האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

מוות בקביק פרק 1

בזמן המוות של בקביק הארי הציל אותו אבל אף אחד לא יודע הארי חייב להסתיר אותו עד שהעניינים ירגעו אבל האם הוא העניין הוא רק להסתיר את בקביק או שיש מעבר



כותב: Rogers Cookie
הגולש כתב 1 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 914
פרק:
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: המוות של בקביק בסרט הראשון - זאנר: מתח, פעולה - שיפ: הארי והרמיוני - פורסם ב: 20.09.2014 - עודכן: -- המלץ! המלץ! ID : 5531
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

הארי עמד מהצד בזמן שראה את ההוצאה להורג שלידו הרמיוני וצעק "זה לא פייר!!" "זה הכל בגלל מאלפוי האידיוט הזה" "הוא פשוט לא יכול לראות אותי נהנה לשניה אחת" 
הרמיוני: "הארי שנינו יודעים שאתה צודק אבל אתה גם יודע שאנחנו לא יכולים לעשות כלום"
הארי: "דווקא יש משהו שאנחנו יכולים לעשות" מיד אחרי המשפט הזה רץ הארי ואחריו הרמיוני בהבזק של שניה השתמש בכישוף שתק על כולם ומהעוצמה כולם התעלפו.
"הארי מה עשית??!?!" אמרה בדאגה הרמיוני " את מה שהיה נכון לעשות" "אני מבטיח לך שגם האגריד היה עוצר את זה במוקדם או במאוחר" "טוב אנחנו חייבים להשתמש בשיקוי השכחה אסור שהם יזכרו כלום מהיום הזה" " אבל מה אם אבא של מאלפוי??" שאל הארי בדאגה "אל תדאג נעבור את הגשר שנגיע אליו".

מיד לאחר זה הארי והרמיוני שחררו את בקביק ולקחו אותו עמוק לתוך היער ובדרך חזרו לבדוק שלא השאירו שום ראיה שתפליל אותם.

לאט לאט התעעוררו מהזעזוע האגיריד והשאר וחשבו שפשוט החליקו בגלל הדלעת המעוכה (שכמובן החליק עליה הארי) מיד לאחר התעוררותם הגיע אבא של מאלפוי ובצעקה אדירה אמר "איפה לעזאזל הגריפון הנורא שתקף את הבן שלי?!?!?!?"
לא היה להם מושג על מה הוא מדבר אבל היה להם ברור שמה שהוא אמר כנראה קרה וקשור לעובדה שהם היו מעולפים בינתיים הארי והרמיוני דאגו לבקביק לאוכל ושהוא לא יצא מהמערה הם ידעו שהם יהי חייבם להסתיר אותו מפני מאלפוי וכל השאר.

עבר שבוע ובזמן שהארי והרמיוני חשבו שעבר החשד נכנס בסערה האגריד לשיעור וקרא להארי והרמיוני החוצא בזמן ששתיהם מזיעים ורועדים מפחד הם רואים שהם בכלל הולכים לביתו.
הם נכנסו לביתו של האגריד והאגריד שאל אותם ראיתם את בקביק בזמן האחרון?
הארי והרמיוני רעדו
הוא נעלם לי ואני לא מוצא אותו.
"אנחנו יכולים לדבר שניה?" אמר הארי "אוקיי אבל תעשו את זה מהר" "הרמיוני אנחנו צריכים לגלות לו" אמר הארי "השתגעת?!?!?!" צעקה הרמיוני "הכל בסדר שם?" אמר האגריד "כן הכל בסדר" ענה לו הארי "השתגעת?!?!" לחשה שוב
"זה הגריפון שלו והוא מאוד מחובר אליו אנחנו צריכים לומר לו מה קרה אם הוא ידע שרצו להרוג אותו אז הוא יסכים איתנו" "טוב אולי אתה צודק אבל אני מכינה את שיקוי השכחה!!" "טובבב"
"האגריד יש משהו שאנחנו צריכים לספר לך" אמרה הרמיוני" "זה בקשר לבקביק?!?!?" אמר בהתלהבות "כן" אמר הארי "אוקיי קדימה תגידו "ההההכלל" "אוקיי" אמרה הרמיוני "טוב "הארי תגיד לו" "האגריד מה שקרה זה.."
"זה בסדר קח את הזמן" אמר האגריד "טוב מה שקרה זה שמאלפוי האידיוט הזה רץ לכיוון בקביק אחרי שעפתי עליו ובגלל זה בקביק נבהל ושרט אותו!!!" "הארי תירגע!!" צעקה הרמיוני "שתיכם תרגעו! הארי תמשיך והפעם ברוגע" אמר האגריד "טוב האגריד" אמרו ביחד "אוקיי הארי תמשיך "בקיצור אחרי שבקביק שרט את מאלפוי (האידיוט חשב לו הארי) רצו להוציא להורג את בקביק..." "מה למה איך?? ואיך אני הסכמתי לדבר כזה??" אמר האגריד "לא הייתה לך בררה" אמרה הרמיוני "רגע אז בקביק..." "לא תן לי לסיים" אמר הארי "טוב" אמר האגריד "אז זמן הכריתה השתמשתי בכישוף שתק על כולכם והתעלפתם ואז אני והרמיוני שחררנו את בקביק ונתנו לכולם כישוף שכחה ועכשיו הוא בטוח במערה שמצאנו לו" "אתם יכולים להראות לי אותו?" כן אמר הארי בדיוק שסיים משפט זה התפרץ לחדר..



המשך יבוא

תגובות

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
93 510 347 105


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007