האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

הארי פוטר - הדור הבא (:



כותב: חניABCD
הגולש כתב 1 פאנפיקים.
פרק מספר 2 - צפיות: 6083
4 כוכבים (3.727) 11 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: דמיון - שיפ: לא מגלה (: טוב נו , רק אחד : לילי / סקורפיו - פורסם ב: 06.07.2008 - עודכן: 15.07.2008 המלץ! המלץ! ID : 54
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

הוגו התעורר, וניסה להיזכר בחלום הנעים שהיה לו. הוא נזכר רק בתמונה אחת. בתמונה שבחלומו נראתה ילדה יפה עם שער בהיר, עיניים כחולות יפות מאוד וריסים ארוכים. הוא ניסה לדלות מזיכרונו עוד פרטים, אבל לא נזכר בשום דבר. הוגו לא ידע שממש במיטה שבו הוא יושב כרגע ומנסה להיזכר בחלומו, ישב דודו, הארי פוטר, ועשרות פעמים ניסה גם הוא להיזכר בחלומות שפקדו אותו בלילה. הוגו חיכה שאמו תבוא להגיד לו שזה הזמן לקום, וכשזו לא באה , הוא החליט לקום לבד ולבדוק מה קרה לה .  

כאשר קם מהמיטה, הבין הוגו שהוא לא בבית ונזכר בכל אירועי היום הקודם, היום הראשון שלו בהוגוורטס. 'בחיי ' חשב , 'היום מתחילים כל השיעורים שלי !' . הוגו התרגש, אולם הוא חשב שיש לו גם הרבה סיבות לפחד מכל זה. הוגו פחד מכך שלא יצליח בשיעורים, מכך שלא יימצא די חברים, מכך שאולי המורים לא יאהבו אותו, ומעוד אלף ואחת דברים אחרים. כשהוגו קלט שהוא מפחד, הוא לקח את עצמו בידיים, ונזכר שהוא ממשפחת וויזלי, ושכל הדורות של סביו וסבתותיו שובצו בגריפינדור, בית האמיצים. הוא חשב ללכת לבקר את ג'יימס, בן דודו, ולספר לו את פחדיו. אבל הוגו ידע שג'יימס רק יגיד שהוא יותר מדי לחוץ ויצחק עליו .

הוגו התארגן לאט , נתן מבט אחד בשאר חבריו לחדר שעוד ישנו וירד במורד המדרגות שהובילו לחדר המועדון של גריפינדור . הוגו קיווה לפגוש את רייצ'ל, הילדה היפה מהרכבת ששובצה אף היא אתמול בגריפינדור.

בחדר המועדון הוא פגש את לילי כשהיא מפטפטת עם שלוש בנות בגילה. משמאלה של לילי ישבה ילדה ג'ינג'ית שהוגו ידע שקוראים לה ג'סיקה. לידה ישבה ילדה אחרת, שחומה בעלת שיער שחור שהיה ארוך ומתולתל. אותה הוגו לא הכיר . והאחרונה חביבה –  הוגו חשב שהוא חולם, אבל זו הייתה רייצ'ל.

הוגו התיישב ודיבר איתן קצת . לילי הציגה אותו בפני ג'סיקה. הוגו גילה ששמה של הילדה השחרחורת הוא קלואי כי גם אותה הציגה לילי לפני הוגו. ולילי גם הציגה לפניו את רייצ'ל . הוא חייך אל כל אחת מהן , וכשהגיע לריצ'ל, חייך ואמר, כנזכר רק עכשיו : "הי , אני יודע מי את ! נפגשנו אתמול ברכבת ". הוא חייך, והיא חייכה בחזרה .

" כן .. גם אני זוכרת . נחמד להכיר אותך , הוגו" היא צחקה צחוק פעמונים .

לילי הביטה בהוגו בחשד . היא הכירה אותו כל חייה , והיא יכלה להישבע שהוא זכר אותה , ואפילו טוב . ויותר מזה , היא ידעה שהוגו מתעניין ברייצ'ל - אך היא לא אמרה כלום . 'למה לא ? ' חשבה. אם הוא .. כמו אח בשבילי , והיא חברה חדשה , רק טבעי שאכיר ביניהם' .

"טוב , אז ... " אמרה ג'סיקה . "כדאי שנרד , הארוחת בוקר כבר התחילה , ואנחנו לא רוצים לאחר לשיעור הראשון . שמעתי שפרופסור דניאל ווד ממש קשוח בעניין הזה של איחורים , ולא כדאי שנסתבך עם המנהל . " דניאל ווד היה בנו של אוליבר ווד , שהיה חבר ישן של הוריו של הוגו והוריה של לילי . אף על פי כן , לא לילי ולא הוגו רצו העדפות מסויימות , ולכן הזדרזו ללכת עם שלושת הבנות ושני הבנים שבינתיים התווספו : בן וויל , שניהם חלקו חדר עם הוגו .

הוגו הלך , מרוצה מעצמו. מצב רוחו השתפר פלאי פלאים , וכמעט כל פחדיו נעלמו - הלא תמיד היה לו כשרון להשיג חברים , והמורים רובם הכירו את אביו , שהיה מפורסם מכל מה שקרה לו , וקרה הרבה . מלבד זאת , אבא סיפר לו בסוד שגם הוא לא היה ממש חכם כשהיה בגילו , ואם הוא לא יישיג "קס"מ" בכל המקצועות לא ייקרה כלום . אך רון , אביו גם הוסיף שאם אמא כמו שלו , רוב הסיכויים שהוא באמת יקבל את השכל שלה . או לפחות כך הוא קיווה .

כשסיים את ארוחת הבוקר , הוא הלך עם לילי , וויל ורייצ'ל לשיעור הראשון . כאשר ראה שוויל מדבר עם לילי , הוא פנה אל רייצ'ל והתחיל בשיחה . "אז , מה נשמע ? " שאל אותה .

"האמת , אני קצת לחוצה מהכל . אבל אמא שלי אמרה לי שהיא, בתור אחת שלמה בבואטון , שכלום לא ייקרה לי , גם אם יהיה לי קצת קשה בימים הראשונים . אז אני מנסה 'לחשוב חיובי' . אבל עזוב את זה , מה איתך ? " ענתה לו .

"אני בסדר ... גם אני הייתי קצת לחוץ לפני שעליתי לרכבת , אבל ההורים שלי הרגיעו אותי . בכל מקרה .. השיעור הראשון שלנו הוא שיקויים . תהיתי עם תרצי לשבת לידי .. מה דעתך ? " שאל אותה . צבע ארגמן התפשט בלחייו . רייצ'ל בהתה בו לרגע , אך אז כנראה נזכרה שהוא שאל אותה משהו .

" הו , אני מצטערת הוגו ! אבל קבעתי לשבת עם קלאודיה בשיעור הראשון . אבל נוכל לשבת יחד בשיעור התגוננות מפני כוחות האופל , שהוא שיעור כפול מיד לאחר שיקויים . כמובן , אם תרצה ." היא עצרה לרגע כדי לנשום , ואז המשיכה כשראתה שהוא לא עונה . "אני מבינה שאתה לא רוצה .. טוב .. לא נורא " אמרה , והסתובבה ללכת .

" לא ! " הוא עצר אותה . "כמובן שארצה . אז , קבענו ? " אמר בחיוך .

"קבענו " היא ענתה .

 

הפרק הקודם
תגובות

נווו??? · 28.12.2012 · פורסם על ידי :Pretty In Pink
חיכיתי מלא זמן... תמשיכי!
אני אתפוצץ אם לא תמשיכי!!!!!!!!












































































~בום~

תמשיכי · 09.08.2013 · פורסם על ידי :TOMI432
נו כבר תמשיכי

לוסינדה · 30.04.2015 · פורסם על ידי :לוסינדה
חייבים המשךךךך

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
93 510 347 105


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007