האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

אל, חרטומה, ומה שקרה.

הצעת הנישואים של אנוביס לסיידי (:



כותב: Fangirl Potter ϟ
הגולש כתב 2 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 1595
5 כוכבים (5) 2 דירגו
פיקצר
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: משפחת קיין - זאנר: אממ.. רומנטיקה ? - שיפ: אוניבס/ סיידי - פורסם ב: 03.07.2014 המלץ! המלץ! ID : 5294
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק גמור

אנוביס פסע עם סיידי ברחובות ניו אורלינס הלילית. היום זהו יום הולדתה ה19 של סיידי, והיא נראתה יפהפיה מתמיד.

שערה הבלונדיני הארוך נצבע בפסים שחורים, והיא לבשה שמלה דקיקה בצבע לבן עם מלמלה עדינה בקצוות. אנוביס לבש לכבוד האירוע את החליפה היפה שלו שהיא כל כך אהבה. מכיוון שסיידי אינה בת אלמוות כמוהו, הוא תמיד שינה את מראהו לפי גילה, ולכן עכשיו נראה גם הוא בן כ19,לקראת ה20,כדי להיות כמוה.

הוא אחז בידה הקטנטונת. הוא תכנן לה את הערב בצורה מושלמת. הם התקרבו לגן וורדים מקסים שהיה מואר בצורה מהממת בזכות אור הירח.הם התיישבו על ספסל, והאזינו למוזקת הג'אז שהתנגנה חלושות במרחק כמה רחובות מהם, אך עבורם לא היה איש בעולם.

רק סיידי ואנוביס,ידיהם האוחזות אחת בשניה ואור הירח שהאיר אותם. הוא הביט בעיניה. היא הביטה בעיניו. הוא אחז בידו את פניה, ורכן לנשק אותה. היא חיבקה את גרונו ביד שלא הייתה שלובה בידו. האוהבים המאושרים.

סיידי ואנוביס. רק הם בעולם. רק הם, והכל כבר חסר משמעות. הם התנתקו אחד מהשניה. "אני אוהב אותך" אנוביס אמר לה בחיוך " יום הולדת שמח,סיידי". היא חייכה את החיוך היפה שלה שהוא לא יכל בלעדיו. היא הייתה הדבר היפה ביותר שראה מעודו. הוא אהב נשים לפני כן,הוא לא בילה 5000 שנים בודד, אבל בכל זאת, רק כשפגש את סיידי ידע אהבה מהי. כשהוא אמר לה שהוא אוהב אותה, הוא התכוון לכך בכל נימי גופו, בכל לבבו ובכל רגשותיו. "אני אוהבת אותך גם" היא אמרה לו, והביטה בעיניו. לפתע, הוא הרפה מידה. היא הביטה בו בבלבול. אך הוא ידע, הנה הזמן המושלם.הנה הרגע. התזמון המושלם.

הוא הוציא קופסא קטנה מכיסו, רכן לפניה, ופתח את הקופסא. בתוכה, נמצאה הטבעת היפה ביותר שסיידי ראתה. זהובה, עם יהלום שחור במרכזה. יהלומים רגילים, קטנים יותר, עיטרו את סביב היהלום הגדול. היא הייתה המומה. "סיידי קיין, אני אוהב אותך, יותר מכל דבר שאהבתי כל חיי." הוא התחיל לומר, וגימגם במקצת. למה היה חייב לגמגם ברגע כזה? הוא השתלט על עצמו והמשיך, " אני אקריב הכל למענך, תמיד אוהב אותך ואהיה שם בשבילך.את הכל בשבילי. הכל.התינשאי לי?" בבכי מאושר היא קפצה עליו וחיבקה אותו. "אז אני מבין שהתשובה היא כן?" ציחקק אנוביס בעודם מתנשקים לאור הירח, אבל הפעם, היה בזה משהו אחר. זה היה יותר משמעותי מכל נשיקה שלהם, מכל חיבוק ומכל "אני אוהב אותך" שחוו יחד.

סיידי קיין, עכשיו היא אשתו, והוא בעלה, ויחד, הם יהיו מאושרים לנצח. ואפילו המוות לא יפריד ביניהם. האהבה שלהם הייתה חזקה מכל דבר אחר בעולם. והוא ענד את הטבעת לאצבעה. הם החזיקו את ידיהם, ויחד שבו לטייל בניו אורלינס, ותיכננו את עתידם המאושר, יחד, הוא והיא.

הוא והיא.

ורק הם היו היחידים בעולם.

תגובות

באמת יפה. · 14.08.2014 · פורסם על ידי :ניר כהן
זה מדהים!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! הכתיבה מדהימה וגם הנושא ואני מאוד בררן בדברים כאלה אז אני לא אומר סתם כי זה באמת מדהים!!!!!!!!!!!!!!!!!!

יפההה · 20.01.2015 · פורסם על ידי :גיליסולו
מדהים!!!
רק, ידעת שאנוביס ווולט חיים בגוף אחד (בגוף של וולט) והם/הוא אומר/ים שיקראו לו/להם וולט סטון ולא אנוביס.
חוצמזה, מדהים!!!

וואו · 24.04.2015 · פורסם על ידי :קורניליה פונקה
זה ממש יפה, מרגש, נחמד, ומדהים!

נהדר! · 03.05.2015 · פורסם על ידי :Daughter of Hades
מרגש מאוד , עם תיאורים מוצלחים וכתיבת מחשבות נהדרת (המחשבות של אנוביס)

וואו · 18.08.2016 · פורסם על ידי :דניאל120
ממש אהבתי
אבל ממש
הכתיבה יפה וזורמת

יפה! · 20.08.2019 · פורסם על ידי :פרסי ג'קסון ואנבת' צ'ייס
אהבתי :)
הצלחת לקלוע למחשבות של אנוביס, אני לא בטוחה שאני הייתי מצליחה לעשות את זה טוב כל כך! מרגש, אני מתה ;)
זה הסוף שתמיד רציתי שיהיה לסדרה! :')

אין אנוביס · 09.02.2021 · פורסם על ידי :Meg.f.w
את לא זוכרת שהוא וולט התמזגו?

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
93 510 347 105


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007