האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

תותח הראשים של סיירה

פאנפיק מלא בפיקצרים\דראבלים המבוססים על הדקאנונס מהאתר "Little Total Drama Headcanons".



כותב: Andy Mientus
הגולש כתב 12 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 1513
פרק:
דירוג הפאנפיק: pg13 - פאנדום: אי-שרדות - זאנר: בעיקר הומור ופלאף, אבל יהיו פרקים של אנגסט ורומאנס - שיפ: הוא ישתנה בכל פרק - פורסם ב: 16.09.2014 - עודכן: -- המלץ! המלץ! ID : 5521
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

אוקיי, אז לפני שאני אתחיל את הפרק הראשון (שאגב, הוא מלא בדברים על פרוזן, אז מי שאוהב פרוזן יהנה ממנו), הייתי רוצה להסביר קצת על הפאנפיק. 

הוא לא פאנפיק רגיל. אין לו עלילה ספציפית, אלא כמה עלילות שלא נקשרות אחת לשנייה: מאגדת כזאת של סיפורים. 

הרעיון עלה לי כשמצאתי את האתר "Total Drama Headcanons", שהוא אתר שבו המעריצים יכולים לשלוח כל מיני תאוריות שיש להם והמנהלים של האתר בוחרים אם לפרסם אותן או לא. 

ואז חשבתי לעצמי: 'הי, התאוריות האלה ממש נחמדות, ואני מכיר המון Prompt Fics באנגלית, למה שלא אכתוב אחד כזה, רק במקום בקשות אני אכתוב על התאוריות משם?'

אז ככה הפיק הזה נולד. אז כמו שאמרתי, הוא לא אחד רגיל. אמנם רוב הפרקים שלו יהיו הומור ופלאף, יהיו כמה פרקים של אנגסט, אני לא לגמרי בטוח עד כמה אנגסטי הם יכולים להיות, אז החלטתי לדרג את הפאנפיק pg13 בינתיים. אולי אשנה את הדירוג ואולי לא. בתחילת כל פרק אני אכתוב את השיפ\דמויות שיהיו בו ואת התאוריה המתורגמת ואז אכתוב את הפרק. 

בכל מקרה, אם אתם טובים באנגלית ורוצים שאני אכתוב את אחת התאוריות משם, אתם מוזמנים ללכת לאתר ההוא ולכתוב לי את התאוריה שאתם רוצים שאני אכתוב בה"פ <:

אז... דיסקליימר: שום דבר לא שלי, חוץ מרוב השיר שיהיה בפרק הזה. התאוריות שייכות למי שכתב אותן והסדרה שייכת לטום מקגיליס ולשאר היוצרים שלה.

ועכשיו, ללא כל הקדמה מיותרת חוץ מזאת הנ"ל, הפרק הראשון! 

אוה, כן, והערה קטנה: אם תקראו את השיר, תצטרכו לשיר אותו במנגינה של Do You Wanna Bulid A Snowman, שעליו הוא מבוסס.



התאוריה:

מאז שהסרט "פרוזן" (לשבור את הקרח) יצא, סיירה מנסה לגרום לקודי לאהוב אותה על ידי שירת השיר "Do You Want Me As Your Girlfriend?" שמבוסס על "Do You Want To Build A Snowman?" 

היא אף פעם לא מצליחה לסיים את השיר, כי זה תמיד גורם לקודי לצרוח מהחלון שלו "LEAVE ME ALONE, SIERRA!" 


וול, שיניתי אותה קצת. בכל אופן: השיפ הוא קודרה חד-צדדי (קודי\סיירה חד-צדדי) עם טופר ברקע.

תיהנו מהפרק או משהו.

 

פרק ראשון ~ ?Do You Want Me As Your Girlfriend


לפני שהיא הכירה את "אי-שרדות" (ואת קודי, כמובן), סיירה הייתה מעריצה גדולה מאוד של סרטי דיסני. היא אולי עשויה להכחיש את זה, אבל בכל פעם שסרט חדש מבית דיסני יוצא - מצויר, מצולם, אנימציה ממחושבת, או סתם סרט ביוגרפי כלשהו - סיירה היא הראשונה לקנות אליו כרטיסים. הסרט "פרוזן" לא היה יוצא מן הכלל.

היא החליטה ללכת אליו עם קודי, אבל אחרי אי הבנה שקרתה בעקבות טלפון שגוי ("תקולל, ספר טלפונים!"), סיירה הלכה לסרט עם טופר (שידוע גם בתור הפרנמי הבלתי רשמי שלה).

 הסרט היה מדהים. השירים, הדמויות והאווירה רק תרמו לסרט והפכו אותו לסרט דיסני האהוב על סיירה בכל הזמנים (אלא אם כוללים את ההצגה שמבוססת על פיטר פן של דיסני שבה קודי השתתף כשהוא היה בכיתה ד', אבל היא לא חושבת שזה כולל את זהׂ). היא אפילו דמיינה את עצמה בתור אנה. ואז בתור האנס. ואז בתור כריסטוף. ואז... אוקיי, היא דמיינה את עצמה ואת קודי בתור כל הדמויות בסרט. 

היא כל כך אהבה את הסרט שכאשר היא יצאה עם טופר מהקולנוע, הם מיהרו לקנות את הפסקול שלו.

השיר האהוב עליה היה Do You Want To Build A Snowman והיא לא יכלה שלא לחשוב שעם כמה שינויים קלים, השיר הזה יכול להיות הפתרון שלה לזכות בקודי, אז היא מיהרה לקחת דף ועיפרון ולהתחיל לשנות אותו.

*~*

יומיים לאחר מכן, הטלפון של קודי לא הפסיק לצלצל. המספר היה מספר לא מזוהה, אז קודי לא טרח לענות לו. אחרי חמש שעות של צלצולים בלתי פוסקים, קודי החליט שהוא לא יכול יותר. הוא יענה לשיחה ויבקש מהאדם ההוא להפסיק לחפור לו. הוא לקח את הטלפון והתכוון לענות לשיחה כששמע קולות מכיוון החלון של החדר שלו. הוא מיהר ללכת לכיוון החלון ולהביט החוצה.

מתחת לחלון שלו עמדה סיירה, מבט תמים ומלא תקווה בעיניה.

"קודי!" היא קראה. "כתבתי בשבילך שיר!"

"סיירה..." קודי התכוון לומר משהו, אבל סיירה התחילה לשיר וקטעה אותו.

 

Do you want me as your girlfriend? 

C'mon let's pick a date!

We were meant to be together

Come over here

I know you want me toooooo!

You got over your Gwen phase

So why not me?

Just give me one more chance!

Do you want me as your girlfriend?

I know you want me as your girlfriend


"אני לא, סיירה! לכי הביתה! תעזבי אותי!" אמר קודי. הוא לא היה בטוח אם להתעצבן או להיות מובך מהשיר הזה.
"לעולם לא!" היא קראה והמשיכה לשיר.

 

Do you want me as your girlfriend?

C'mon we're BFFS

I know we could be more than that

Think of all the time we'd spend!

Oh, yeah, it would be great

I was a little lonely

Until you came, and showed me what love is like!

 

סיירה הוציאה כבל כלשהו מהתיק שלה וזרקה אותו לכיוון חלון חדרו של קודי. הוא נלפף סביב מוט כלשהו שהיה ליד החלון בתוך החדר. היא חייכה לעצמה וטיפסה לכיוונו של קודי. הוא נעמד בפחד והביט בה עולה לכיוונו.
"סיירה, לא!" הוא אמר.
היא התעלמה ממנו והתחילה לשיר במקום.

 

Do you want me as your girlfriend?

I know you doooooooooooo!*


סיירה הגיע לחלון חדרו של קודי וחיבקה אותו. "נו? שכנעתי אותך?"
קודי נאנח. "אם אני אסכים לזה, את תפסיקי להופיע מתחת לחלון שלי ולשיר?"
"ברור!" אמרה סיירה בעודה משלבת אצבעות מאחורי הגב.
"אז כן, אני אצא איתך." הוא נאנח בשנית.
סיירה פלטה צווחה ומיהרה להוציא את הטלפון שלה, לצלם סלפי עם קודי על מנת לציין את "היום הטוב ביותר בחייה" ולהעלות את התמונה לאינסטגרם.
טופר היה הראשון להגיב על התמונה.

christophermclean400  אמרתי לך שזה מה שיקרה בסוף ;)

 

 


* השורה הזאת היא השורה היחידה בשיר שלא נמצאת במנגינה של Do You Wanna Build A Snowman ובמקום היא במנגינה של השורה האחרונה של סיירה בשיר "A Chinese Lesson" (כן,כן, מנ מנ צ'י) מהעונה של "מסביב לעולם". 

** זהו דראבל שמטרתו היא לגרום לקוראים להתעניין בפאנפיק, משמע, הוא קצר. יכול להיות שהפרקים האחרים יהיו ארוכים יותר, אבל אולי הם יהיו באותו אורך. בכל אופן, זה דראבל. הם אמורים להיות קצרים.

 

 

 

 

 

תגובות

אעאעאאע *~~* · 19.09.2014 · פורסם על ידי :Lucifer Morningstar

D: · 19.09.2014 · פורסם על ידי :Lucifer Morningstar
שלחתי בטעות מקודם XD
אז זה מדהים ופשוט העברה מעולה ואוף זה מדהיםםם *~*
אפשר בפעם הבאה עם האבטיחים? DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD:
בכל מקרה, אני ממש מחכה לפרק הבא.
וטופררר3>

זה מאגניב! · 27.05.2016 · פורסם על ידי :Panic! At the Disco
ו.....
...
..
...
.
זה ננטש.
למה?!?
עולם אכזר.

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
93 510 347 105


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007