האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

הילדות בבית היתומים



כותב: tchvschr
הגולש כתב 1 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 1593
5 כוכבים (5) 1 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: וולדמורט כשהוא היה קטן... בזכרונות של דמבלדור בהגיגית - זאנר: לא לבעלי לב חלש - שיפ: ?לא הבנתי מה זה שיפ... - פורסם ב: 27.07.2009 - עודכן: -- המלץ! המלץ! ID : 551
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

       בום!!!!!

תום רידל מצא את עצמו שרוע על הריצפה, ליד המיטה, כשמרפקו כואב בצורה נוראית, וכולו מכוסה זיעה -מבוהל. 
בכל לילה בסביבות חצות,-בשבוע האחרון- הוא מתעורר לאחר שנפל מהמיטה, כשכולו מבוהל ומכוסה זיעה כאילו כרגע סיים ריצת מרתון (ובדרך כלל מצטרף לכל זה גם כאב באחד האיבריים המעוכים שלו...).
בדיוק אתמול הם חזרו מהטיול. -כל שנה בית היתומים נוסע לטיול 'כדי לשאוף קצת אוויר' כמו שגברת קול השמנה החירשת הזאתי אומרת- השנה הם נסעו לעיירה הסמוכה לים. העירייה ממוקמת על אחד ההרים מעל הים, שבסופו יש צוק -שעומד בקו מדויק למים. בהתחלה תום ממש השתעמם, הילדים שלהם הוא הציק בדרך כלל, נשארו בטענה שהם 'חולים' - פחדנים.
אבל אז אחד הילדים בעייריה אמר לו שיש מערות "מתחת לצוק, פעם תמיד באו לעשות כאן סנפלינג וכאלה, אבל עכשיו כבר לא באים, בגלל שאחד המטיילים התרסק שם... אמרו לי... ממש מפחיד..." תום החליט ללכת לשם, הוא בדיוק חיפש משהו מפחיד בשביל איימי ודניס, הוא עוד היה חייב להם מארוחת הערב של יום ראשון.

אחד הדברים שתום אהב ביותר היו להפחיד/להציק לילדים בבית יתומים.
כל פעם שמישהו הציק לו , הוא ישר היה מתנקם בו בכל דרך אפשרית... כמו למשל כשהוא תלה על קורת הגג את הארנב של בילי סטאבז, אחרי שהוא רב איתו, או כשהוא גנב מביליוס את הארנק שלו וזרק את הכל לשירותים - אחרי שביליוס לא הסכים 'להלוות' לו 1000 ש"ח בטענה ש"אין לי מספיק כסף..."
כל הילדים בבית היתומים פחדו ממנו, אבל לו לא היה אכפת, הוא אפילו נהנה מזה, "תום רידל" כך הוא אמר לעצמו "לא זקוק לחברים."
תום רידל הרגיש שהוא מיוחד, שונה, למרות השם הנפוץ 'מידי' -לטעמו.  לפעמים הוא הציח לעשות דברים שאפילו הוא לא ידע איך הוא עושה אותם... הוא בכלל לא לקח מבילי את הארנב שלו! הוא חשב על הרעיון, ופתאום הארנב של בילי היה בידיו, הוא חשב לתלות אותו, ואז הוא מצא את עצמו על מרחף נוגע-לא-נוגע בגג, ופשוט תלה את הארנב!!!... כך הוא עשה ברוב הדברים, הוא לא ידע איך, אבל זה פשוט קרה...


הוא החליט לקחת אותם, הוא קרא להם לבוא- והם מיד באו, הפריירים שלו.
הם התחילו  ללכת לכיוון הצוק, תום בכוונה הלך לאט, לגרום להם לפחד...
הם הגיעו לקצה הצוק, תום השאיל חבל מהילד מהעייריה, התקין את החבל בעזרת הכוחות הלא ברורים שלו, והם התחילו לרדת...
בזמן הירידה תום הרבה לנדנד את החבל כדי להפחיד את איימי ודניס. הוא הביט בהם - שניהם היו חוורים ומבועטים.
הוא המשיך לרדת, לפתע הוא נזכר בחלומות שלו, שבגללם הוא מתעורר כל לילה... בחלום האחרון הוא זכר מה העיר אותו - תמיד כשהוא פקח את העיינים, הוא מייד שכח את כל החלום.- הדבר שהעיר אותו היה שלד של אדם.
תום רק נזכר, והתחיל לחוש פחד בכל גופו.
הוא פחד מהמוות.
ממש ממש פחד.
פחד.

הם הגיעו למטה.
הם הגיעוו בדיוק לפתח של מערה, המערה לא היתה מפחידה יותר מהדרך אליה. מסביב היו הרבה סלעים גדולים וחדים שיצאו מתוך המים, והמים גשו, מלאי קצף, והתמפצו בסלעים.

לאחר שתום הרגיש שהוא הפחיד אותם מספיק הם חזרו אל כולם בעיירה.

 

בכל ההמשך של אותו טיול, הוא חשב על החלום והגוויה.
ועד שהגיע לחדר שלו בבית יתומים הוא החליט-
                                              הוא יעשה הכל כדי להרחיק ממנו את המוות
                                                                                          ה כ ל

תגובות

יפפפההה · · פורסם על ידי :14ADIB
אחד היפיםם!!!!

נחמד... · · פורסם על ידי :פ. מקונגל
הרעיון נחמד לאללה הכתיבה גם ממש נחמדה!!!! תמשיכי!!!

נחמד... · · פורסם על ידי :פ. מקונגל
הרעיון נחמד לאללה הכתיבה גם ממש נחמדה!!!! תמשיכי!!!

נחמד... · · פורסם על ידי :פ. מקונגל
הרעיון נחמד לאללה הכתיבה גם ממש נחמדה!!!! תמשיכי!!!

מהמם!!! · · פורסם על ידי :הרמיוני וויזלי2
המשך בדחיפותתתתתתתתתת!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

תודה רבה!!! · · פורסם על ידי :tchvschr (כותב הפאנפיק)

איך מוסיפים עוד פרק? · · פורסם על ידי :tchvschr (כותב הפאנפיק)

ממש יפה!!!!!!!! מצפה למצוא משך בקרוב!!!!!! · · פורסם על ידי :ראומה
וכדי להוסיף פרק, אממ.. יש לך שורה מעל הפרק עצמו שכתוב שם "אפשרויות מנהל" תלחצי על זה ואז על משהו כמו הוסף פרק.

תודה · · פורסם על ידי :אבגדהאבגדה
תודה אבל אני לא אוכל לעשות עוד פרק כי איבדתי את הסיסמה - כמו שאתם רואים אני עכשיו רשומה בשם אחר...- בכל מקרה אני חושבת שאין מה להוסיף... זה יותר פיקצר כזה...

אבל תכתבו לי הערות בונות...
*אם אתם רוצים כתבתי כבר עוד 2 פאנפיקים: היומן של דאדלי, לבד.

חחח · · פורסם על ידי :אבגדהאבגדה
סתאא!!
כאילו שמישהו יכנס אליהם

מקסים · · פורסם על ידי :אחיות הגורל
באמת! אבל את חייבת בטא..

ממש טוב · 21.10.2017 · פורסם על ידי :קיריל11
המשך דחוף

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
73 305 322 100


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007