיעה לגשר, הוא לא היה בנוי ולא הייתה דרך אחרת לחצות אל הצד השני. היא אחזה בתינוקת והתבוננה בה. היא ציפתה שתישן, שלא תתעורר או תחזה בזה, אך התאכזבה. התינוקת כאילו ידעה מה יקרה והתחילה לבכות. האם לא טרחה להשתיק אותה, לא היה בכך טעם, הן לא הצליחו להימלט.

 

הדייג העמיס סחורה על סירתו, מוכן לנסות דרך חדשה להימלט. הקללה החלה להתפוגג ואנשים החלו להיזכר, אבל עכשיו היא גילתה וכולם ידעו שהיא תשיב את המצב לקדמותו וכל מי שיתנגד לה יסבול מכך. הוא לא היה מוכן להישאר ובמשך הזמן המועט שנותר לו תכנן את הבריחה. הוא נכנס לסירה והמשיך לעבוד, לא נותן לגילו לעצור אותו. הוא סידר את החבלים בתושיה שלא הייתה אופיינית לו, נואש להיפרד מהמקום ולהצליח. כאשר עמד לצאת לדרך שמע את קול צעדיה נוקשים על המזח. הוא ידע שאם לא יצליח הוא אבוד, זה יהיה הסוף המוחלט שלו. הוא מיהר לקחת את המשוטים, אבל הן רק הפכו למים בידיו והיא כבר עמדה מולו.

"הולך לאנשהו?" היא שאלה בארסיות והביטה בו במבט שגרם לרבים לשקשק מפחד.

הוא לא ענה, רק השיב לה מבט רגוע.

"אתה רשאי ללכת," היא הפתיעה אותו, "אם תעשה עבורי טובה קטנה..."

הוא לא אהב להשתמש בקסם, אבל הפעם הייתה לדייג הזקן מטרה חדשה ועבורה היה מוכן לסכן את הכל. הוא אחז בתינוקת בחוזקה והתיישב בסירה, מוכן לעזוב את סטוריברוק סוף סוף. הוא הכניס יד רועדת לכיסו והוציא את השעועית. הדבר נראה קטן כל כך, אבל טמן בתוכו כוח רב מדי.

השעועית נחתה על המים כשהעיף אותה ויצרה מערבולת. ככל שגדלה המערבולת כך רעדה הסירה יותר והוא אחז את הדופן הימנית בחוזקה ומלמל לעצמו את מטרתו שוב ושוב.

הדייג התעורר על החוף, שוכב על בטנו וממצמץ בכדי לסלק את החול מעיניו. כשהבין איפה הוא נמצא מיהר אל הסירה וחיטט בין דבריו. הוא ציפה שתבכה אחרי המסע המטלטל, אבל התינוקת ישנה בצרור השמיכות שלה וכאשר אחז אותה בזרועותיו התעוררה. "בוקר טוב," חייך, הביט בפניה ושיחק באצבעותיה הזעירות, "ברוכה הבאה לארץ לעולם לא, אווה."

תגובות

אעאע וואנס אפון אה טיים *~* · 30.06.2014 · פורסם על ידי :Lucifer Morningstar
טוב הפרולוג מעולה ונהדר ואני רוצה פרק המשך. רק הנושא גורם לי להתפאנגירל לגמרי. *~*
בהצלחה בכתיבה! D:

תודה. · 08.07.2014 · פורסם על ידי :TheMadHatter (כותב הפאנפיק)
תודה לך. ^-^
יש לי כבר כמה פרקים כתובים, אני רק צריכה להעביר אותם למחשב.
אני חושבת שאני אפרסם אחרי שיהיו עוד תגובה או שתיים.

אוף · 13.07.2015 · פורסם על ידי :albatraoz
למה ננטש? זה נשמע מאוד מעניין :(

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
93 510 347 105


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007