האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

סניץ' המוות

רוז הצעירה,יצאה למסע מרתק שכמעט עלה בחייה!האם מישהו יכול לתפוס את הסניץ' המקולל בקללה עתיקה ביותר?<br>קריאה מהנה



כותב: יאנץ בלי קראנץ
הגולש כתב 1 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 2338
4 כוכבים (4) 4 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: מתח והרפתקאות - שיפ: תקראו תבינו - פורסם ב: 01.08.2014 - עודכן: 04.05.2015 המלץ! המלץ! ID : 5390
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

פרק ראשון

המחקר

"אבא!!!" קראה רוז עוד היא יורדת במדרגות "אבא! אבא! נו זה חשוב!" רון שהבחין בה שתה עוד לגימה מהבירצפת החמה ושאל אותה מה קרה.

-"אני צריכה עזרה!עשיתי מחקר כזה ואז..."

-"וואו,וואו,וואו,טיים אאוט! אמא החכמה,מביננו תציקי לה"

"רוז,רונלד,מה קרה?" הצתרפה הרמיוני לשיחה "היא צריכה עזרה במחקר שלה הזה..."אמר רון וגמר את כל ספל הבירצפת. "אבל את לא ממש יכולה לעזור לי"

אמרה רוז ורון נדהם למשמע אוזניו. "באמת זה קשור לקווידיץ'!" הוסיפה רוז כשראתה שגם הרמיוני הביטה בה במבט טיפה נעלב. "עכשיו הכל ברור כשמש" אמרה הרמיוני ונרגעה.

"יש לי רעיון הרבה יותר טוב!!!!" אמר רון וחייך,"בואי נזמין את דוד הארי!" הוא היה מאושר מעצם העובדה שהארי יבוא לביקור,גם אם הם ניפגשים כל יום.

"טוב רוז לכי תקראי לדוד שלך," אמרה לה הרמיוני "אבל תלבשי גלימה את לא נראת משהו בבגדי המוגלגים האלו".

 

 

 

 

פרק שני

סיעור מוחות

"דוד הארי? אתה בבית?" שאלה רוז "ג'יימס? לילי? ג'יני?"קראה רוז וכל פעם התקדמה מאט.

~פאוווווווווווווו~ נשמעה חבטה אדירה וג'יימס נפל על הרצפה. "או,היי רוז." אמר ג'יימס "מה מביא אותך לבית משפחת פוטר?"

"אבא שלך" היא אמרה. "אה...אוקי" הוא אמר והוסיף "עוד מאט המשפחה שלי תגיעה..." ותוך כמה שניות נשמעו עוד כמה חבטות נוספות וכל משפחת פוטר הופיע מול רוז.

"שלום בית" אמר הארי והתקדם טיפה ליפני האח "שלום רוז! לא שמתי לב שבאת" רוז חייכה, "האמת שלא באתי להרבה זמן אני רק רציתי לשאול אם תוכל לעזור לי ב-מחקר שלי"

הארי הסתכל עלייה ושאל אותה "ואמא שלך? הכל בסדר איתה? היא לא חולה או משהו,נכון?"ורוז ,שידעה שהוא ישאל את זה,ענתה לו, "הכל בסדר,פשוט-המחקר הוא על-קוידיץ'-זה הכל..."

אמרה רוז והארי חייך."ברור שאוכל לעזור לך!"אמר הארי בשמחה "ביי,אני הולך לרון!"אמר הארי.

 

"טוב אז מה הבעיה?" שאל הארי בחיוך    

"סניץ' המוות," אמרה רוז וחיוכו של הארי נמחק,"אלפי אנשים מתו בגללו והראשון שהצליח לתפוס אותו מת כשאתה היית בערך שנה רביעית בערך..."

"ס-ס-דריק דיגורי?" שאל הארי וזיכרונותיו שרטו וצרבו במוחו."כן,"אמרה רוז "בגלל זה הוא מת...הוא תפס את הסניץ' והסניץ' קילל אותו בך שימות בגיל צעיר." הארי נזכר שוב בזכרונות עליו והייתה בוא תחושה ל מין פחד,בחילה ועצב מעורבים.

"אני מנסה לימצוא כישוף נגד לסניץ'..."המשיכה רוז כשראתה שהארי לא מגיב. "וכאן אמא שלך נכנסת לתמונה" אמר הארי.

 

 

 

 

 

 

רוצים לדעת עוד?                                         המשך יבוא...

הפרק הבא
תגובות

מעניין, אבל... · 02.08.2014 · פורסם על ידי :Ophelia
את צריכה בטא. יש לך שגיאות כתיב, והכל קורה קצת מהר מדי. אני יכולה לעשות את זה, במידה ואהיה בטא מקצועית. אם כן, אני אודיע לך ואשמח לעזור, כי הרעיון נראה מאוד מעניין.

בטא? · 02.08.2014 · פורסם על ידי :יאנץ בלי קראנץ (כותב הפאנפיק)
לא הבנתי מה זה בטא...

אמאשל מאיפוטרהאד · 02.08.2014 · פורסם על ידי :יאנץ בלי קראנץ (כותב הפאנפיק)
הי לונה,
אני לא מוצאת שגיאות כתיב. ומה זה בטא???
אני אהבתי!!!

נחמד ^^ · 02.08.2014 · פורסם על ידי :Leonard Snart
העלילה מעניינת בינתיים, אבל אני חושבת שכדאי שתיקחי בטא (על פי הפורטל: בטא הוא אדם שמתקן את שגיאות הכתיב, שגיאות ההקלדה, ושגיאות התחביר שנוצרו בפאנפיק, ובאופן כללי הופך אותו ליותר נעים ונוח לקריאה), רק כדאי לארגן מבחינה תחבירית ומבחינת פיסוק.
בהצלחה בכתיבה ובמציאת בטא.
^^

תודה אבל... · 02.08.2014 · פורסם על ידי :יאנץ בלי קראנץ (כותב הפאנפיק)
אמא שלי עברה על זה ואמרה שאין שגיאות כתיב,רק שגיאות פיסוק ושזה קצת מבולבל...

תודה אבל... · 02.08.2014 · פורסם על ידי :יאנץ בלי קראנץ (כותב הפאנפיק)
אמא שלי עברה על זה ואמרה שאין שגיאות כתיב,רק שגיאות פיסוק ושזה קצת מבולבל...

יש קצת שגיאות. · 04.08.2014 · פורסם על ידי :Ophelia
לא הרבה, אבל בכל זאת הייתי ממליצה לקחת בטא. אני כרגע בטאית בהמתנה, אז אני יכולה להגיד לך אם אהפוך להיות בטאית רשמית. אשמח מאוד לעזור לך.

:-) · 31.01.2015 · פורסם על ידי :kingpottr

המשך! · 29.04.2015 · פורסם על ידי :גיליסולו
המשך!

תמשיכי כבר! · 22.09.2015 · פורסם על ידי :this is my world
תמשיכי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
73 305 322 100


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007