האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

אנימגוסים ואחד נבדל

הוגוורטס זה מקום שקט לקוסמים, אבל מה קורה שמגיע איש זאב לבית הספר?



כותב: הרמיוני גריינג'ר ;)
הגולש כתב 13 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 2465
5 כוכבים (5) 5 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: R - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: הרפתקאות - שיפ: לא מגלה - פורסם ב: 30.06.2014 - עודכן: 02.07.2014 המלץ! המלץ! ID : 5278
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

ויתור זכויות לג'יי קיי רולינג


היום השני בהוגוורטס, השנה החליטו להקדיש אותו לסיור בטירה. רמוס, ידע שהוא הולך להיות שונה, מכיוון שהוא אדם זאב. הוא עדיין זוכר כיצד בגיל 5 נשך אותו אדם זאב אחד, וכל שנה הוא מסכן את עצמו ואת הציבור. 
אבל רמוס גם פחד בגלל איך שסידרו לו לברוח.
הוא נשען על עץ בחצר, והביט על הילדים. כשהבחין בנערה אדמונית אשר איתו בבית, היא נראתה לו נחמדה וחייך אליה, והיא חייכה בחזרה, אך אז בא ילד אחר, מבית סלית'רין, ואמר: "הוא מהילדים הרעים, לא כדאי לך להתקרב אליו".
רמוס הוא לא היה ילד רע, ההפך הוא הנכון- הוא היה טוב ונחמד. הוא עצם את עיניו והחל להיזכר ביום האתמול:

~פלאשבק~

"בלק סיריוס!" נער עם תלתלים שחורים הגיע והתיישב. "גריפינדור!" צעקה מצנפת המיון.
"פטיגרו פיטר!" ונער קטן ומסודר ניגש והתיישב. "גריפינדור!"
"פוטר ג'יימס!" נער עם שיער שחור ומפוזר ומשקפיים ניגש והתיישב. "גריפינדור!".
"אוונס לילי!" הילדה האדמונית עם העיניים הירוקות הגיעה. "גריפינדור!"
"סנייפ סוורוס!" הנער עם השיער השחור התיישב. "סלית'רין!".
"לופין רמוס!" ורמוס התיישב על הכיסא. "גריפינדור!"
רמוס חייך ורץ אל השולחן. אחרי שהסעודה החלה, אחד הפרופ' קרא לרמוס ואמר לו: "בוא איתי בבקשה" והנער התמים הגיע.
"רמוס, האם זה נכון שאתה הוא אדם זאב?" שאל הפרופ'. "כן, זה נכון" ענה רמוס בקול חנוק מדמעות. הוא פחד שיסלקו אותו. "רמוס, אין לך מה לדאוג. אנחנו לא מסלקים אותך, אבל יש לנו פיתרון איך תהפוך לאדם זאב רחוק מכאן" ענה הפרופ'. "מה הפיתרון?" שאל רמוס בחשש. "יש עץ מכושף בחצר. אנחנו נראה לך אותו. כל לילה של ירח מלא אתה תברח לשם, יש שם מעבר לבית רחוק מאוד. אם מישהו יעקוב אחרייך, העץ יתקוף אותו. הוא לא נותן לאנשים להתקרב, רק אנימגוסים יכולים להתקרב, אבל לא מומלץ, אתה רק תסכן אותם, כי תהיה שם אדם זאב" ענה הפרופ'.
רמוס הנהן ויצא מהמשרד.

~סוף פלאשבק~


"היי, אתה  רמוס, נכון? אני ג'יימס. ג'יימס פוטר, וזה החבר שלי, סיריוס. בא לך להיות איתנו?" שאל ילד אחד, שקטע את מחשבותיו של רמוס.
"אממ, אני? בוודאי" ענה רמוס. הם הסתובבו ודיברו עד שרמוס סיפר את זה, את הסוד. "אז נהפוך לאנימגוסים" ענה ג'יימס ופתח בריצה לכיוון הטירה.


אם אהבתם תדרגו 5 (:
הפרקים הבאים יהיו יותר ארוכים

הפרק הבא
תגובות

המשך...? · 02.07.2014 · פורסם על ידי :ג'יני וויזלי המהממת
את ממשיכה?

זה טוב. · 26.01.2016 · פורסם על ידי :APWBD
זה מגניב, אבל לי אישית הפריעו כמה דברים. קצת הציקה לי הכתיבה של 'רמוס הוא היה...' (סוף פסקה ראשונה), שאני בספק אם זה ניסוח תקין. בנוסף, גם הצירוף 'אני יצליח' בפרק השני די הפריע לי. הפאנפיק עבר ביטוא לפני הפרסום? בנוסף, זה לא לגמרי נאמן למקור, כי בספר נכתב שהערבה המפליקה ננטעה לאחר שרמוס לופין הגיע לבית הספר, בדיוק בשביל המטרה הזו, עוד אי נאמנות למקור היא בחלק השני (אזהרת ספוילר) - לא ניתן להפוך לאנימאגוס כל כך בקלות. חוץ מזה, כשקוראים שמות למצנפת המיון, זה לפיי סדר ה-ABC של שמות המשפחה. אני מצטער אם זה קצת פוגע, אבל זה פשוט קצת הציק לי, אניי אוהב כשזה ממש דומה למקור. לדוגמה, לאחרונה כתבתי פיק שכדי לכתוב אותו בצורה טבה ישבתי ם הספר פתוח כשכתבתי אותו, כדי ליצור אווירה שהסיפור התרחש באמת. אבל מה שכן אהבתי זה את התיאורים של זנב תולע (עוד אזהרת ספוילר). גם בספרים הוא תואר כאחד שמזדנב מאחור, ונגרר מאחורי שאר החבורה. מחכה לפק נוסף!

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
93 510 347 105


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007