האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

מארב בקבר-ההמשך של מארב במוזיאון!

ג'ון יוצא שוב לשמור על אוצר לאומי,אבל הפעם על קבר מצרי,אה,והוא גם לבד.
אחרי שבן נהרג הוא לא רוצה להיות עם שום שותף אחר,האם הוא יתחרט?



כותב: פרד 2
הגולש כתב 3 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 951
פיקצר
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: אין - זאנר: מתח,פעולה,קומדיה - שיפ: ג'ן - פורסם ב: 04.07.2014 המלץ! המלץ! ID : 5297
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק גמור

ג'ון ירק על הרצפה.

הוא נזכר שלפני שנה הוא היה פה בסיור מודרך.

הוא זכר איך המדריך קשקש משהו על המלך אמנחותפ הראשון.

הוא נזכר איך הוא ובן צחקו על המדריך הזה,הוא נזכר שבן כבר איננו.

הוא ידע לפי המידע שנתנו לו במשטרה,שפה השודדים מהמוזיאון יפרצו לפה בחיפוש אחרי הקבר וכלי הזהב שבו.

הוא נכנס אל תוך המבנה,והסתכל על כל כלי הזהב בפנים.

הוא לקח קורס מזורז בדת המרית לפני שבא לכאן,לכן הוא ידע שהפסל זהב עם ראש התן הוא של האל אנוביס,אל הקבורה והמוות המצריים.

הוא עבר על פני כדי זהב,ענקים עם אבני חן נוצצות,צמידים וכדי משקה,עד שהגיע לדבר הגדול.

ארון הקבורה של המלך אמנחותפ הראשון,שמת לפני 2000 שנה.

הוא הסתכל על תצוגה שעניינה אותו יותר,תצוגת כלי נשק מצריים.

הוא חלף ליד חרב מעוקלת שנדמה לו שקראו לה חופש' או משהו כזה.

בום!,ג'ון קפא והסתובב לעבר הרעש,הוא ראה איש לבוש שחורים עם אקדח בידו,שהיה מכוון אליו.

ג'ון אפילו לא חשב,הוא חטף מגן מהתצוגה וחסם את היריה,שפגעה בקיר ועשתה בו חור.

הופיעו עוד חמישה אנשים,כולם החזיקו אקדחים,חוץ מהיורה שזרק את האקדח וחטף סכין זהובה מהמתלה.

"פראייר"אמר ג'ון לפולש והוסיף:"חנית יותר טובה!"וחטף כידון עתיק מהתצוגה לידו,וזרק אותו.

הוא פגע באחד מהפולשים שנפל,וצפה באחרים שחטפו לידם נשקים מצריים שונים.

הוא חטף חופש' אחת וקפץ על אחד מהפולשים שהחזיק בידו קשת מעץ.

האיש ניסה לחסום אותו עם הקשת אבל נסיונו כשל,החרב פצחה את הקשת ופגעה בחזהו,הוא נפל באנקה ושמט את הקשת השבורה מידו.

ג'ון הרים את מבטו וראה שהוא מוקף בפולשים שנותרו,חמושים בכידונים ומגנים מקיפים אותו.

הוא איבד תקווה,"עוד מעט אני מצטרף אליך בן"הוא לחש לחלל האוויר,פולש אחד הניף את כידונו...

בום!,הפולש נפל על הרצפה כשבגבו נעוץ חץ צבעוני,כל האחרים היו המומים,מי עשה את זה?.

ג'ון הוריד את מבטו והוא ראה את ג'ק,חבר מהיחידה שלו,עם קשת ביד,מותח עוד חץ בקשת כשהוא צועק מסיבה לא ברורה:"לולולולולולולולולו!!".

בעזרת ג'ק,גון הצליח לחסל את הפולשים,וכשהם התנשפו,מותשים ג'ון שאל את ג'ק:"אתה רוצה להיות השותף שלי?".

"כן!"ענה ג'ק בהתרגשות.

שניהם לחצו ידיים וג'ון הציע לג'ק סיגריה משובחת.

תגובות

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
93 510 347 105


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007