האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

קמע האיזמרגד

נינה,ילדה רוסית בת 10,מוצאת שרשרת עם קמע איזמרגד.הקמע גורם לדברים לא צפויים להתרחש,וכשנינה מנסה להיפטר ממנו,היא נשבית בקיסמו...



כותב: מג'יקל
הגולש כתב 2 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 1070
פרק:
דירוג הפאנפיק: PG - פאנדום: מהראש - זאנר: פנטזיה - שיפ: אין - פורסם ב: 07.09.2014 - עודכן: -- המלץ! המלץ! ID : 5503
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

נינה סולמון נסעה באופניה בפארק,וראתה משהו מנצנץ מתחת לערימת עלי השלכת שנערמה בצד.היא החנתה את אופניה על יד המזרקה הקפואה,ורצה,רומסת באכזריות עלי שלכת עדינים שחו וכיסו את המדרכה והרחוב כולו."מה זה?,שאלה את עצמה.היא חפרה בערימה עם כפפותיה,מפזרת לכל עבר את העלים.היא הוציאה בפנים מוכות תדהמה,מהתחתית של הערימה שרשרת קטנה אם תליון ברבור מאיזמרגד."ממש יום המזל שלי!"חשבה בחיוך שבע רצון."היי!"צעק המנקה של הפארק:"מה עשית לערימה שלי?!" "או או! זמן ללכת!"חשבה.היא ענדה את השרשרת במהירות,עלתה על אופניה,ונסעה במהירות הבזק לביתה,כשהמנקה רודף אחריה.נינה היא ילדה רוסיה בעלת שער שחור וחלק כמשי עד לבירכיה.עגילי טבעות קטנים מזהב נחו בתנוחי אוזניה כל הזמן.היא אינה הייתה שזופה כלל,אלא לבנה כסיד.עינייה גדולות מאוד,בצבע ירוק איזמרגד עמוק וצלול.בגלל זה התליון מצא חן בעייניה...היא פרצה לביתה,מיתנשפת ומיתנשמת,שערה סתור על פניה.היא שמעה את המנקה מקלל מעברה השני של הדלת.היא הפעילה חימום,וזרקה ברישול את הסווטשרט הירוק שלה,המעיל המבריק והלבן,החולצה הארוכה,ומכנסי השלג אל המתלה.היא הסתובבה בבית,בגופיה קצרה ומכנסיים קצרצרים.לבסוף נכנעה.היא גנבה כדורי גבינה מהארון,הדליקה את הטלוויזיה,הוציאה שמיכת פוך משובצת כחולה, כיבתה את האורות,וצפתה ב"מפלצת היער האימתנית 5"*מידי פעם הוציאה מכיס מכנסיה גלולות נגד קלאוסטרופוביה ודחפה אותן לפייה לא בצורה חיננית כל כך...כן!שכחתי לציין שהיה לה פחד קשה ורציני ממקומות סגורים.הוריה התגרשו כשהיתה בת 4.היא הלכה עם אימה,ואביה נסע לניו יורק,למצוא חיים חדשים,דף חדש להתחיל בו.דפיקות נשמעו בדלת.נינה עצרה את הסרט,ופתחה את הדלת.אמה נכנסה הביתה,מכוסה שלג וכפור."אמא!"קראה בתדהמה כששמה לב מה השעה.כבר היה 2 בלילה!"סופה משתוללת בחוץ."פינו את הכביש המהיר,בגלל עץ שחסם נתיב אחד.נסעתי אחורה,ועצרתי בבית קפה,שם התחממתי ושתיתי מעט...הבאתי לך משהו חם לשתות משם.."סיפרה אימה של נינה,אוליביה."למה?אני יכולה להכין בעצמי שוקו חם!אני לא בת 5 יותר!"נעלבה נינה."אי יודעת אבל,אמרו ברדיו שהולכ..."היא לא הספיקה להמשיך,כי חושך כיסה את כל הבית."אאייי ייי יי"נאנחה אוליביה."הפסקת חשמל..."השלימה אותה נינה."אמא!!!!!!!!!"צווחה לפתע."מה,מתוקה?"ענתה.היא כבר רגילה למה שיקרה עכשיו.היא הוציאה את הגלולות נגד הקלאוסטרופוביה מהתיק,ופשוט דחפה לה את הגלולה לפה.היא תפסה אותה,וחיבקה אותה חיבוק דוב ארוך.הן הביאו נרות,וקראו ספרים עד שהחשמל חזר."מה זה?"שאלה אוליביה.היא הבחינה בשרשרת."מצאתי את זה."השיבה נינה.אבל שתיהן לא ידעו עדיין,שבשרשרת תמון כוח מסתורי,הגורם לאנשים לעשות כרצון זה שעונד את השרשרת.אך,השרשרת,שואבת ממך אט אט את חייך,מהלב ישירות,ואז משתלטת אל איש אחר,שבעזרתו,היא גורמת לדברים איומים לקרות!

 

 

 

 *סרט אימה שהמצאתי

 

 

 

 

 בבקשה תאשרו!השתדלתי מאוד הפעם!!!!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

תגובות

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
93 510 347 105


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007