האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

מציאות אחרת של הארי פוטר

תחשבו, מה היה קורה אילו הארי היה חייב להיכנס לעולם המוגלגים? עם שתי בנות שעד לכיתה ו' חיו חיים רגילים ומשעממים? טוב, אז אני כן חשבתי. והבאתי את זה לפה



כותב: הרמיוני25
הגולש כתב 2 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 1725
4 כוכבים (4) 2 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: קוסמים - שיפ: ג'ן - פורסם ב: 05.08.2014 - עודכן: -- המלץ! המלץ! ID : 5411
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

היי. קוראים לי לורה פוטר. יש לי אחות תאומה בשם לורן פוטר. יש לנו שיער חום חלק עם עיניים כחולות.אבינו הוא הארי פוטר. שתינו באותו בית ספר, באותה כיתה ואנחנו גם יושבות אחת ליד השנייה. אבינו הוא גם המורה  שלנו. נישמע לכן מצב רגיל? גם אנחנו חשבנו ככה. עד שהגיעה כיתה ו' והכול כמו היתהפך. יש לנו יום הולדת בדיוק ביום הריאשון לכיתה ו'. ב-1 לספטמבר, או, ושכחתי לציין אנחנו ניהיה בגיל 11 אז. קיצר הסיפור הזה זה לא סיפור על איך היתרגשנו ליקראת היום הולדת, אלא מה קרה שבוע ליפני יום ההולדת.

 

 

אבינו התחיל כל הזמן ליסגור את החלונות והתריסים והתרוץ שלו תמיד היה ( ואני מצטטת):"רק כדאי שהמזגן לא יצא הבנתן?". זה היה מוזר, למה אבא אף פעם לא עשה את זה. אף פעם המזגן לא עבד. תמיד הבית היה קריר דבר שהיסתגלנו אליו די מהר.ביום שלישי באותו שבוע היתעוררתי באמצע הלילה, כי שמעתי את אחותי צורחת. דבר שהיא לא עושה אף פעם. היסתכלתי עליה וראיתי חבורה של אנשים, שלופתת את גרונה. הם עדיין לא ראו שהיתעוררתי, למרבה המזל, אז צרחתי. גם אני אף פעם לא צורחת. זה ייתן סימן לאבא שלי שמשהו לא טוב קורה. הם שמו לב שהיתעוררתי והם היתקרבו אליי ועזבו את לורן. ואז שמעתי צעדים במדרגות, וידעתי שאבא שלי בא.קצת נירגעתי אבל כל אחד היה נילחץ אם הוא היה במצב שלי, נכון? ואז שמעתי את הדלת ניפתחת בתנופה ( הם כבר החזיקו לי את הגרון, ולא יכולתי להיסתכל) ואז שמעתי אותו צועק: "אברה קדברה!" ואז ראיתי סילון אדום שהרחיק את החבורה מימני והרג אותם.אבא שלי היה עם איזה מקל ובתנוחה כזאת עם המקל מלפנים. משם יצא הסילון האדום. אבא שלי לקח את הגופות וטרק את הדלת. אני ולורן החלפנו מבטים והבנו שמשהו מוזר מתרחש כאן. הסכמנו ללכת לישון עכשיו ומחר נלך אליו השכם בבוקר ולישאול אותו מה זה היה.

 

 

למחרת בבוקר לורן העירה אותי בשש( דבר שאף פעם לא קרה. כלומר, שלורן העירה אותי וקמנו בשש),וירדנו לחדר של אבא. החדר היה נעול. שתינו הבנו שקרה לאבא משהו. ואז לורן פיתאום אמרה בלחש :"אולי כדאי שנצוטט לו? אני יודעת שזה לא בסדר, אבל הוא חייבלנו הסבר רציני" אני חשבתי קצת ואמרתי:" בסדר. אבל מאוד כדאי שהוא לא יתפוס אותנו. ראית מה הוא עשה אתמול. אין לי מושג איך הוא עשה את מה שעשה, אבל רוב הסיכויים שעכשיו מאוד כדאי להיזהר." היא הינהנה ובשקט בשקט פתחנו קצת את הדלת, ולמזלנואבא תמיד משמן אותה והוא לא תפס אותנו. ואז הקשבנו. הוא דיבר אל מעטפה כזו מוזרה שהיה לה פה כזה וזה מה ששמענו "-ואז עשיתי את הקללה הממיתה, מולם. רון, אני לא יודע מה לעשות! איך הם ניכנסו ביכלל? אתה הילאי. תגיד שהם פרצו לאן שהוא ולקחו איזה משהוא. לא יודע מה אבל תיבדוק את זה! בכווונה היתרחקתי מעולם הקוסמים ועכשיו הם באים עד אליי? ובבקשה תגיד לי עם ג'יני ולונה בסדר. תישלח לי דואר כמה שיותר מהר למה אני מחכה." ואז הוא סגר את המכתב ( אם זה ניקרא ליסגור אותו) שם אותו בתוך רגל של ינשוף ( מאיפה הוא הביא אותו ביכלל?) יפה, חום לבן כזה ומלמל לציפור  משהוא והיא עפה דרך החלון הפתוח.אני ולורן סגרנו באיטיות את הדלת ועלינו למעלה אני מיד דיברתי( אחרי שסגרנו את הדלת כמובן):" לורןאת יודעת מאיפה אבא הביא את הינשוף?" "לא, אין לי מושג. למען האמת, ממתי שולחים ינשופים? למה הוא לא שלח בהודעה או משהו?" " גם לי אין מושג משהוא קורה פה ואנחנו הולכות לגלות מה זה."

תגובות

דבר ראשון · 06.08.2014 · פורסם על ידי :Demons
דרוש בטא ומהר. דבר שני, לקטע יש פוטנציאל גדול להיות פיק מדהים.
הקטע מאוד לא נעים לקריאה בחלוקה הרשלנית לשלוש פסקאות, בטא יכול לחלק את הקטע כראוי ואולי גם לתת עצות לגבי תיאורים שיוכלו להוסיף פאן נוסף לעלילה.
חוץ מזה, אהבתי את הרעיון הבסיסי, חוץ מזה שהקטע לא היה מספיק מובן, לכן אני חושבת שבטא יעשה כאן פלאים. נרשמי לעדכונים ואני מחכה לראות לאן זה יתקדם.

אוקיי · 06.08.2014 · פורסם על ידי :הרמיוני25 (כותב הפאנפיק)
רק שאין לי מושג איך מוצאים בטא

אם עשית · 06.08.2014 · פורסם על ידי :חסוי ביותר
את עשית את זה לפי הארי פוטר האמיתי יש מלא טעויות. דבר ראשון, לבנים והבנות של הארי פוטר קוראים ג'יימס סיריוס, אלבוס סוורס ולילי לונה, לא לורן ולורה. דבר שני, האור של אבדה קדברה הוא ירוק, לא אדום. דבר שלישי, אסור להטיל בעולם הקוסמים אבדה קדברה

לא · 06.08.2014 · פורסם על ידי :הרמיוני25 (כותב הפאנפיק)
כתבתי בכותרת "מציאות אחרת של הארי פוטר" אחר. והצבע לא בדיוק משנה. הבנת את זה? ואני יודעת שאסור להטיל לחש אברה קדברה.

מסכימה עם איילת. · 10.08.2014 · פורסם על ידי :Ophelia
אני מסכימה לגמרי עם איילת (Not Your Business). דרוש בטא ומהר.
אני הייתי ממליצה לך לשאול את איילת היכן למצוא בטא, בגלל שזה חשוב. אני מסכימה עם כל מילה שלה.
בהצלחה!

תודה · 11.08.2014 · פורסם על ידי :הרמיוני25 (כותב הפאנפיק)
למרות שעדיין לא כל כך הבנתי מזה בטא

יפה! · 20.10.2014 · פורסם על ידי :Write is my life
מסכימה עם לונה (הנסיכה הקסומה) שמסכימה עם איילת :)
הרעיון עצמו הוא רעיון אדיר, אבל הכתיבה מעט קשה וזקוקה לשיפור.

בטא זה אחד שעובר על הקטע ומנסח אותו טוב יותר, מתקן שגיאות ומוסיף/ מוריד סימני פיסוק לפי הצורך.
הבטא מקבל על כך תשלום.
אני מוכנה להיות הבטאית שלך :)

נ.ב.
הכישוף הוא אבדה קדברה ולא- אברה קדברה...

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
93 510 347 105


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007