האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

התחלתו של אלבוס סוורוס פוטר בהוגוורטס

אלבוס סוורוס פוטר, בנו של הארי פוטר האגדי וג'יני וויזלי פוטר, מתחיל את שנתו הראשונה בהוגוורטס.



כותב: קוסמת1000
הגולש כתב 2 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 1174
1 כוכבים (1) 2 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: אקשן מתח ודרמה - שיפ: אלבוס סוורוס פוטר ואמילי גריינג'ר וויזלי, ביתם של הרמיוני ורון, לילה ביתה של לונה וג'ונתן בנם של הרמיוני ורון. - פורסם ב: 31.07.2014 - עודכן: -- המלץ! המלץ! ID : 5389
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

כמה שנים טובות לאחר נצחונו של הארי, הוא הציע נישואין לג'יני, רון הציע להרמיוני, ונוויל ללונה.

השנים עברו וילדיהם גדלו.

לרון והרמיוני היו 3, ללונה ונוויל ילדה אחת, ולהארי וג'יני היו 2- אלבוס סוורוס פוטר, ולילי לונה פוטר. ג'יני הייתה בהריון עם תאומים.

ובחופש האחרון הגיעו מכתבים לכולם, שאמילי, ג'ונתן, לילה ואלבוס התקבלו להוגוורטס.

כאשר הארי הלך עם בנו לקניות בסמטת דיאגון, הוא השתדל לקנות עבורו את החפצים עם האיכות הכי טובה.

הוא קנה לו שרביט המבוססת על נוצות עוף חול, כמו של הארי, כל הספרים שכמובן היו ללא קרע או קמט, נוצות ודיו, חבילות קלף רבות כל כך שמילאו כרבע ממזוודתו של אלבוס, חליפת לימודים ראויה, מצנפת לימודים ונעלים יפות ומצוחצחות.

הארי גם הוריש לו כמה דברים שליוו אותו בחייו בהוגוורטס- מפת הקונדסאים, גלימת ההיעלמות, וכמובן- הארי הוריש לו אצ פוקס הזקן, עוף החול שעזר להארי בחדר הסודות והזדקן מאז.

" עליך לשים אותו כל הזמן מתחת לדלי העפר, כי מי יודע מתי הוא יחליט לסיים את חייו" כך הוא אמר לאלבוס. "זה בסדר אבא, סיפרת לי שככה זה איזה מיליון פעמים", "אבל אם זה יקרה, עליך לנקות מיד את הגוזל במקלחת רותחת וזה כבר יגדיל אותו בשלוש שנים, ואם אין מקלחת באיזור יש לך את בקבוק המים הרותחים האלה. עליך לבצע את כישוף בידוד החום על המקום בו תשפוך עליו, ולשפוך", כך אמר הארי.

שלושה שבועות לפני הנסיעה של אלבוס, ביקרו הפוטרים את חבריהם מההתחלה, רון הרמיוני, לונה ונוויל. זאת הייתה כמו מאין פגישת מחזור.

כמובן שכל משפחת וויזלי הייתה שם, אדון וגברת וויזלי, פרסי צ'ארלי פרד וג'ורג', וגם כמה רוחות רפאים וותיקות.

הארי זימן עם אבן האוב שיחגגו איתם קצת את-סיריוס, רמוס ולילי, ביל ופלר, ואת אלבוס דמבלדור, וכמובן- הוריו של הארי.

כל הילדים בילו המון, ורק אלבוס נשאר בצד ושוחח עם סבו וסבתו, ג'יימס ולילי, וכמובן עם האפרופורטס החוקי של אביו סיריוס:

"סבא, סבתא, זה מפחיד להיות בהוגוורטס? כלומר, שמעתי שאבא כמעט מת בכל שנה", "אולי אבא שלך וחבריו כמעט מתו בכל שנה, אבל תמיד הם איכשהו יצאו בחיים, ואתה יודע למה?", "למה?", שאל אלבוס.

"כי הם היו עם דם גריפינדור בגוף, היו להם את האומץ, התושייה והנחישות שיש גם לך אלבוס. אתה נכדנו ובנו של הארי, ואתה בדיוק כמוהו. אותם תכונות, ואני שכמוהו יש לך את עיניה של סבתך", "הו תפסיק כבר ג'יימס!".

הפגישה הייתה לא רק דיברוים ואוכל וצביטות סבתא של גברת וויזלי, אלא גם אימונים בכישוף.

בתור הכשף הכי טוב ומנהל בית הספר העכשווי, הארי לימד את אלבוס בצורה הכי טובה.

הוא התחיל לעודד אותו שאם רק יאמין ויהיה אמיץ הוא יהיה בבית גריפינדור, בדיוק כמוהו.

הנסיעה התקרבה, וכך גם לידת אחיהם התאומים של אלבוס ולילי לונה.

יום הנסיעה הגיע, וכמובן הוא בישר שבוע לפני הלידה של אחיו התאומים. ג'יני באה יחד עם הארי ולילי לונה בפעם האחרונה לפני שנסעה לבית החולים לקראת הלידה.

עמוס בכל ציודו, ולבוש ומוכן בתלבושת בית הספר, הגיע אלבוס בדיוק בזמן לתחנת קינגס קרוס לרציף תשע ושלושה רבעים.

לפני הנסיעה נתן הארי לאלבוס את אבן האוב, שאם תהיה לו בעיה יוכל להתייעץ עם דמבלדור או סנייפ או סיריוס או סבו וסבתו או כל אחד אחר שיחפוץ בעזרתו.

לפני העלייה אלבוס לקח מבט חטוף בפניהם של חבריו לספסל הלימודים ,לילה ,אמילי ,ג'ונתן ,ובנו של דראקו מאלפוי, אויבו של אביו לשעבר ועכשיו ידיד קרוב לאחר ניסיון פיתויו ע"י וולדמורט ואביו, מייקל מאלפוי, אשר היה צחור כשלג בדיוק כמו אביו, בלונדיני, אך ישר נחמד, וכמובן- ידידותי מאוד, כמו שאביו רצה.

בפעם הראשונה שדראקו התחיל לחנך את מייקל ולהפוך אותו לידידותי, הוא שאל: " סבא לוציוס היה גם טוב?" ,"סבא לוציוס היה אוכל מוות, ולא תמיד חיבבתי את הדרך שלו. בגללה נעשיתי ידוע כרשע, אז אל תלמד מסבא לוציוס".

וכעת לפני שהרכבת הגיעה, הוא אמר "השתדל להיות ילד טוב וחרוץ, וכך גם תרכוש חברים".

אבל כעת מבטו היה בעיקר טעון על ריטה סקיטר, כתבת הנביא היומי, שבאה לשאול את אביו כיצד זה מרגיש כאשר הוא שולח את ילדו הצעיר והוא את עצמו, למקום שבו פעמים רבות כל כך כמעט שנהרג?

אלבוס וכל חבריו כולל מייקל ענו בתשובה אחת- ארווינטו! (כישוף להשתקת הקול).

בדיוק באותו הרגע הרכבת הגיעה, ואלבוס עלה עם חבריו, וביחד איתם תפס תא פנוי לחמישה אנשים.

כאשר עלה הוא ראה שפוקס התפורר, וכנראה שהלך לעולמו.

מיד אחריו יצא מתוך הקדרה הגוזל הקטן, שהארי קרא לו סנדי (שזה חול באנגלית) ,עשה את כישוף הבידוד על הספה, והגדיל את סנדי במים הרותחים.

בדיוק בשריקת הצופר אלבוס הביט מעבר לחלון ואמר שלום לאביו אימו ואחותו. 

תגובות

נוויל התחתן אם חנה אבוט · 06.01.2024 · פורסם על ידי :Grover Underwood

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
93 510 347 105


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007