האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים


שי- נשף

מה לא עושים בשביל חברים?! לובשים שמלה ובאים איתם לנשף- גם זה!!!



כותב: הרמיוני האחת והיחידה XD
הגולש כתב 26 פאנפיקים.
פרק מספר 2 - צפיות: 7238
5 כוכבים (4.667) 3 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: שיזאו - זאנר: הומור וקצת רומנטיקה - שיפ: גיא/מאז שיזאו/מאז - פורסם ב: 03.08.2014 - עודכן: 03.04.2020 המלץ! המלץ! ID : 5398
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק גמור

"אז מה גיא," קלי שאלה באותו ערב, "החלטת סופית שאתה לא הולך? אין סיכוי לשכנע אותך לבוא לנשף?"

"לא..."

"חבל, אתה מפסיד!"

"התכוונתי..." גיא השפיל את מבטו, "שאין סיכוי לשכנע אותי, כי אני כבר הולך..."

"באמת?!" צווחה קלי, נראה שלא שמה לב לטון הדיבור של גיא, "מה, הזמנת מישהי? מי זאת??"

"לא בדיוק הזמנתי..." הוא לא ידע איך לספר לה את האמת, אבל הוא היה צריך לספר. בכל זאת, אם הוא הולך בתור שיזאו, הוא צריך שקלי תעזור לו. נו, אתם יודעים- לבחור שמלה. ונעליים. ואיפור. ואלוהים אדירים!!!

כל המחשבות האלה רק גורמות לו להצטער על שהציע את הרעיון הטפשי הזה. הוא רצה לעזור למאז. נכון. אבל היו הרבה דרכים אחרות לעשות את זה! כמו... כמו, למצוא לו בת זוג. שהיא לא שיזאו!

"מישהי הזמינה אותך?! וואו!" קלי התלהבה עוד יותר, לא נותנת לגיא להגיד את מה שרצה.

"לא."

"אז אתה הולך לבד?"

"לא! קלי את מוכנה לתת לי לדבר במקום להעלות השערות?!" הוא צעק, מה שגרם לאחותו להשתתק ולהקשיב סוף- סוף. גיא נשם עמוק.

"אני הולך עם מאז. בתור שיזאו."

קלי מצמצה. פעמיים. מנסה למצוא משמעות נסתרת בדברים שלו, או איזו נימה צינית. כשלא מצאה כזאת, היא גמגמה משהו שגיא הצליח להבין רק חלק ממנו, מה שכן פענח מתוך הדברים שלה היה:

"מה... מה זאת אומרת... 'הולך עם מאז בתור שיזאו'?"

"זאת אומרת שלמאז אין דייט והסכמתי לבוא איתו. זהו. סוף סיפור. ואני צריך שמלה."

קלי מצמצה שוב.

"את יכולה להפסיק עם זה?!" גיא נראה מעוצבן, "בסך הכל ביקשתי ממך לעזור לי לעזור לחבר הכי טוב שלי, שהוא במקרה גם חבר טוב שלך!"

"אוקי. אני הולכת מחר לבחור לעצמי שמלה. אתה יכול לבוא איתי." היא עדיין הייתה מבולבלת, אבל ניסתה להסתיר את זה כמה שיותר.

"יופי. תודה קל!" גיא חייך וכבר התכוון ללכת, כשפתאום קלי שאלה את הדבר הכי מוזר, הזוי ולא צפוי שיכלה לשאול:

"תגיד- אתה בטוח שאתה הולך איתו כדי לעזור לו?!"

"מה זאת אומרת?!" גיא התפלא, "ברור שכן- הוא החבר הכי טוב שלי!"

"אני יודעת. אני מתכוונת..." היא היססה לרגע, "אתה בטוח שאין עוד סיבה לזה שאתה הולך איתו...?"

"עוד סיבה?" גיא לא הבין ברגע הראשון, "איזה עוד סיבה יכ... הו! לא. את לא חושבת שאני... מה?! מאיפה הבאת את זה?!" גיא נראה מזועזע.

"לא! אני רק שאלתי. ווידאתי." קלי הסמיקה במבוכה, "ברור שאין עוד סיבה. אז נלך מחר אחרי בית ספר?"

***

גיא, כמו כל בן אחר, שנא לעשות 'שופינג', ועוד פי שניים שנה לעשות שופינג עם אחותו! ובכל זאת, הפעם הזאת הייתה שונה. הרי יש הרבה הבדל בין להיסחב עם אחותך למיליון ואחת חנויות בגדים, איפור, תכשיטים, נעליים, וכל דבר אחר של בנות, לבין לעשות את כל זה כדי לקנות משם דברים לעצמך!!! נכון- הוא לא היה הוא עצמו. הוא עשה את כל זה בתור שיזאו. והרי שיזאו היא בחורה. אבל בכל זאת!

"שיזאו!!" קלי הייתה קוראת, "בואי כבר! היום קצר ויש לנו עוד המון חנויות להספיק!"
הייתה זאת החנות השלישית או הרביעית של שמלות שהשניים... סליחה- השתיים, נכנסו אליה. "יש פה משהו שאת אוהבת?" שאלה קלי בפעם המיליון.

"כבר אמרתי לך שאני לא יודעת!" ענה גיא בקולה הגבוה של גיבורת- העל. 

"נו, חייב להיות פה משהו שתאהבי! אני מצאתי!" היא רצה לעבר שורת השמלות וקטפה משם שלוש... לא. רגע- חמש שמלות. ואז עוד שתיים... ועם הערימה היא חזרה אל אחיה המבולבל. "אני הולכת למדוד את אלה, בינתיים תנסי למצוא משהו." והוסיפה בלחש, "נו, באמת. גיא, זה לא עד כדי כך מסובך!" והלכה לעבר תאי המדידה.

גיא המשיך לעמוד שם בין כל השמלות, מקווה שהאדמה תחליט לפעור את פיה ולבלוע אותו, או את החנות הזאת. אחד מהשניים. הוא היה חסר אונים. מי ידע שבחירת שמלה היא מלאכה קשה כל כך?!

הוא המשיך להביט מסביב, כשפתאום בד וורדרד בפינת החנות משך את תשומת ליבו. הוא הסתובב וגילה שמלה בצבע וורוד בייבי, שנראתה דומה בצורתה לתלבושת השיזאו שלו. היא נראתה חמודה. גיא התקרב, הביט סביב במבוכה, וחטף אותה. אחר כך, הבחין בשמלה נוספת, סגולה ארוכה וצמודה, עם גב פתוח. סקסי! חשב גיא ולקח גם אותה. אחר כך, הוסיף לערמה שמלה נוספת בצבע ורוד אפרסק ללא שרוולים, ושמלת מיני בצבע ורוד פוקסיה. אחר כך, החליט לקחת עוד שתי שמלות, האחת בגווני ורוד והשנייה זהה בסגול. ולבסוף הוסיף עוד אחת לבנה עם קישוטים ורדרדים, סתם כי חשב שהיא תתאים לגזרה שלו.

כשהוא הביט בערימה הוורודה- סגולה שבידיו, גם הפנים שלו קיבלו גוון זהה. הוא מיהר ונכנס לתא הלבשה, לפני שקלי תראה את הבחירות שלו. הוא ידע שהיא תזכור לו את זה לכל החיים...

"שיזאו?" הוא שמע את אחותו שנייה אחר- כך, "איפה את?"

"פה," קרא גיא.

"מצאת משהו??" שמחה קלי, "את יכולה לצאת רגע, אני רוצה שתגידי מה דעתך על השמלה שלי!"

גיא הציץ מעבר לווילון של תא המדידה, וראה את אחותו עומדת עם הגב אליו, לבושה בשמלה בצבע כחול- עמוק, שנראתה מעט גדולה עליה. 
קלי הסתובבה, "מה דעתך?"

"לא יודעת..." מלמל גיא, "את לא צעירה מידי בשביל זה?"

"אולי. אבל אני יוצאת עם איתן, אז אני צריכה להשקיע!"

"את? עם איתן?! מה הוא בדיוק מוצא בך?!" גיא הופתע כל כך, עד ששכח להשתמש בקול הנשי שלו. למזלו החנות הייתה ריקה כמעט, והמוכרת היחידה שהייתה שם הייתה עסוקה בלעזור לאיזו ג'ינג'ית לבחור שמלה.

"ששש!!!" קלי אמרה במהירות, "יכלו לשמוע אותך! וחוץ מזה- הוא לא היחיד שהזמין אותי!" היא הוסיפה בגאווה.

"מאז לא נחשב הרבה... וחוץ מזה הוא הציע לכל בחורה..."

"מצחיק! לא דיברתי רק עליו. וחוץ מזה, את במקרה זאת שיוצאת איתו בסוף!!!"

גיא האדים, וקלי חייכה, מרוצה מעצמה.

"אבל אולי את צודקת... השמלה הזאת באמת לא יושבת משהו עלי. "היא אמרה וחזרה לתא המדידה שלה.

'טוב,' הרהר גיא, 'מה אני אמדוד קודם?' לבסוף לקח את השמלה הראשונה, הוורדרדה.

"שיזאו!" נשמע קולה של קלי.

"רגע!!!" גיא בדיוק סגר את הרוכסן והסתובב להביט במראה. וואו! היה הדבר הראשון שחשב. אני נראה חתיכה לגמרי! ואז נקרע מצחוק מהמחשבה המוזרה.

"הכל בסדר?"

"כן!" גיא נרגע, פתח את הדלת והוציא את פניו מתוך תא המדידה. קלי עמדה מולו, לבושה בשמלה בגווני טורקיז- ים. היא נראתה ממש נחמד. 'אבל לא נחמד כמוני!!!'גיחח בלבו גיא.

"מה דעתך?" היא שאלה.

"לעזור לכן, בנות?" המוכרת התקרבה לפתע.

"כן. יש פה כמה שמלות שאני מתלבטת ביניהן!"

"אוקי." היא חייכה, "זאת יושבת עלייך פשוט מהמם!"

"תודה!" קלי חייכה, בוחנת את עצמה בפרופיל.

"ואת, חמודה?" המוכרת פנתה אל גיא. "בחרת משהו?"

"כן..." מלמל גיא, ויצא אל החדר בצעדים מבויישים.

"וואו!" השתיים פערו את פיהן.

גיא הסמיק וקלי הוסיפה, "וואו, שיזאו, את נראית פשוט מעלפת!"

"שיזאו?" שאלה המוכרת בפליאה, "את שיזאו- שיזאו, גיבורת העל המפורסמת?!"

"כן- זאת אני," גיא- גיבורת- העל הסמיק.

"וואו! ואני חשבתי לי מאיפה את מוכרת לי! אני מעריצה ענקית שלך!!!"

"תודה..." גיא צחק במבוכה.

"את רוצה למדוד עוד משהו?" שאלה קלי.

"כן. למען האמת,  יש עוד כמה שמלות שאהבתי..."

"אז קדימה, בואי תראי לנו!" קראה המוכרת, ואז הוסיפה בשקט, "אני לא מאמינה ששיזאו מודדת אצלי שמלות!!!"

הפרק הקודם הפרק הבא
תגובות

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
163 780 687 340


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007