האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

זיכרון ותמונה

נוויל מבקר את הוריו ומקבל מסבתו תמונה בת חמש עשרה שנים



כותב: קוראת הספרים
הגולש כתב 34 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 1618
5 כוכבים (5) 10 דירגו
פיקצר
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: משהו עצוב - שיפ: פרנק ואליס - פורסם ב: 21.08.2014 המלץ! המלץ! ID : 5463
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק גמור

"להתראות, אבא. אני אחזור לביקור עוד חודש, כמו תמיד".

כמו תמיד, פרנק לונגבוטום לא השיב. נוויל קם מהכסא שעליו ישב לצד מיטתו של אביו, וניגש להיפרד מאמו. קולה של סבתו נשמע מהמסדרון, שם דיברה עם האחות "היזדרז, נוויל! אנחנו נאחר!"

אליס לונגבוטום ישבה במיטתה ושיחקה במשהו בין אצבעותיה. כשנוויל התקרב הוא ראה שזה כדור אדום קטן. היא השליכה אותו לגובה של כמה סנטימטרים, תפסה אותו וחייכה כמו ילדה קטנה. 

הוא ניגש אליה, שלף את הכדור בעדינות מידה וחיבק אותה. "אני חוזר הביתה. אני אבוא לבקר אותך שוב בעוד חודש. להתראות".

היא חייכה שוב וניגשה אל השידה הקטנה שלה. היא פתחה את המגרה העליונה, הוציאה משם חפץ צבעוני והושיטה אותו לנוויל. זו הייתה עטיפה ריקה של סוכריות ברטי בוטס בכל הטעמים. היא תמיד נתנה לו כאלו.

"תודה" אמר נוויל, בדיוק כשסבתו דיברה שוב. "קדימה נוויל, נלך!". הוא אמר שוב "להתראות" ויצא.

סבתו חיכתה לו במסדרון המחלקה. היא הבחינה מייד בעטיפה והצביעה עליה. "תזרוק אותה לפח בכניסה". נוויל הנהן, אף על פי שידע שהוא לא יזרוק. הוא אף פעם לא זרק אותן.


כשהם חזרו הביתה נוויל הלך היישר לחדרו והוציא קפסה גדולה ממתחת למיטתו. הוא פתח אותו וחשף אוסף של כל העטיפות שאמו נתנה לו. היו שם עטיפות בכל צבעי הקשת של כל ממתקי הקוסמים. לא היה לא מה לעשות איתן והן העציבו אותו, אבל למרות מה שסבתו אמרה, הוא לו היה מסוגל לזרוק אותן. לכן הוא החביא אותן ממנה ושמר אותן. הן תמיד הזכירו לו את הפעם היחידה שהוא זכר בה היא נתנה לו ממתק אמיתי.

 

זה היה לפני שהיא השתגעה. נוויל היה אז בין שנתיים או שלוש. הם בדיוק חזרו מקניות ונוויל רצה לאכול את צפרדע השוקולד שהם קנו לו. אמו לא שמה לב והייתה עסוקה בסידור הקניות, עד שנוויל הכעוס פרץ בבכי.

אליס עזבה מיד את הקניות והרימה אותו. היא פתחה את העטיפה הנוצצת והושיטה לו את הצפרדע בחיוך. הוא שבר חתיכה מרגלה הקידמית ואכל אותה, כשלפתע קפצה הצפרדע מידה ונחתה על ראשו של נוויל.

שניהם צחקו.

 

זה לא היה רגע חשוב או רב משמעות במיוחד, אבל במשך השנים הוא החל לסמל בשביל נוויל את השינוי שחל באמו. פעם היא הייתה אשה שצחקה איתו, שגם כשהייתה עסוקה תמיד פנתה זמן לחבק אותו ולתת לו ממתקים.

האשה הזו מעולם לא הייתה איתו באמת אף על פי שלא היה לה דבר לעשות. היא יכלה לתת רק עטיפות ריקות.


קול צעדים החריד את נוויל. הוא היה שקוע כל כך במחשבותיו שלא שמע את סבתו עולה במדרגות. הדלת נפתחה לפני שהספיק להסתיר את הקופסה. סבתו עמדה בפתח. היא נעצה מבט ארוך בקופסה ואז הביטה בנוויל.

הוא חיכה שהיא תצעק עליו על שהמרה את פיה. כשדיברה לבסוף, זה היה בקול שקט. "חכה כאן" אמרה ויצאה מהחדר היא חזרה כעבור כדקה בידה פיסת נייר.

כשהיא הושיטה אותה לעברו, נוויל זיהה שזוהי תמונת קוסמים ישנה. נער עגול פנים בגלימת טקס בהירה רקד עם נערה גבוהה וכהת שיער, לבושה שמלה סגולה. הם דיברו וצחקו, האהבה חרוטה על פניהם. נוויל זיהה בהפתעה את הוריו.

 "זו תמונה מנשף סיום הלימודים שלהם" אמרה סבתו. "אני לא יכולה להביט בה יותר, אז אולי מוטב שהיא תהיה אצלך".

היא הניחה את התמונה על השולחן ויצאה מהחדר. נוויל הרים אותה ובחן אותה. אביו היה דומה לו, הוא גילה, אף שנראה בטוח יותר בעצמו. הוא ללא ספק דמה יותר לנוויל מאשר לאיש חלול המבט שממנו נפרד לפני זמן קצר.

בעיניו, כמו בעיניה הכחולות כשל נוויל של אליס, היה משהו שחסר בהן כעת.

 

נוויל הבין מדוע סבתו לא מסוגלת להביט עוד בתמונה. היה משהו כואב מאוד במראה של הוריו המאושרים והמאוהבים, רוקדים וצוחקים לנצח בתמונה ישנה.

תגובות

וואו · 10.11.2015 · פורסם על ידי :Viva La Vida
זה מדהים...
לא מבינה איך עד עכשיו לא היו תגובות

מדהים! · 04.03.2016 · פורסם על ידי :Pewdiepie
איך אין פה תגובות חוץ מאחת אין לי מושג! זה מהמם!

מהמם! · 31.08.2016 · פורסם על ידי :חתולת בר
פשוט אין לי מה להגיב על כל הפאנפיקים המושלמים שלך...

אני בוכה פה · 08.09.2016 · פורסם על ידי :שני12
אני לא מסוגלת לכתוב יותר מזה אני רועדת

לא אפשרי!!!!!!!!!!!! · 24.12.2016 · פורסם על ידי :מעיין לואיס שולטת!!!
איך אין לזה המשך?!?!?!?!?
זה פשוט מדהים!!!!!!!!!!!
דיי! אני מתה!!!!!
אני תיכף אבכה!!!
למה זה פיקצר?!?!!?

וואו · 12.04.2017 · פורסם על ידי :לונה לאבגוד ;)
ממש עלו לי דמעות בעיניים. זה כל כך יפה. ועצוב.

יפה · 01.10.2018 · פורסם על ידי :פרופסור מקונגול
נויל הוא אחד ה-אנשים.
ממש יפה

מרגש · 02.10.2018 · פורסם על ידי :ginevra molly weasley
עולות לי דמעות בעיניים...

כתיבה טובה.. · 30.06.2020 · פורסם על ידי :ג'ני כהן
רק ההורים של נוויל השתגעו כשהוא היה בן שנה ולא מאוחר יותר

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
93 510 347 105


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007