האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
HPortal מאחל חג עצמאות שמח!
מממנים


Merry Christmas

תלמידי השנה השביעית בהוגוורטס מארגנים נשף חג מולד. מגי חולמת שג'יימס יזמין אותה לבוא איתו, אך חברותיה אומרות לה שהיא מבזבזת חלומות. מה יקרה?



כותב: Ophelia
הגולש כתב 15 פאנפיקים.
פרק מספר 2 - צפיות: 3648
5 כוכבים (5) 1 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: רומאנס. נדמה לי. - שיפ: סוד! - פורסם ב: 04.07.2014 - עודכן: 01.08.2014 המלץ! המלץ! ID : 5296
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

פרק ראשון - קלואי היקרה

 

"היום בערב! היום בערב!" זימרה מגי, שנכנסה לחדר המעונות מאושרת.

"מה קרה?" שאלה קלואי, ששכבה על מיטתה, עטופה בכילות, וקראה ספר. מגי בהתה בה בתדהמה.

"המסיבה! מסיבת חג המולד של הבוגרים... מה אתן אומרות, עוד יש מצב שג'יימס יציע לי לבוא איתו?"

קלואי גלגלה עיניים, והחליפה חיוכים עם איזבל, ששכבה על המיטה הסמוכה.

"הבחורה הזאת מטורפת," לחשה איזבל. "מה היא מוצאת בג'יימס פוטר?"

מגי, שהייתה בעלת אוזניים חדות במיוחד, שמעה את דבריה של איזבל והביטה בה בכעס.

"מה אני מוצאת בג'יימס פוטר?" צעקה. "תסתכלי עליו! ברגע שתסתכלי עליו את תראי בדיוק מה אני מוצאת בו! ושתדעי, איזבל, אני לא היחידה ש – טוב – מתה עליו. החברה הכי טובה שלך, קלואי, לא בדיוק חפה מפשע."

קלואי פערה את פיה בתדהמה. "אני?!" שאלה. "זה שאנחנו מכירים מגיל אפס לא אומר שאני מאוהבת בו! אני מכירה אותו רק כי – "

"כי ההורים שלך הרגישו שתאהבי אותו כשתגדלי," אמרה מגי בניצחון. קלואי גיחכה, המומה.

"לא! זה כי אבא שלי היה הקפטן של אבא שלו בקבוצת הקווידיץ' הראשונה שהוא שיחק בה. ואמא שלי הייתה פעם החברה של אבא של ג'יימס!"

מגי הנהנה, ושלחה לקלואי מבט שאמר "כן, ברור."

לצערה, קלואי הסמיקה.

"ואיך זה שאחרי כל אימון קווידיץ' את חוזרת אדומה לגמרי?" הקשתה מגי, שכן ג'יימס וקלואי שיחקו שניהם בנבחרת הקווידיץ' של גריפינדור.

"חם לי!" מחתה קלואי.

"תירגעו, בנות," אמרה איזבל.

"צודקת." מגי התעשתה על עצמה. "אין לי זמן להתווכח. אני צריכה לבחור מה ללבוש."

דפיקה חלשה בדלת נשמעה. בנות השנה הרביעית בגריפינדור הסתכלו עליה מיד.

"מי שם?" קראה מגי. הדלת נפתחה, והן ראו בפתח נערה ג'ינג'ית צעירה – תלמידת שנה שנייה, לפי המראה.

"מה את רוצה?" שאלה מגי בגסות.

הנערה הסתכלה עליהן.

"אני מחפשת את קלואי ווד, משנה רביעית בגריפינדור. זו אחת מכן?"

הבנות שתקו.

"זו אחת מכן?" חזרה הנערה.

"כן, אני." קלואי הזדקפה.

"יש לי הודעה למסור לך, מאח שלי," אמרה הנערה. קלואי קמה, והנערה הושיטה לה מעטפה.

"איך קוראים לך?" התעניינה קלואי, מנסה לפצות על התנהגותה של מגי, שנשארה בפנים זועפות.

"אני לילי," אמרה הנערה. "ואני באמת צריכה ללכת עכשיו. לילה טוב."

היא נעלמה במורד המדרגות.

"אני יודעת מי זאת!" קראה אחת מהשותפות האחרות בחדר, לבנדר.

"זו לילי פוטר."

מגי פערה את עיניה. "אם זו לילי פוטר, אז אח שלה הוא..."

"ג'יימס פוטר," אישרה קלואי, שקראה בינתיים את ההודעה שלה. "אבל ההודעה לא ממנו. אח שלו, אלבוס, הזמין אותי לבוא איתו למסיבה הזו בערב."

מגי פערה את פיה בהפתעה.

"את - אלבוס פוטר - הערב - במסיבה - מה?!"

קלואי הושיטה למגי את המכתב, שהחלה לקרוא אותו בקול רם לשאר הבנות.

"קלואי היקרה-" מגי עצרה, וזקפה את גבותיה בחיוך של ניצחון. לבנדר חטפה ממנה את הדף.

"קלואי היקרה," אמרה לבנדר. "הייתי רוצה לדעת אם תרצי לבוא איתי הערב למסיבת חג המולד שמארגנים תלמידי השנה השביעית. שלך, אלבוס."

"מה את אומרת?" התפרצה מגי ברגע שלבנדר סיימה לקרוא. "לגבי מה?" שאלה קלואי, מבולבלת.

מגי נאנחה. "מה תעני לו? את הולכת איתו, או לא?"

קלואי חשבה רגע. "אני מניחה ש – אני – אלך," אמרה באיטיות. מגי נראתה מאושרת. 

"אם את יוצאת עם אח שלו, אולי ג'יימס ישים לב אלי! אני לא מאמינה! לכי להתקלח. אני והבנות נסדר הכל."

הפרק הקודם הפרק הבא
תגובות

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
233 980 687 355


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007