האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

נשיקה ראשונה

הפאנפיק מספר על מערכת היחסים המורכבת שבין דראקו מאלפוי לבין ג'יני וויזלי, אבל כמה מורכבת יכולה להיות מערכת יחסים בין שני אויבים מושבעים?



כותב: ברי (הרמיוני) פוטר
הגולש כתב 7 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 19823
5 כוכבים (4.933) 15 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: R - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: רומאנס/ הומור / מתח - שיפ: דראקו/ג'יני , הארי/ג'יני , רון/לבנדר , הרמיוני/רון מרומז - פורסם ב: 08.07.2014 - עודכן: 05.06.2017 המלץ! המלץ! ID : 5310
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

 

פרולוג

נקודת מבט מאלפוי:

"מה אתה רוצה ממני?" 

"רק רציתי להסביר את מה שקרה בסעודה היום" 

"אני לא צריכה את הטובות שלך, עוף מפה!"

"וויזלי, תישקלי מילים לפני שאת מוציאה אותם מהפה המסריח שלך!" עניתי לה, והתקרבתי אליה בכעס.

"סליחה? הפה שלי? 'אדון חושב את עצמו' מאלפוי, תחשוב פעמיים לפני שאתה אומר עליי משהו רע כשעליך יש כל כך הרבה!" אמרה, מתקרבת גם היא אליי.

"הצחקת אותי וויזלי, אבל בבקשה תפסיקי לדבר, הריח הורג אותי!" גיחחתי מהבדיחה המדהימה שלי והתקרבתי אליה עוד קצת, הפנים שלנו היו ממש קרובים.

"וואו! איזה מצחיק אתה! יכול לעשות סטאנד אפ!". "זה משהו של מוגלגים.." אמרה לאור המבט השואל שלי.

"ואת זה למדת מאבא שלך בוגד הדם הזה נכון?" 

"אולי אבא שלי חובב מוגלגים, אבל אבא שלך אוכל מוות! וככה גם אתה וכל המשפחה שלך, אתם דוחים, אתם פועלים באנוכיות ואתם - "

 

וואו! הוויזלית הזאת לוהטת כשהיא כועסת, כנראה שמשהו קרה לי, כי מצאתי אותי תומך בגופה ביד אחת, ויד שנייה מחזיקה את פניה הבהירות והטהורות, שפתיי דבוקות לשפתיה הרכות והחלומיות.

זו הייתה הנשיקה הכי טובה בחיי, הרגשתי משהו, שפתינו היו מחוברות וההרגשה היתה שהיא תימשך לעד, שלעולם לא נתנתק. אני רציתי לנשק אותה עוד ועוד, לעשות אותה נשיקה הכי לוהטת שקיימת, דחפתי את שפתיי ברכות, את הלשון הזזתי בתנועות המושלמות ביותר שאפשר לבקש, לא חדות מדי ולא רכות מדי. ידעתי שזה ידליק אותה כי היא גם נתנה לי תרגילים מקצועיים עם הלשון. זה היה רגע קסום.

 

נקודת מבט ג'יני:

לא ידעתי איך לענות לו ופתאום מצאתי את עצמי מנשקת אותו, לא שזה הפריע לי, בזמן האחרון לי ולמאלפוי קורים המון דברים מוזרים ביחד. אני חושבת שקצת נדלקתי עליו, ועכשיו אני בטוחה שנדלקתי עליו.

הוא יודע איך לנשק בחורה זה בטוח, הוא היחיד מבין כל בני הזוג שיצאתי איתם שבאמת הרגשתי שמנשיקה אפשר להתמוסס כל כך.

הלשון שלו נמצאה בדיוק במקום המתאים, וידעה מה לעשות באלגנטיות, ככה שגם אני נתתי קצת מעצמי. הידיים שלו עמדו במקום מתאים, הן אחזו בי, אחת תומכת בגופי והשנייה מחזיקה את פני קרובות לפניו, למקרה שארצה להיפרד פתאום, למרות שההרגשה הייתה שלעולם לא ניפרד מהנשיקה הלוהטת הזו.

הרגשתי כל כך הרבה רגשות באותו הרגע, מצד אחד כעסתי עליו, כי לפני רגע רבנו, מצד שני אני כל כך מאושרת, הוא היחיד שמבין אותי באמת, הוא מכיר אותי כניראה יותר ממה שחשבתי. הוא ידע שאם יבוא עם פרחים על ארבע אני לא ירצה אותו, אבל אם הוא יבוא במלחמה, כמו שבא, טוב, תראו לאן הגענו.

לפתע הבזק אור חלף על עיני, פקחתי אותן במהירות והתנתקתי מדראקו.

 

"הרגשת את זה?" שאלתי, סמוקה ומבוהלת.

"הרגשתי את מה? את זה שסוף סוף מצאתי עם מי אני צריך להיות, את זה שאני מרגיש אהבה, את לא יודעת מה אני מרגיש כרגע, ואני רוצה שתדעי! ג'יני וויזלי, את חשובה לי. בזמן האחרון אלו לא סתם רגעים מביכים שעוברים ביניינו, זה היה חיזור. אני רוצה אותך, שתיהי שלי, וידעתי שאני חייב לעשות משהו אחר מכל שאר הבנים יצאת איתם, כדי שגם את תרצי אותי, אז גם היו פעמים שריגלתי עלייך, אל תיכעסי, אבל את יודעת שלפעמים עושים דברים קצת מוזרים כשמאוהבים, אז עכשיו את יכולה לקבל אותי כמו שאני, בלי פרחים או בונבוניירות, זה אני דראקו שאוהב לרדת על ילדים, להעליב אותם ולהרגיש טוב בהכל. אני שמח שהסכמת לדראקו הזה" אמר לי מאלפוי רוכן לעוד נשיקה.

הפנתי את פניי, הרגשתי כל כך לא בסדר עם עצמי בגלל זה.

"אני לא מבין אותך. באמת. אני פתחתי את הלב שלי בפנייך ואת פשוט.. זרקת את זה!" אמר לי דראקו, הוא נראה פגוע, וזו זכותו. אני לא יודעת מה עבר עליי, למה אני כזו טיפשה?

"עזבי, כניראה זה היה משהו חד פעמי שלא היה צריך לקרות." אמר והחל בדרכו חזרה לטירה. היער האסור היה קודר מתמיד, והוא לא היה הדבר היחיד שניראה לי קודר, ככה הרגשתי שהיה גם הלב שלי.

 

                                                                                                                                                                                                                                      

 

פרק ראשון!! אשמח לתגובות! 

הפרק הבא
תגובות

תגובה · 10.07.2014 · פורסם על ידי :הרמיוני האחת והיחידה XD
כמו שכבר אמרתי קודם- זה ממש מעניין ומותח!

ממש יפה · 28.07.2014 · פורסם על ידי :ג'יני ולונה הנסיכות
תמשיכי

וואו.. · 29.07.2014 · פורסם על ידי :Luke Robert Hemmings
זה מעולה!
את כותבת מדהים ויש לך רעיונות מעולים ^^

מדהים!!!!!!!!!!!!!!! · 04.08.2014 · פורסם על ידי :אלבוס דמבלדור ומסדר עוף החול
ממש לא צפוי.
את כותבת מדהים!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

איכס! · 28.08.2014 · פורסם על ידי :לונה המקסימה
למה ג'יני נישקה לעזאזל את מאלפוי? איכס!!!

לונה המקסימה, את צודקת! · 03.09.2014 · פורסם על ידי :Panic! At the Disco
לונה המקסימה, את גאון!
חוץ מזה, מושלם! נרשמתי לעדכונים!
זאת לפחות הפעם המאה שאני קוראת את זה....
(ככה אני מעבירה את הזמן עד שברי (הרמיוני) פוטר כותבת עוד פרק...)

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
93 510 347 100


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007