האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים


הסיפור האמיתי של לילי וג'יימס

לילי וג'יימס בהוגוורטס והעניינים בניהם מתחממים... אם אתם רוצים לגלות תיכנסו לפאנפיק!



כותב: noam pinkis
הגולש כתב 2 פאנפיקים.
פרק מספר 2 - צפיות: 21053
5 כוכבים (4.611) 18 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: R - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: אהבה ומתח - שיפ: לילי וג'יימס ואולי עוד כמה... - פורסם ב: 08.08.2014 - עודכן: 24.04.2017 המלץ! המלץ! ID : 5424
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

ח'ברה תגובותתתתתת!!!!!!!!!!!! אחרת אני לא אמשיך לכמה שבועות ואשאיר אותכם במתח אז תגובות!!!!!!!!!!!!!!

לקרוא!!!!!!!! חשוב!!!!!!!!

בפאנפיק הזה סנייפ הוא מורה לשיקויים והוא כבר אדם מבוגר אבל הוא עדיין שונא את ג'יימס,סיריוס,רמוס ואת לילי הוא עדיין מחבב.

כעבור כמה דקות חזר סיריוס בלי מאדם פומפרי,אך כעבור כחצי שעה ירדה מאדם פומפרי ואמרה לו:"ג'יימס התעורר אך הוא עדיין מאוד חלש אז תיתייחס אליו בעדינות!".

סיריוס רץ למעלה והתנפל על ג'יימס,"קרניים את בסדר!" "הכל בסדר אבל אתה מוחץ אותי" אמר ג'יימס.

סיריוס הרפה ממנו,"מה קרה לך? למה התעלפת?"היו פה סוהרסנים""מה! סוהרסנים!,אתה חייב לספר לדבלדור!" "בסדר...".

"מאדם פומפרי אמרה שעשיתי מאמץ יתר או משהו כזה..."

פתאום הדלת נפתחה ובפתחה עמדה לא אחרת מלילי אוואנס אהבת חייו של ג'יימס.

"אתה בסדר?" שאלה לילי בנימה מודאגת.

"טוב אני אשאיר אותכם לבד..." אמר סיריוס ויצא מהחדר,לילי בדקה שהוא לא בחוץ מאזין.

לאחר מכן כשהייתה בטוחה בכך פנתה אל ג'יימס,"אתה יודע שהדייט מבוטל אם אתה תמשיך כך מאדם פומפרי לא תיתן לך רשות לצאת".

ג'יימס פתח את פיו אבל סגר אותו בפחות משתי שניות לאחר שהבין כמה לילי קרובה אליו.

הוא הרים מעט את ראשו ונגע קלות בשפתיה עם שפתיו,כעבור כמה רגעים זעה לילי ונישקה אותו כראוי הוא הצמיד אותה אליו עוד יותר.

הם התנתקו והביטו אחד בשני במבוכה ואז ג'יימס לקח את העיניינים לידיו,הוא התיישב ונישק אותה שוב.היא נישקה אותו בחזרה,באותו הרגע הוא היה הכי מאושר שהיה עד כו בחייו.

לפתע נפתחה הדלת ובפתח עמדו לא אחרים מאשר:סיריוס,רמוס,פרנק,סופי,אמילי,ואליס. הם היו המומים ממה שראו וקפאו במקום,ג'יימס ולילי התנתקו מיד והביטו בכל העדים לנשיקה שלהם,הם בטח יפיצו את זה עכשיו וכל הוגוורטס יהיה המום ומובך, הם יהרגו את לילי!.

"מה זה היה!?" צעקו הבנים על ג'יימס ורק הבנות שתקו ובהו בלילי הן סימנו לה לבוא.

היא קמה אבל להפתעתה ג'יימס תפס אותה ומשך אותו אליו לעוד נשיקה,שוב פעם יושבי החדר היו המומים ממה שראו. לאחר כמה דקות של מבוכה ירדו כולם לחדר המועדון ושם התיישבו על הספה שליד האח ג'יימס ולילי.

ג'יימס לחש ללילי משהו באוזנה ואחר כך רכן לנשק אותה כל המועדון הסתכל או בהה בג'יימס ולילי מתנשקים.

למחרת בבוקר ג'יימס ולילי הלכו לארוחת הבוקר יד ביד ומשכו הרבה צומת לב בסוף ללילי נמאס מכל הליחשושים שבהם שמעה משפטים כמו:"ממתי הם זוג?" "הם מותחים אותנו?" אבל הכי גרוע היה כששמעה לילי את הבנות:"מי היא חושבת לעצמה שהיא!?" "באיזה רשות היא בכלל נוגעת בו?" לילי התעצבנה ולחשה לג'יימס באוזן תסיים מהפה ונתנשק,ג'יימס מיהר לגמור את האוכל מפיו ניקה את שפתיו במפית ורכן לנשק את לילי היא התקרבה אליו והם התנשקו.

לילי הרגישה את לשונו של ג'יימס דוחקת בשפתיה להיפתח,היא פתחה אותן וג'יימס קיבל בשמחה את ההצעה שביקש.

לאחר מכן הם התנתקו ופתחו את עיניהם לילי מיהרה להגיד:"כן אנחנו זוג,זאת לא מתיחה כפי שראיתם ואני חושבת את עצמי למי שמאוהבת בג'יימס והוא מאוהב בה ומתר לנו להתנשק" בחלק האחרום במשפט היא הסמיקה מאוד.

תלמידי השנה הראשונה,השנייה השלישית וחלק מהרביעית איבדו את תאבונם ויצאו מין האולם.

האולם היה המום לילי וג'יימס היו מובכים ברמה שאי אפשר לתאר,לבסוף דמבלדור התחיל למחוא כפיים ויחד איתו כל האולם {כולל המורים} לילי וג'יימס הסמיקו שוב ולאחר כמה דקות של הסמקה ומחיאות כפיים נרגע האולם וחזר לאכול.

לאחר מכן היה להם שיעור שיקויים והם למדו להכים שיקוי וריטסהרום {שיקוי האמת} ורצה להראות לכיתה איך הוא פועל,הוא החחליט להדגים להם על ג'יימס.

לילי התנגדה "תפעיל את השיקוי עלי לא עליו!" היא צווחה "זה בסדר לילי" אמר ג'יימס ברוגע ושתה חלק מהשיקוי.

"האם אי פעם התנשקת?" שאל סנייפ. הכיתה הייתה המומה מהשאלה הישירה,"כן" ג'יימס ענה "עם מי התנשקת אחרונה?" "עם לילי אוואנס" ענה לו ג'יימס "והאם אהבת את הנשיקה?" ג'יימס ענה לו אבל תשובתו לא נשמעה בגלל הצעקה שיצאה מפיה של לילי "מספיק כבר!" ופרצה בבכי ויצאה מהכיתה בסערה ואחריה יצאו הקנדאסאים וחברתיה של לילי {כולל ג'יימס שבנתיים הצליח לגבור על השיקוי הוא נעץ בסנייפ מבט שנאה ויצא גם הוא בסערה מהכיתה} כולם רדפו אחרי לילי הבוכה וכשהגיעו אליה היו בפתח שירותי הבנות מקונגל עמדה בפתח הם הסבירו לה מה קרה ומקונגל נתנה גם לג'יימס רשות להיכנס לבסוף הליחו להוציא את לילי החוצה ומקונגל אמרה להם:"כולכם היום אחרי ארוחת הערב אצלי במשרד"ארוחת הערב הגיעה מהר מאוד והם באו למשרדה של מקונגל בשעה רבע לשמונה.

"תודה שהגעתם עכשיו אני רוצה שתסבירו לי בדיוק מה קרה שם עם פרופסור סנייפ" היא אמרה וג'יימס התחיל לענות לה:"סנייפ לימד אותנו על וריטסהרום והוא בדק את השיקוי עלי מאז אני לא יודע מה קרה" "ואז סנייפ התחיל לשאול את ג'יימס שאלות כמו:האם התנשקת? עם מי? נהנית? ואז ללילי היתה התפרצות של הבכי,היא רצה לשירותים ומשם את יודעת מה קרה" אמרה אליס "אוקיי,אדבר איתך מחר במשרד של דמבלדור בשעה שמונה בערב תפגשי אותי ליד משרדו" אמרה ללילי והם יצאו ממשרדה של מקונגל והלכה לישון.

 

הפרק הקודם הפרק הבא
תגובות

סימני פיסוק? · 10.08.2014 · פורסם על ידי :דממה
בבקשה, סימני פיסוק?

יש · 10.08.2014 · פורסם על ידי :noam pinkis (כותב הפאנפיק)
יש פרק חדש והוא ארוך אם לא יהיו עוד תגובות {ואני יודעת כמה אנשים קראו את זה זה רשום לי{ אז אני אשקול ברצינות להפסיק לפרסם פרקים לכמה שבועות.

בסדר · 10.08.2014 · פורסם על ידי :noam pinkis (כותב הפאנפיק)
יהיו סימני פיסוק אבל רק בפרק הבא כי אין לי כוח עכשיו לעבור על כל הפרק

סורי · 10.08.2014 · פורסם על ידי :noam pinkis (כותב הפאנפיק)
סורי אם ציפית לפרק הזה יהיה בפרק הבא

הערה! · 10.08.2014 · פורסם על ידי :roz Weasley
סנייפ לא היה אז מורה, הוא היה תלמיד בסלית'רין!!

אני יודעת · 10.08.2014 · פורסם על ידי :noam pinkis (כותב הפאנפיק)
רשמתי בהתחלה בהדגשה שהוא יהיה אז אדם מבוגר אבל אני יודעת שבאמת הוא היה תלמיד אבל בפאנפיק שלי הוא יהיה מורה אם זה מפריע לך אשנה את זה

אל תפסיקי · 10.08.2014 · פורסם על ידי :Sweet candy
זה פאנפיק ממש יפה
ולי הפריע בעיקר העובדה שלא נראה לי שמותר לנסות שיקויים על תלמיד

סנייפ · 10.08.2014 · פורסם על ידי :noam pinkis (כותב הפאנפיק)
סנייפ יודע שאסור אבל התלמידים לא יודעים רק לילי ולכן זה מה שהיא עושה מבקשת שסנייפ יעשה את השיקוי עליה.

מישהו · 10.08.2014 · פורסם על ידי :noam pinkis (כותב הפאנפיק)
מי שרוצה עוד פרק שירשום עוד פרק

מדהים · 11.08.2014 · פורסם על ידי :אלבוס דמבלדור והאסיר מאזקבאן

תודה · 11.08.2014 · פורסם על ידי :noam pinkis (כותב הפאנפיק)
תודה

ביומיים · 11.08.2014 · פורסם על ידי :noam pinkis (כותב הפאנפיק)
ביומיים הקרובים אני מעלה עוד פרק

אתם · 11.08.2014 · פורסם על ידי :noam pinkis (כותב הפאנפיק)
אתם יודעים שאין לי בטא?

היום · 11.08.2014 · פורסם על ידי :noam pinkis (כותב הפאנפיק)
יכול להיות אפילו היום עוד פרק אז תהיו בערך בארבע מחוברים כי כנראה שיהיה עוד פרק

יפה מאוד · 16.08.2014 · פורסם על ידי :ג'יני ווטסון
הפרק הזה טוב יותר מהקודם.
אבל הרגישו שמיהרת בכתיבה
בגלל שהיו לך אותיות חסרות במילים.
בהצלחה
ג'יני ווטסון.

ת'אמת · 16.08.2014 · פורסם על ידי :noam pinkis (כותב הפאנפיק)
שבאמת מיהרתי קצת בכתיבה אני יודעת עכשיו שמפסיד לי קוראים

מעניין · 20.08.2014 · פורסם על ידי :הארי ג'קסון
הפאנפיק מעניין, אני מחכה בקוצר רוח לפרק הבא...

חמוד · 21.10.2016 · פורסם על ידי :roz Weasley
חמוד אבל את כותבת את שמות המורים לא נכון

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
163 760 687 280


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007