האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

הבית הזוכה בתחרות הבתים לשנת ההיפוגריף 2024 הוא...

החזרה לשיגרה-לא שיגרה של הוגוורטס!



כותב: ~CrazyGirl~
הגולש כתב 1 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 10855
3 כוכבים (3.167) 12 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: לא יודעת - שיפ: תגלו לבד ) - פורסם ב: 23.07.2009 - עודכן: 27.08.2010 המלץ! המלץ! ID : 545
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

הסיפור קורה אחרי כמה שבועות מאז הקרב על הוגוורטס.

 

לא בפעם הראשונה ורנון דרסלי החליט לברוח מביתו שבדרך פריווט מספר ארבע.

בעצם, הפעם הראשונה לא היתה בדיוק בריחה אלה הכרחה עצמית ללכת מהבית כי, כך חשב, אחיינו, הארי פוטר, החליט לגנוב מביתו, בתירוץ ש"וולדמורט ינסה לחסל אתכם אם תישארו פה לאחר שההגנה שלי תוסר".

אחיינו של ורנון דרסלי הוא ילד רזה, עם שיער שחור פרוע,שדמה לשיער אביו של הארי, ג'יימס, ועיינים ירוקות, שכ"כ דמו לעיניי אימו של הארי, לילי.

לדעתו של מר דרסלי הוא היה ילד מכוער בהשוואה לבנו, דאדלי, שלמורת רוחו של ורנון, היתיידד עם הארי, כשעזב את ביתו.

בפעם השניה שניסה ורנון לברוח זה היה בגלל הארי פוטר, שוב.

הוא הגיע לבית מספר ארבע, ביום הולדתו של דאדלי:

"יום הולדת שמח, יום הולדת שמח, יום הולדת שמח, יום הולדת לדאדלוש!" שרו לו ורנון ופטוניה דרסלי, הוריו.

הוא נשף על הנרות שעל עוגת השוקולד שלו, והם כבו(לאחר שפניו של דאדלי הכחילו) פטוניה החלה לחתוך את העוגה לפרוסות, כשלפתע נשמע צלצול בדלת.

"מי זה?" רשף ורנון, בעודו צועד את הדלת כדי לפתוח אותה.

"הארי" נשמע קולו של הארי מבעד לדלת. ורנון עצר כששמע את התשובה וצעק "לך מכאן! אנחנו לא רוצים לראות אותך שוב!"

"תפתח עכשיו, לידיעתך מותר כבר לעשות קסמים מחוץ לכותלי בית הספר" אמר הארי ותחיל להוציא את שרביטו אבל אז הכניס אותו בחזרה כששמע את המפתח זז, והדלת ניפתחה.

הארי נכנס פנימה,שם את המזוודה שלו ליד הקיר והלך מיד למטבח. לראשונה זה שנים הוא זכר את יום הולדתו של דאדלי.

"הארי?!" אמרה פטוניה , חצי כועצת וחצי מופתעת.

"או, היי הארי." אמר דאדלי, שלמרות הפתעתו היה שמח.

"יום הולדת שמח דאדלי" אמר הארי וחייך , הוא הוציא מתיקו מתנה קטנה והושיט אותה לדאדלי.

"תעוף מיד מהבית שלי!" אמרה פטוניה אחרי שחזרה לעצמה.

"תקשיבי, פטוניה, אפשר לדבר איתך בסלון?" אמר הארי...הוא לא שמח לחזור אל הבית הזה ויותר, לא רצה לדבר עם מישהו מהדרסלים חוץ מדאדלי, שהחליט להיות נחמד איתו.

"קודם תסביר לי מה אתה עושה כאן!" אמר ורנון, שהגיע למטבח, אחרי שהיתגבר על פחדו מהארי.

"זה מה שאני מנסה לעשות!" אמר הארי. הוא הוציא מתיקו מכתב, והושיט אותו לפטוניה.

"ואו תודה הארי!!" אמר דאדלי אחרי שפתח את המתנה שלו, וענד את השעון על ידו (הארי הרחיב את הרצועה בקסם כדי שתתאים לכף ידו של דאדלי).

"אם אין לך סיבה מוצדקת לכל המהומה, אתה תצא עכשיו מהבית שלי!" צעק ורנון צעקה שנידמה היה ששומעים אותה בכל לונדון!

"תקרא את זה בקול!"אמרה פטוניה להארי אחרי שסיימה לקרוא את המכתב והושיטה לו אותו בחזרה.

הארי התחיל לקרוא:

           מר פוטר היקר,

           בעקובות ה"בעיות" שהיו בשנה שעברה,

           אנו מבקשים ממך להיצטרף לשנה נוספת בבית הספר הוגוורטס לכישוף ולקוסמות, על מנת לגמור את הכשיפומטרי שלך.

           כל השנה השביעית שרוצה להיצטרף תצטרך ללמוד עם השנה השישית(שהשנה תהפוך לשנה השביעית).

           אנה שלח את תשובתך בהקדם האפשרי.

           על החתום,

                                מינרווה מק'גונגל,

                                        מנהלת בית הספר.

הארי סיים לקרוא, שם את המכתב בחזרה לתיקו ואמר:

"הסכמתי."

ורנון השמיעה צווחה ובאותו היזדמנות אמר "אז מה? זה לא אומר שאתה צריך לגור כאן!"

"זה דווקא כן אומר. היתכוונתי למצוא לעצמי בית השנה בישביל לגור שם עם טדי הקטן" אמר, ולעצמו לחש בלב: וג'יני...

הוא קיווה שהיא עדיין אוהבת אותו...

"אבל אני לא צריך עכשיו למצוא אחד, כי אני בכל זאת חוזר השנה ללמוד בהוגוורטס, אז באתי לפה."המשיך הארי.

"אז אתה חושב שאתה יכול להישתלט לי פה על הבית, הא? תשכח מזה! אם אתה גר פה, אז אני לא!" אמר ורנון פתח את דלת המטבח ויצא.

כמה שניות לאחר מכן נשמעה טריקת דלת.

ורנון עזב...

 

ת"ב יתקבלו בברכה...

ואני מאוןד מקווה שתגיבו כי אין לכם מושג כמה השקעתי בפיק הזה..

אבל אם כבר הגבה..אז בונה בבקשה :D

הפרק הבא
תגובות

נחמד · · פורסם על ידי :Poisoned Heart
אהבתי את הרעיון
תמיד רציתי לראות את הארי והשאר לומדים את השנה השביעית שלהם בהווגורטס !
תמשיכי! :)

ani sheni!!!! · · פורסם על ידי :pablorz

נחמד · · פורסם על ידי :דני כהן
באמת מענין לראות מה יהיה

נחמד.... · 19.08.2010 · פורסם על ידי :tamarot
אבל רולינג הודיעה שהרמיוני הייתה היחידה מהשלישיה שחזרה לשנה השביעית ההוגוורטס....

מעולה! · 19.08.2010 · פורסם על ידי :אלמוגווווווווש
מעולה אהבתי מאוד!!

אשמח אם תקראו את הסיפור שכתבתי המשך להארי פוטר כתבתי אותו לפני שנה אבל לא ידעתי איפה לפרסמו

פששש · 27.08.2010 · פורסם על ידי :ארתור וויזלי
יפההה מאוד

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
8236 21360 21315 21391


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007