האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

הבית הזוכה בתחרות הבתים לשנת ההיפוגריף 2024 הוא...

ג'יימס פוטר



כותב: idanr
הגולש כתב 1 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 3505
3 כוכבים (3) 7 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: R - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: מתח - שיפ: ג'ן - פורסם ב: 19.07.2009 - עודכן: 14.04.2010 המלץ! המלץ! ID : 538
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

”קדימה אבא, אני יפספס את הרכבת להוגוורטס!“ אמר ג’יימס בעצבים. ”בסדר חמוד יצאנו, ג’יני את באה?“ אמר הארי/ ”כן יקירי.“ אמרה ג’יני. 
”ג’יימסי לקחת הכל?“ אמר הארי כשהגיעו לתחנת הרכבת. ”כן אבא, די כבר!“ רטן ג’יימס. ”טוב להתראות חמוד!“ אמרה ג’יני ”ואל תשכח לתת את העוגיות לנוויל ולמסור לו את אהבתנו“ הוסיפה.
”אמא, איך אני יכול למסור לפרופסור לונגבוטם ’אהבה’?“ אמר ג’יימס ”מה הבעיה הוא חבר משפחה שלי ושל אמא“ אמר הארי בחיוך.
”ג’יימס, בוא רגע אני רוצה להגיד לך משהו!“ אמר הארי. ”כן אבא?“ ענה ג’יימס. ”תקשיב, השנה הזאת עלולה להיות מוסכנת לך“ לחש הארי בכדי שג’יני לא תשמע ותדאג, ”יכול להיות שאוכלי המוות יינסו לנקום את מות אדונם ולכן תשמע לכל מה שיגידו לך המורים ואל תעזוב את שטח הטירה!“ הוסיף הארי.
”אוקיי אבא“ אמר ג’יימס. ”אתה מבטיח לי?“ שאל הארי ”כן אבא…“ ענה ג’יימס.
”טוב, להתראות ג’יימס ונסיעה מהנה!“ אמר הארי בחיוך. ”תודה אבא, להתראות“ אמר ג’יימס לפתע נשמעה הרכבת ”טוב אמא אני חייב לזוז ביי, ביי אבא.“ אמר ג’יימס ”ביי“ אמרו ג’יני והארי כאחד וחייכו אחד לעבר השני.
הרכבת הייתה גדולה מאוד והיו בא הרבה מאוד מקומות באחד הקרונות ראה ג’יימס ילד בהיר עם שיער שחור. ”אפשר לשבת?“ שאל ג’יימס בהיסוס. ”כמובן!“ ענה הילד וג’יימס התיישב לידו. ”מהו שמך?“ שאל ג’יימס. ”דין, דין טופסר ואתה?“ שאל דין. ”ג’יימס פוטר“ הבן של הנבחר? ”כן“ ענה ג’יימס בהיסוס קל. ”וואו!“ אמר דין ”אביך הביס את וולדמורט!“ הוסיף. ”כן“ ענה ג’יימס. ”יש לי פה שרביט סבא רוצה?“ שינה ג’יימס את הנושא ”לא תודה, פעם לא הפסקתי להקיא שבוע בגללם!“ אמר דין. לפתע נשמעה נקישה על דלת הקרון. ”כן?“ ענה ג’יימס. הייתה זאת בחורה ג’ינג’ית ורזה ”אפשר להכנס?“ שאלה. ”כן,יש פה עוד שלושה מקומות“ אמר דין. ”מה הוא שמך?“ הוסיף. ”גבריאלה ביגפוט“ ענתה. ”נעים מאוד אני דין טופסר וזה ג’יימס פוטר“ אמר דין. ”פוטר פוטר?“ שאלה. ”כן כן, בנו של הנבחר!“ ענה לה דין במקום ג’יימס. ”אתם יודעים?“ אמרה. ”שמעתי שהבן של מאלפוי לומד איתנו בהוגוורטס, ליאו מאלפוי“ אמרה בהיסוס. ”שמעתי על זה גם“ אמר דין. ”אתם יודעים שמאז שזה שאין לנקוב בשמו מת עלה במקומו לוציוס מאלפוי והוא מחפש לנקום את מות אדונו“ אמרה גבריאלה ”זה אומר ש…“ התחיל דין ”בדיוק!“ קטעה אותו גבריאלה. ”מה? אני היחיד פה שלא הבין?“ קפץ ג’יימס. ”ג’יימס“ אמר דין ”מאלפוי רוצה…“ התחיל דין בשנית ”מה שדין מנסה להגיד לך זה שאתה הנקמה שלו!“ אמרה גבריאלה. ”זה אומר שלוציוס מאלפוי יינסה להרוג אותי?“ שאל ג’יימס. ”לא רק זה, בנו, דראקו עומד לצידו ואני לא אתפלא עם גם נכדו, ליאו יינסה לגשש“ אמרה גבריאלה. כולם שתקו וחשבו על השיחה שליוותה אותם במהלך הנסיעה. ”כולם לרדת! הגענו!“ צרח אחד התלמידים.

הפרק הבא
תגובות

יפהה!! · · פורסם על ידי :dambelari
תמשיך!!!

ממש יפה!!! · 14.04.2010 · פורסם על ידי :ayk
ממש יפה אבל צריך יותר רקע על החיים שלה ליפני שהם היגיעו להוגוורטס

אהמ- אהמ??? · 15.04.2010 · פורסם על ידי :עפריקי
ת'אמת? לא.
לא רוצה להעליב... אבל עד פה זה פשוט גרוע. מצטערת.
קצר נורא, חיייייייייב בטא, לא מבינים כלום, את ממש מצנזרת, לא כתוב במיוחד בכישרון, למרות שיש מצב שהרעיון טוב, איך הם הגיעו כ"כ מהר למסקנה שהוא רוצה לרצוח אותו...
עד פה... פשוט.. לא יודעת. לא טוב. ממש מצטערת.
אבל אני לא סתם אומר "מדהים! המשךךך!" אם זה לא כזה.
סורי. אני יודעת כמה זה כואב. אבל אני פשוט לא יכולה לשקר...:(

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
53 285 302 100


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007