האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

הבית הזוכה בתחרות הבתים לשנת ההיפוגריף 2024 הוא...

מסע קסום בזמן

לדמבלדור יש תוכנית כיצד להציל את עולם הקסמים מוולדמורט, מה קורה כשהבת שלו חוזרת בזמן אל תקופת לימודיו של טום רידל ופשוט מתאהבת?



כותב: kineret17
הגולש כתב 11 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 31994
3 כוכבים (3.479) 48 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: R - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: רומאנס - שיפ: הפתעה - פורסם ב: 15.07.2009 - עודכן: 19.12.2009 המלץ! המלץ! ID : 528
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק גמור

פרולוג
הוא היה קוסם מוכשר, מופלא. לא היה אף אחד דומה לו. הוא גם היה שונה מהקוסמים האחרים בעולם הקסמים. הוא היה יכול לשחק עם הזמן, לא היה לו צורך להסתתר כדי לא לראות את עצמו בעבר או בעתיד, אותן המחשבות של אותו האדם היה נשאר בכל זמן שהוא. הוא היה מודע להיותו בעבר או בעתיד כאשר היה שם, אך העדיף שלא להשתמש בזה. הוא פשוט נשאר בהווה. אלבוס דמבלדור היה ידוע בכל עולם הקסמים.
הוא היה טהור דם והיה המבריק מבני גילו. הוא סיים את לימודיו בהצלחה ונשא לאישה ילידת מוגלגים בשם קייט דיימונטס -  ג'ינג'ית חייכנית בעלת עיניי תכלת, המכשפה המוצלחת ביותר שהכיר אי פעם. הם התאהבו בשנה השביעית ללימודם בהוגוורטס ונישאו בסיומה. לא היה אף אחד שהיה מאושר כמותם. אלבוס דמבלדור שחום שיער ותכול עיניים היה המאושר באדם.
ואז הגיעה הבשורה הטובה ביותר שיכול היה לקבל. בשנתם השנייה לנישואים קייט  הודיעה לו בשמחה שהיא בהיריון ושתינוקם עתיד להיוולד בערב חג המולד. אלבוס נשק לה והניף אותה באוויר מרוב שמחה. "אני אוהב אותך." לחש באוזנה. הם לא יכלו לחכות להולדת ילדם הראשון.
שום דבר לא העיד על מה שעתיד היה לקרות. אלבוס וקייט התכוננו להולדת בתם שעתה כבר ידעו שתיוולד להם בת. החדר נצבע בוורוד, העריסה הורכבה, והכול היה מוכן לקראת התינוקת החדשה.
ערב חג המולד הגיע ואיתו צירי הלידה. אלבוס וקייט הגיעו לבית החולים על שם 'הקדוש מנגו' כשלקייט צירים תכופים. כעבור עשרים דקות צווחה קטנה מילאה את חלל האוויר. התינוקת החדשה נולדה. המרפאים בקדוש מנגו טיפלו בתינוקת כשלפתע הבחינו שמשהו לא בסדר עם אמה. אלבוס הביט בעיניי אהובתו נעצמות, נעצמות לעד.
טקס הלוויה היה שקט. מעט אנשים, חברים קרובים ביותר באו לחלוק לקייט כבוד אחרון. אלבוס לא היה מסוגל לומר דבר. הוא לא הצליח להבין עדיין שלא יראה יותר את פניה המחייכות של אהובתו. הוא לא היה מסוגל לדאוג אפילו לבתו. שעות רבות העביר ליד הקבר הבוהק באור השמש. בתו טופלה בידי חבריו, הוריו והוריה של קייט. הדבר היחיד שעשה לגביה היה לתת לה את שמה, אותו שם שרצתה אשתו האהובה לתת לה, אך  במותה נבצרה ממנה ההזדמנות. הוא קרא לה כריסמס על שם החג בו נולדה. חבריו חשבו שזהו שם מוזר ביותר לתינוקת, אך כיבדו את רצונו של אלבוס, וזה פשוט היה שמה: כריסמס דמבלדור.





הפרק הבא
תגובות

תודה=) · · פורסם על ידי :kineret17 (כותב הפאנפיק)

מממש מממש מהמם!!! · · פורסם על ידי :ג'יני הממי
ממש ממש יפה רק שתעית בכמה פרטים כמו ששערו של דמבלדור היה ערמוני ו
כתבתה שהוא היה שחור וגם אביו של דמבלדור היה קוסם.
אבל חוץ מזה היה ממש יפה!!! אני מקווה שגם תמשיך/י ותגמור/י אותו!

כתבתי שחום לא שחור... · · פורסם על ידי :kineret17 (כותב הפאנפיק)
לא ידעתי איך להגדיר את השיער שלו...ובקשר לאבא שלו את צודקת...תודה:)

מהמם · · פורסם על ידי :Make You Believe
מהמם!!!!!!!!!!!!!!!!!!
מי כתב??????????????????
אשמח להיות חברה שלו|שלה.

אוי... · · פורסם על ידי :Roz~
איזה מרי - סו...

יפה ממש · · פורסם על ידי :אחיות הגורל
אבל עצוב...

ממש יפה · · פורסם על ידי :Into The Night
רק שג'יי קיי רולינג אמרה שדמבלדור היה הומו...

באסה... · 03.04.2013 · פורסם על ידי :הרמיוני בלו
וואי. קראתי חלק, כתיבה מדהימה, ומחשב דפוק. אני אשמח אם תוכל לפרסם במקום אחר שיכול להיות שבו אוכל לקרוא, תודה בכל מקרה ;)

דמבלדור לא הומו וג'יי קיי רולינג לא אמרה על זה כלום! · 18.12.2013 · פורסם על ידי :נטע פוטר1703
זה מושלם :) אבל.. האישה באמת מרי סו..

בקשר לתגובה מעלי · 14.01.2021 · פורסם על ידי :לא ידעתי מה לכתוב
הוא כן, אפילו אם תעשי אלבוס דמבלדור- ויקיפדיה תראי שכתוב שהוא כן (חוץ מזה הוא היה מאוהב בגרינדלוולד, ואני חושב שיש תאוריה שהוא מאוהב גם בהארי, אבל אני לא בטוח)

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
8236 21360 21315 21391


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007