האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

ברוכים הבאים להוגוורטס

השנה הראשונה בבית הספר הוגוורטס לכישוף ולקוסמות.



כותב: Ophelia
הגולש כתב 15 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 1630
5 כוכבים (5) 2 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: PG - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: רומאנס, פנטזיה. - שיפ: רוונה/גודריק, רוונה/סלאזר - פורסם ב: 30.08.2014 - עודכן: -- המלץ! המלץ! ID : 5483
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

שם הפאנפיק: ברוכים הבאים להוגוורטס

שם הכותבת: לונה

תקציר: בית הספר הוגוורטס לכישוף ולקוסמות רק הוקם, אך הבעיות כבר מתחילות - החל בריבים בין המייסדים, וכלה באיום חיצוני.

הפיק מספר על 4 אנשים:

גודריק גריפינדור, הלנה רייבנקלו, סיריוס בלק וג'יין סמית'.

פאנדום: הארי פוטר

ז'אנר: פנטזיה, רומאנס

שיפ: סלאזר/רוונה, גודריק/רוונה, הלנה/OC

 



גודריק

 

התקרה המכושפת באולם הגדול בבית הספר החדש לכישוף ולקוסמות האירה את דמותו של גודריק גריפינדור, אחד ממייסדי בית הספר. הוא וחבריו – הלגה, סלאזר ורוונה – ישבו ליד שולחן הסגל וצפו בארבעת שולחנות הבתים הריקים. גודריק נקש באצבעותיו, וקבוצת תלמידים בגילאים שונים נכנסה פנימה ונעמדה בשורה מול שולחן הסגל, מלווה בנערה גבוהה, בעלת שיער שחור וחלק.

"תודה, הלנה," אמר גודריק. הנערה חייכה אליו, וניגשה לעמוד לצד אמה, רוונה. גודריק הביט בהן. כל כך דומות אחת לשנייה, אך עם זאת כל כך שונות. הלנה הצעירה הבחינה במבטו, וחייכה אליו. גודריק הסמיק למראה אמה, שהסתובבה אליו גם היא.

"ברוכים הבאים לבית הספר הוגוורטס לכישוף ולקוסמות," רעם קולו של גודריק. הוא ראה על פני הילדים הקשבה.

"אנחנו ארבעתנו הם מייסדי בית הספר." הוא הצביע על חבריו, והציג כל אחד מהם בשמו. "וזוהי הלנה רייבנקלו, בתה של רוונה."

"בהוגוורטס ישנם ארבעה בתים," הכריזה הלגה הפלפאף בקולה המתרונן. "בית גריפינדור – ביתו של גודריק; בית סלית'רין – ביתו של סלאזר; בית רייבנקלו – אשר העומדת בראשו היא רוונה; ובית הפלפאף, אשר המנהיגה שלו היא אני."

הלנה נעמדה אף היא, ומגילת קלף בידה. רוונה וסלאזר היו היחידים אשר נשארו לשבת, וליבו של גודריק התכווץ למראה החיוכים שהחליפו ביניהם.

"סמית', ג'יין!" קראה הלנה מתוך פיסת הקלף. ילדה רזה, בעלת שיער חום מתולתל, ניגשה אל שולחן הסגל בביישנות.

"שלום, ג'יין." גודריק חייך אל הילדה, אשר הזכירה לו את אחותו הצעירה. ג'יין חייכה בחזרה.

"בת כמה את?" שאלה רוונה, שהחזיקה בידה עט נוצה. סלאזר, גודריק והלגה הספיקו להתיישב בחזרה במקומותיהם.

"אני בת אחת עשרה, גברתי," ענתה ג'יין בקול דקיק. היא הביטה בחמשת האנשים שישבו מולה במבט סקרני.

"האם את טהורת דם?" שאל סלאזר בקולו העמוק, ונעץ בילדה את אותו מבט סקרני שהיא נעצה בהם, אך מבטו של סלאזר לא ניחן בחביבותה של ג'יין. הילדה הנידה בראשה.

"הוריה של אמי הם מוגלגים, אדוני," השיבה בנימוס ביישני. לפתע נתקפה בהלה, והביטה בפניו החמות של גודריק. "האם – האם זה ימנע ממני ללמוד בבית הספר, אדוני?" שאלה בחשש. ניכר היה שהיא סקרנית מאוד ללמוד.

"כלל לא," השיב גודריק, ונעץ מבט רושף בסלאזר.

"האם את נחשבת לחכמה?" שאלה רוונה. גודריק חייל בליבו; כמה מתאים לרוונה לשאול שאלה ישירה כל כך. ג'יין הנהנה.

"אמי אומרת שבורכתי בחוכמה רבה וברצון ללמוד," אמרה בקולה הדקיק. ארבעת המייסדים החליפו ביניהם מבטים.

"אני חושב שהגענו להחלטה, אם כך," אמר גודריק. "ג'יין סמית', אני שמח לבשר לך שאת היא התלמידה הראשונה של בית רייבנקלו."

ג'יין חייכה חיוך אסיר-תודה, ופנתה אל ארבעת השולחנות. מבטה הנוקב סרק אותם בחדות, וכעבור כמה שניות הבינה לאן עליה ללכת. היא פסעה בצעדים קטנים ומהירים לעבר השולחן, והתיישבה בקצהו הקרוב ביותר אל המייסדים.

"היא יצור קטן ומקסים, הלא כן?" מלמלה רוונה אל האחרים בעוד הלנה קוראת את השם הבא ברשימה, "בלק, סיריוס*!"

הלגה הנהנה בראשה, אך הבעתו של סלאזר נשארה זועפת.

"אנשים כמו העלמה סמית' אינם ראויים ללמוד כאן," אמר בזעף. רוונה החליפה מבט מאוכזב עם גודריק, אשר הסמיק מרוב שמחה ברגע שהפנתה את מבטה לעבר הנער אשר ניגש אליהם.

סיריוס בלק היה נער גבוה ונאה, בעל שיער שחור והבעה זועפת. גודריק הביט בו בסקרנות; משהו בנער היוצא-דופן עניין אותו, למרות שהגבר הצעיר לא היה בטוח עד כמה סיריוס בלק ימצא חן בעיניו.

"האם אתה טהור דם?" פתח סלאזר בישירות האופיינית לו. הנער הנהן, והבעת גאווה הופיעה על פניו.

"אני בן למשפחת בלק המיוחסת," אמר בגאווה. "אנחנו מתגאים בהיותנו טהורי דם במשך כאלף שנה."

"שמעתי על כך," אמר סלאזר. חיוך נדיר עלה על שפתיו.

"סיריוס בלק, אני שמח לבשר לך שאתה הוא התלמיד הראשון בבית סלית'רין."

 

*סיריוס בלק השלישי היה סנדקו של הארי פוטר. סיריוס בלק המופיע בפאנפיק זה הוא סיריוס בלק הראשון, אחד מאבותיו של סיריוס הסנדק.

תגובות

וואו · 05.09.2014 · פורסם על ידי :lilipoter531
נשמע ממש יפה
מחכה להמשך

מעולה! · 12.09.2014 · פורסם על ידי :naama5000
אני בטוחה שאם תמשיכי כך, תהיי ידועה בפאנפיקים המהוללים שלך!!!!!!!!!!!!

תודה! · 12.09.2014 · פורסם על ידי :Ophelia (כותב הפאנפיק)
תודה רבה!

· 27.09.2014 · פורסם על ידי :Lady D
זה מעולה! אני נרשמת לעידכונים ומחכה להמשך...

תודה! · 27.09.2014 · פורסם על ידי :Ophelia (כותב הפאנפיק)
די שכחתי מהפאנפיק הזה... אני אשתדל להמשיך בקרוב. שמחה שאהבת D:

מדהים!!! תמשיכי בבקשה, לונה!!!!!!!!& · 03.12.2014 · פורסם על ידי :קייט קרלסון

יפה · 06.09.2015 · פורסם על ידי :הרמיוני גרינג׳ר
תמשיכי

יפה · 14.04.2023 · פורסם על ידי :מאלפוי זכאי
תמשיכי

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
93 510 347 105


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007