האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

הימים אחרי מותו של פרד וויזלי

איך כל אחד מבני משפחת וויזלי מתמודד עם מותו של פרד.



כותב: lieldotan
הגולש כתב 5 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 3197
5 כוכבים (5) 11 דירגו
פיקצר
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: טרגדיה - שיפ: היני, ררמיוני - פורסם ב: 27.07.2014 המלץ! המלץ! ID : 5380
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק גמור

 

"ג'יני" הארי לחש.

הוא הסתובב אליה במיטתם הגדולה וניגב את דמעותיה בעזרת ידיו, ולא בעזרת לחש.

"פרד" מלמלה ג'יני. מאז מותו של פרד היו לה התפרצויות בכי כאלה. תמיד הארי ידע איך להרגיעה.

אך הפעם גם הארי בכה. היא ראתה את הדמעות זולגות על לחייו.

הם בכו ביחד עד שנרדמו.

 

---

 

גברת וויזלי חשבה להתקשר לפרד וג'ורג', לבדוק איך החנות מתקדמת.

אבל אז נזכרה שפרד מת. ג'ורג' אמר שיחזור לחנות, לא ברור מתי. הוא עכשיו בבית משפחת וויזלי.

במקום להתחיל לבכות על פרד כמו בכל פעם שנזכרה בו, היא עלתה לחדרם של פרד וג'ורג'.

'לא.' היא תקנה את עצמה. 'חדרו של ג'ורג''.

מחדרו של ג'ורג' נשמעו קולות בכי עמומים. היא מצאה אותו שוכב על מיטתו שפניו פונים לכרית.

היא לקחה את הכרית, ניערה אותה מהדמעות שנחו עליה והקימה את ג'ורג'.

פניו היו חיוורים, עיניו היו אדומות ונפוחות מבכי, בגדיו מלוכלכים וניכר היה שרזה מאוד.

"די, די" אמרה גברת וויזלי ברכות.

ג'ורג' נשען עליה. היה ניכר שעולמו קרס.

 

---

 

פרסי הלך לישון בדירה שלו באותו הלילה. הוא היה צריך להיות לבד. בלי שיאמרו לו שזה לא אשמתו.

מה לא אשמתו? מותו של פרד? כן, בטח.

לפחות השלמת איתו – בקע קול מתוך בטנו, שאליה לא הוכנס אוכל ימים שלמים.

אבל עכשיו הוא מת. למה הוא לא מת? למה דווקא פרסי נשאר בחיים? פרסי, שכולם כ"כ סבלו בגללו?

פרסי התחיל לבכות אל המראה. מראהו היה מעוות. זה היה כאילו שהפך לאיזה גמדון בית רזה במיוחד ואומלל במיוחד. גם מבפנים וגם מבחוץ – כך לפחות הרגיש.

 

---

 

רון בכה, הרמיוני בכתה, ושוב רון בכה- זו הייתה השגרה שלהם.

לפחות היה להם זה את זה- חשב רון. בלעדיה, היה מעדיף להתאבד.

הרמיוני הרגישה שרון מתחיל להתרחק ממנה, וגם היא ממנו. שניהם בכו ללא הפסקה.

בבוקר שניהם קמו לציוץ הציפורים. הרמיוני נישקה אותו ארוכות. הוא הרגיש שהיא מנסה להתקרב אליו, אבל כל פעם שהרגיש שזה בסדר- הוא התחיל לחשוב על פרד, ועל כמה שמותו היה בגלל רון.

 

---

 

ביל עבד עכשיו כמעט כל הזמן. העיקר להתרחק מהמחשבות על פרד. היה נדמה לו שאפילו הגובלינים מתחילים להבין אותו.

לפעמים, שהחזיק את ידה של פלר, הרגיש כמה זה לא בסדר כלפי פרד והתחיל להרחיקה. אבל לרגע לא חשש שפלר תעזוב אותו. היא הבינה, בניגוד לכל מה שהאחרים חשבו. והיא גם בכתה, איתו, בלילות.

ביל התחיל לדאוג בקשר לרון ולג'יני. שניהם היו הכי קטנים במשפחה. מה קורה להם עכשיו? במיוחד רון- הרי הוא נכח במוות של פרד. הוא כ"כ דאג לכולם.

 

---

 

ארתור עבד ימים ולפעמים גם לילות במשרד הקסמים. כשלא עבד בלילות הוא ניחם את גברת וויזלי ולפעמים גם בכה. אבל תמיד, תמיד הוא בכה בליבו. הוא ניסה לדבר עם רון ופרסי. שניהם נכחו במותו של ג'ורג', ונראה שהמוות השפיע עליהם מאוד. שניהם הסתגרו מפניו פתאום, לא דיברו, לא התקשרו בטלפון המוגלגי, לא ביקרו- כלום.

 

---

 

צ'ארלי המשיך לעבוד עם הדרקונים למרות מה שקרה. שלא עבד, והיה בקראוון המוגלגי הקטן שלו- הוא בכה ארוכות עד שנרדם. אבל היה אסור שידעו. מה שחסר למשפחתו זה עוד מתאבל חסר מנוח.

הוא נשם עמוקות, לא, אסור לו להתקשר למשפחתו ולפרוק בפניהם את רגשותיו, רק חסר לו שאימא שלו תדע.

 

 

תגובות

וואו · 28.07.2014 · פורסם על ידי :Demons
יש משהו נורא יפה ועדין בפאנפיק הבוסרי הזה, משהו נורא לא חד מבחינת הכתיבה ואם זאת פשוט שובה לב. יש כאן הרבה מקום לשיפור, אני לא אשקר, הניסוח של המשפטים זקוק לעוד חידוד ואני חושבת שבטא יכול לעשות פס פלאים, אבל בסך הכול, התוכן עצמו בשילוב המילים הפשוטים פשוט שבו את ליבי.
ההצגה של הבכי הייתה יפה, להראות כאילו כולם בוכים, למרות שהייתי מציעה לאר כול דמות בדרכים שונות, להיראות את הייחוד שלה בתור בוכה ולא אותה כחלק מהקבוצה הבוכה.
חוץ מזה, נורא אהבתי שני דברים:
1.הסוף, כמובן. "אבל היה אסור שידעו. מה שחסר למשפחתו זה עוד מתאבל חסר מנוח." גם השורה האחרונה הייתה יפה אבל זאת באופן יוצא דופן. אני חושבת שהיא צריכה לחתום את הפיקצר. נקודת המבט הכאובה הזאת של "אני רק עוד מישהו שרוצה להתפנק, למשפחה שלי יש דברים יותר חשובים לעשות. אסור לי להכביד עליהם". זה היה ממש יפה ואני חושבת שדי מתאים לדמות של צ'ארלי שבאמת נוצר איתה איזה מרחק.
2. מה שאהבתי היה דווקא משהו שאני חושדת שהוא טעות. " "די, די" אמרה גברת וויזלי ברכות./ פרד נשען עליה. היה ניכר שעולמו קרס." במשך כול הקטע הקצר ישנו החזרה על הבלבול הזה "פרד וג'ורג'? לא - רק ג'ורג'". הבלבול ל"רק פרד" היה נורא מתבקש והאמת שיפה. אם תחליטי לעבור ולערוך את כול הטעויות הייתי מציעה להשאיר את זאת כמו שהיא.
חוץ מזה, אהבתי בסך הכול, יש הרבה מקום לשיפור, להאריך, להוסיף תיאורים, לעבור לעומק, אבל מה שיש הוא טוב.
תמשיכי לכתוב ולהשתפר!

בוכה · 28.07.2014 · פורסם על ידי :מארי-לו לונגבוטום
עכשיו גם אני מתחילה לבכות!:'(

:( · 28.07.2014 · פורסם על ידי :ליאורפוטר2
זה כ"כ עצוב:( אני רצה לבכות:(

הערה · 28.07.2014 · פורסם על ידי :roz Weasley
התכוונת בהקדמה פרד וויזלי לא ג'ורג'

המשך דחוףףףףףףףף · 29.07.2014 · פורסם על ידי :פרופסור מקונגול
סיפור עצוב תמשיכי אבל תעשי קצת שמח! כי אני בעצמי בקושי התבגרתי כשהוא וזה נגע לי מאוד! תודה!

אני מסכימה עם נוט יור ביזנס · 31.08.2014 · פורסם על ידי :נופר המאגניבולה
אבל חוץ מזה פאנפיק אדיר. ג'ורג' ופרסי קרעו את נשמתי לגזרים, אבל ניחא.

לפרופסור מקונגול · 29.06.2016 · פורסם על ידי :Dove Cameron
היא עשתה פיקצר אי אפשר להמשיך את זה

יואוווווווו · 14.09.2017 · פורסם על ידי :חתול הצ'שר
זה ממש גורם לי לבכות!!!!!!!!!!! :-(
אבל זה מהמם. יש לך כתיבה מדהימה.

וואו · 28.10.2017 · פורסם על ידי :😍😍😍
זה היה ממש מרגש ויפה


כמעט בכיתי · 20.08.2019 · פורסם על ידי :האפלפאפית

די אני בוכההה · 27.04.2021 · פורסם על ידי :Sam I am
אוףף ליבי נשבר

יפה · 02.07.2021 · פורסם על ידי :רוונה גריפינדור444
וואו.
הפיקצר.....
כולנו תהינו מה קרה אחרי מותו של פרד היות וג'יי קיי לא תיארה את זה.
זה היה כ''כ אמיתי כ''כ כואב כ''כ יפיפה כ''כ חזק כ''כ חלש.
הכל בו זמנית.
זה מתאר רגשות של משפחות שקולות.
זה מתאר מסע בדרך הרגשות..... מסע שמתחיל בעצב ומסתיים בשמחה (ליידתו של ג'יימס איזנה את המשפחה)
זה מקבל לגמרי המלצה חמה ודירוג טוב

!!! · 15.10.2022 · פורסם על ידי :הדוויג שלי
"היא עלתה לחדרם של פרד וג'ורג'.
'לא.' היא תקנה את עצמה. 'חדרו של ג'ורג''."

עצוב, עצוב, עצוב.

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
93 510 347 105


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007